MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Weet je wat jordidj1; ik wil het stokje zo lang wel overnemen. Langzamerhand beginnen veel van dit soort topics wat dood te bloeden, dus laten we deze levend houden

Ik heb het stokje overgenomen van jordidj1 en hoop jullie net zoveel te kunnen laten genieten van platen die ooit in de Top 40 hebben gestaan. Tag je MusicMeter-vrienden, -vage kennissen en -rivalen en stem allemaal mee!

Laat ik maar meteen een plaat erin knallen. We blijven vandaag bij de zangeressen, al gaan we nu even terug naar een andere generatie. Deze dame zou vandaag 77 geworden zijn, ware het niet dat een overdosis er in 1970 voor zorgde dat ze niet ouder dan 27 werd.

138. Janis Joplin - Me & Bobby McGee

[1971, #aw8, #hp17]

Thanks Rob

7,8 voor deze

8.5

3

Ik heb altijd een ongegronde hekel aan Janis Joplin. Schreeuwlelijk...

7.5

Ik ben hier eervol getagd en laat me alvast vertellen dat ik dit soort topics heel erg aanmoedig. Alleen ontbreekt me de tijd om systematisch mee te spelen. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik niet meedoe.

dazzler schreef:
Ik ben hier eervol getagd en laat me alvast vertellen dat ik dit soort topics heel erg aanmoedig. Alleen ontbreekt me de tijd om systematisch mee te spelen. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik niet meedoe.
Je hoeft hier toch ook niet echt elke dag aan mee te doen? Zo af en toe een waardering droppen is ook voldoende. Lekker wat meedoen

7,6

6,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:52 uur

geplaatst: vandaag om 15:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.