MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

149. David Bowie - Fame 6.5
150. BAP - Kristallnaach 8.0
151. Galantis - No Money 3.5
152. Donna Summer - She Works Hard For The Money 7.0
153. Marvin Hamlisch - The Entertainer 7.0
154. Manau - La tribu de Dana 9.5

La tribu de Dana. Een van de eerste pophits waar ik geobsedeerd door raakte. Hoor het nog steeds erg graag.

johannesA
7,8

Zware favoriet hier.

9

Niet in mijn top 40

5 voor het refrein

Manau: 4

Manau - La tribu de Dana : 4

Titmeister schreef:
Jaa, dit was een van mijn eerste cd's

Voor mij was dit één van mijn eerste singletjes

7,5

Nummer 154, Manau, leek aan het eind van de ochtend nog een plek in de top 15 te gaan bemachtigen, maar na een stortvloed aan (diepe) onvoldoendes in de middag zijn ze gezakt naar plek 56. Eens kijken wat nummer 155 kan bewerkstelligen.

In 1979 bliezen Brian Setzer, Lee Rocker en Slim Jim Phantom een frisse wind door rockland toen zij als de Stray Cats de hitlijsten veroverden met nummers als Stray Cat Strut, Rock This Town, Sexy and 17 en de plaat van vandaag. Anno 2020 zijn de mannen nog altijd ongekend populair en brachten vorig jaar nog een nieuw album uit dat gepaard ging met een wereldwijd uitverkochte tour. Wat vinden wij van deze plaat die ondertussen al 40 jaar oud is en tevens hun grootste hit in Nederland was?

155. Stray Cats - Runaway Boys

[1980, #aw10, #hp3] 

Arbeidsdeskundige
5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:13 uur

geplaatst: vandaag om 12:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.