Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
4
geplaatst: 19 januari 2020, 12:22 uur
Weet je wat jordidj1; ik wil het stokje zo lang wel overnemen. Langzamerhand beginnen veel van dit soort topics wat dood te bloeden, dus laten we deze levend houden 

3
geplaatst: 19 januari 2020, 19:23 uur
Ik heb het stokje overgenomen van jordidj1 en hoop jullie net zoveel te kunnen laten genieten van platen die ooit in de Top 40 hebben gestaan. Tag je MusicMeter-vrienden, -vage kennissen en -rivalen en stem allemaal mee!
Laat ik maar meteen een plaat erin knallen. We blijven vandaag bij de zangeressen, al gaan we nu even terug naar een andere generatie. Deze dame zou vandaag 77 geworden zijn, ware het niet dat een overdosis er in 1970 voor zorgde dat ze niet ouder dan 27 werd.
138. Janis Joplin - Me & Bobby McGee
[1971, #aw8, #hp17]
Laat ik maar meteen een plaat erin knallen. We blijven vandaag bij de zangeressen, al gaan we nu even terug naar een andere generatie. Deze dame zou vandaag 77 geworden zijn, ware het niet dat een overdosis er in 1970 voor zorgde dat ze niet ouder dan 27 werd.
138. Janis Joplin - Me & Bobby McGee
[1971, #aw8, #hp17]
3
geplaatst: 19 januari 2020, 20:04 uur
Nog even wat vaste krachten en potentieel geïnteresseerden taggen. ArthurDZcatdogTitmeisterPoeknelisEdgar18jorroKees-JanAstmusicfriekLes de Grootestebanandréjohan de wittranboythelionRudi SArbeidsdeskundigeAbleMablePoehaJoaMuseGrafGantzwestJ.J. WeverwendyvortexSuperbitchNewYorkCityLightLucMteusMarzipaintreelaxus11Dwejkk_hermanbikkel2FatheadSimon77stardust_beBucquoy50tracksmotel matchesE-Clect-Eddydazzlersheep67Marty McFlyjohannesAJustus18Marco dBEttaJamesBrownlikeahurricaneEl Ninjo. Mensen we gaan lekker door met dit topic 

0
geplaatst: 19 januari 2020, 20:13 uur
3
Ik heb altijd een ongegronde hekel aan Janis Joplin. Schreeuwlelijk...
Ik heb altijd een ongegronde hekel aan Janis Joplin. Schreeuwlelijk...
0
geplaatst: 19 januari 2020, 20:40 uur
Ik ben hier eervol getagd en laat me alvast vertellen dat ik dit soort topics heel erg aanmoedig. Alleen ontbreekt me de tijd om systematisch mee te spelen. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik niet meedoe.
1
geplaatst: 19 januari 2020, 20:57 uur
dazzler schreef:
Ik ben hier eervol getagd en laat me alvast vertellen dat ik dit soort topics heel erg aanmoedig. Alleen ontbreekt me de tijd om systematisch mee te spelen. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik niet meedoe.
Je hoeft hier toch ook niet echt elke dag aan mee te doen? Zo af en toe een waardering droppen is ook voldoende. Lekker wat meedoen Ik ben hier eervol getagd en laat me alvast vertellen dat ik dit soort topics heel erg aanmoedig. Alleen ontbreekt me de tijd om systematisch mee te spelen. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik niet meedoe.

7,6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.