menu

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
avatar van herman
even inhalen

5 / 136. Jennifer Lopez - Ain't It Funny
5 / 137. Mariah Carey - We Belong Together
7 / 138. Janis Joplin - Me & Bobby McGee

avatar van Poeha
Oh ja Jennifer Lopez - Ain't It Funny had ik ook nog niet gewaardeerd:

7

avatar van dazzler
Poeha schreef:
Zo af en toe een waardering droppen is ook voldoende. Lekker wat meedoen

Ja, maar ik hou dat niet vol. Ik vergeet zo'n topic dan weer snel. Zeker als blijkt dat ik de vorige keer een van mijn favorieten gemist heb en er net een mindere god aan de beurt is.

8

avatar van Shaky
Geen probleem dazzler. Sluit maar gewoon aan wanneer je aansluit; je mag ook 'inhalen' wanneer je een paar dagen vergeten bent.



johannesA
7

avatar van andré
2.5

Verschrikkelijk

avatar van Kees-Jan
Janis Joplin - Me & Bobby McGee : 9 schitterend.


avatar van Ast
Ast
7,8

avatar van Joren999
En weer wat in te halen!

Bee Gees

Wel de betere disco, heel veel disco trek ik echt niet, maar dit is nog wel lekker. De stemmetjes voelen voor mij toch altijd net iets te gemaakt.

7.3

Chris Brown

Dit vond ik heel vet toen ik een jaar of 14 was en de bas voor zo'n lekkere beweging in de woofers zorgde. Het stemmetje vind ik wel heel kut nu. Voor het jeugdsentiment nog een

5.5

The Bangles

Wel aardig, niet fantastisch.

6.3

Real McCoy

Beetje standaard Eurohouse, het is een beetje saai, hoewel er ook wel leuke momenten in zitten. Het is gelukkig niet verschrikkelijk irritant, zoals een Rednex.

6

Matchbox

Na één keer horen minder erg dan een Baseballs, maar dit soort dingen zijn echt maar een minuutje leuk. Ik hoor het nu voor het eerst, bij herbeluistering gaat het cijfer heel erg hard omlaag. Ondanks dat het nog geen 3 minuten duurt, is dat toch al te lang.

5

Kendrick Lamar

Ja, erg fijn dit. Niet zijn beste maar toch.

8

Emotions

Hmm, niet onaardig, maar zie ook Bee Gees, deze stijl kan ik steeds minder mee.

7

Avril Lavigne

Hier heb ik ook wel een beetje jeugdsentiment, het einde van mijn basisschool (ook al was ik zelf meer into jaren '70 en '80 muziek toendertijd, ik kreeg dit natuurlijk wel mee). Sk8er Boi vind ik een stuk leuker, maar dit vind ik ook wel aardig nog. Een stuk beter dan alles wat later van mevrouw Lavigne kwam.

7.3

Destiny's Child

Dit vind ik dan weer wat minder, een beetje irritant. Het is wel verder een prima nummer hoor, maar de stijl bevalt me gewoon wat minder.

6.1

Jennifer Lopez

Oh dit nummer! Wel een stuk beter dan een Let's Get Loud of helemaal die ellende van een jaar of 8 terug. Prettig liedje eigenlijk.

6.8

Mariah Carey

Om dezelfde reden als Chris Brown had ik hier toendertijd ook een zwak voor. Het gehijg trek ik nu alleen een stuk minder goed. Minder erg dan dat Kerstgeval bijvoorbeeld, maar echt gelukkig word ik er niet meer van.

5

Janis Joplin

Mooi liedje dit hoor. Mooie muzikale omlijsting.

7.8



avatar van Shaky
We verlaten de Verenigde Staten en komen terecht in Nieuw-Zeeland. Deze one-hit-wonder band behaalde de eerste plek in hun thuisland in 1995 en in 1996 waaide het nummer naar Europa over om ook hier hoge ogen te gooien.

139. OMC - How Bizarre

[1996, #aw10, #hp11]



avatar van LucM
8

Leuk hitje van ééndagsvlieg.

avatar van AbleMable
8 (was in Nieuw Zeeland, Rotarua, toen het daar een hit was en dus veel op gedanst in de clubs)

avatar van musicfriek
10

Zit heerlijke drive in dit nummer, door die trompetten, de valse zang past er vreemd genoeg heel goed bij.

avatar van Poek
7,3

Deze is ook leuk ja. Trompetjes

7,7



avatar van teus
7.5


Arbeidsdeskundige
Janis Joplin: 4
OMC: 8


avatar van Ast
Ast
6,3


avatar van jordidj1
Wow, deze kende ik niet, bizar.
Lekker nummer wel.

7,8

avatar van jordidj1
musicfriek schreef:
Zit heerlijke drive in dit nummer, door die trompetten, de valse zang past er vreemd genoeg heel goed bij.


musicfriek schreef:
How Bizarre, vind het nog steeds een erg raar nummer. Toen al en nu nog. Wat zingt die man vreselijk vals en toch heeft het nummer wat. Het zal wel door dat trompetje komen...




14 jaar terug, maar toch

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.