MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Dit trek ik slecht

3

De Bryan Adams uit mid '80,s stukken beter
Vind dit niet veel
6

Lang niet meer gehoord, gelukkig

4

3

Zoveel clichés kan ik niet verdragen.

4,5

Het eerste nummer van Bryan Adams waar ik enthousiast van word moet ik nog tegenkomen.

Arbeidsdeskundige
2

herman schreef:

Het eerste nummer van Bryan Adams waar ik enthousiast van word moet ik nog tegenkomen.

Daar kan ik me voor een groot deel in vinden.

Dit vind ik daarentegen één van zijn minder irritante platen.

6,5

Ast
6,3

Na het door mij prima gewaardeerde Into The Fire ( 1987) werd het zeuren met Bryan Adams.
Alle inhoud in rook opgegaan leek het wel.

5.3

Ik vind op zijn minst één nummer van hem leuk, namelijk When You're Gone. Deze is vrij mwah, dus een 5.5.

Poek schreef:
Ik vind op zijn minst één nummer van hem leuk, namelijk When You're Gone. Deze is vrij mwah, dus een 5.5.

Ja, vind ik ook! Met de leukste Spice Girl ook!

Bryan Adams - The Only Thing That Looks Good On Me Is You : 6,5

johannesA
5

Poek schreef:

Ja, nu je het zegt. Die is inderdaad wel leuk.

De volgende hit deed het erg goed in 2011 toen deze maar liefst vier maanden in de Top 40 verbleef. Jessie J heeft een enorme schare fans en haar concerten zijn nog steeds razendsnel uitverkocht, waar ze ook komt. Als persoon schijnt ze niet bepaald de gemakkelijkste te zijn om mee te werken, maar als zangeres; een ongelooflijke strot die live veel meer indruk maakt dan op plaat. In de hitlijsten komt ze dan ook niet ontzettend vaak voor (ondanks enkele nummer 1 hits), maar dat deze dame talent heeft, dat heeft ze ruimschoots aangetoond. Wat vinden wij eigenlijk van deze pure pop-plaat?

145. Jessie J - Domino

[2011, #aw16, #hp14]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:23 uur

geplaatst: vandaag om 17:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.