Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 20 januari 2020, 21:42 uur
Laat ik ook hier reclame maken voor het nieuwe topic: de 1970meter . Ik verwacht niet dat alle top 40 hits uit 1970 daar voorbij zullen komen maar een groot deel waaronder "Huilen is voor jou te laat" zeker wel. Die was ooit in de top 40 niet weg te krijgen.
1
geplaatst: 20 januari 2020, 23:25 uur
Oeh, dit was destijds een echte haat-plaat voor mij. Ik kon de man eerlijk gezegd ook niet uitstaan. Het feit dat dit vele, vele maanden aan één stuk door tig keer per dag te horen was, deed er natuurlijk ook geen goed aan.
Vandaag kan ik er een pak beter mee om, ik durf het zelfs een positieve beoordeling geven.
6
Vandaag kan ik er een pak beter mee om, ik durf het zelfs een positieve beoordeling geven.

6
1
geplaatst: 21 januari 2020, 13:05 uur
esteban schreef:
Oeh, dit was destijds een echte haat-plaat voor mij. Ik kon de man eerlijk gezegd ook niet uitstaan. Het feit dat dit vele, vele maanden aan één stuk door tig keer per dag te horen was, deed er natuurlijk ook geen goed aan.
Herkenbaar. Ik vond het nummer op een gegeven moment ook irritant worden, maar inmiddels vind ik hem wel weer erg leuk.
8
0
geplaatst: 21 januari 2020, 18:30 uur
We blijven nog een dagje in Nieuw-Zeeland met deze hit uit 2001. In Engeland was dit een enorme hit en wist het zelfs in 2001 én 2002 de nummer 1 positie te behalen. Ook in Nederland wist de grote broer van Natasha goed te scoren met zijn doorbraak single in 2002. Wat hebben wij over voor:
140. Daniel Bedingfield- Gotta Get Thru This
[2002, #aw6, #hp14]
Dit is song nr. 140 in dit topic, na nr. 150 post ik de tussenstand.
140. Daniel Bedingfield- Gotta Get Thru This
[2002, #aw6, #hp14]
Dit is song nr. 140 in dit topic, na nr. 150 post ik de tussenstand.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.