Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 25 januari 2020, 20:13 uur
De Bryan Adams uit mid '80,s stukken beter
Vind dit niet veel
6
Vind dit niet veel
6
0
geplaatst: 25 januari 2020, 20:41 uur
4,5
Het eerste nummer van Bryan Adams waar ik enthousiast van word moet ik nog tegenkomen.
Het eerste nummer van Bryan Adams waar ik enthousiast van word moet ik nog tegenkomen.
0
geplaatst: 25 januari 2020, 21:01 uur
herman schreef:
Daar kan ik me voor een groot deel in vinden.
Dit vind ik daarentegen één van zijn minder irritante platen.
6,5
0
geplaatst: 25 januari 2020, 21:38 uur
Na het door mij prima gewaardeerde Into The Fire ( 1987) werd het zeuren met Bryan Adams.
Alle inhoud in rook opgegaan leek het wel.
5.3
Alle inhoud in rook opgegaan leek het wel.
5.3
0
geplaatst: 25 januari 2020, 21:40 uur
Ik vind op zijn minst één nummer van hem leuk, namelijk When You're Gone. Deze is vrij mwah, dus een 5.5.
0
geplaatst: 25 januari 2020, 22:01 uur
Poek schreef:
Ik vind op zijn minst één nummer van hem leuk, namelijk When You're Gone. Deze is vrij mwah, dus een 5.5.
Ja, vind ik ook! Met de leukste Spice Girl ook!
0
geplaatst: 26 januari 2020, 01:56 uur
Bryan Adams - The Only Thing That Looks Good On Me Is You : 6,5
0
geplaatst: 26 januari 2020, 15:54 uur
Poek schreef:
Ja, nu je het zegt. Die is inderdaad wel leuk.
0
geplaatst: 26 januari 2020, 18:18 uur
De volgende hit deed het erg goed in 2011 toen deze maar liefst vier maanden in de Top 40 verbleef. Jessie J heeft een enorme schare fans en haar concerten zijn nog steeds razendsnel uitverkocht, waar ze ook komt. Als persoon schijnt ze niet bepaald de gemakkelijkste te zijn om mee te werken, maar als zangeres; een ongelooflijke strot die live veel meer indruk maakt dan op plaat. In de hitlijsten komt ze dan ook niet ontzettend vaak voor (ondanks enkele nummer 1 hits), maar dat deze dame talent heeft, dat heeft ze ruimschoots aangetoond. Wat vinden wij eigenlijk van deze pure pop-plaat?
145. Jessie J - Domino
[2011, #aw16, #hp14]
145. Jessie J - Domino
[2011, #aw16, #hp14]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.