MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Ik kan er niets mee, te stompzinnig en melodieloos.

2

Bijna zo goed als Fuk U in the Ass.

7

Hier gingen we hard op, vroeger.

Boom Boom Boom en La La La Hey Hey zijn ook prima, maar denk dat ik dit hun leukste vind.

7,5

6,5

Boom Boom Boom is toch echt stukken leuker, herman.

Arbeidsdeskundige
2

johannesA
6

8

Dit is voor mij echt nostalgie, hier hangen veel herinneringen aan vast. Ik hield er toen van en dat is vandaag niet anders.

2 wat een drama dit

sow... dat is duidelijk.... niet meteen een favoriet dus.
De schoolcijfers worden aangehouden; we mogen niet lager dan een 1 geven (met name ook omdat een 0 simpelweg niet in de formule wordt meegenomen in Excel).

Je mag de 0 gerust laten staan als statement , in de verwerking wordt deze als 1 meegenomen.

The Outhere Brothers eindigen in de lagere regionen van het klassement en zonder een aantal opvallend hoge voldoendes waren ze zelfs bij de onderste tien platen geëindigd.

Tijd voor iets nieuws. We gaan weer random een plaat nemen. Kennen jullie deze nog?

158. Sailor - Girls Girls Girls

[1975, #aw10, #hp2] 

Erg oubollig nu, maar Sailor was best een geinig bandje.

7.25

8,5

Blijft een ouderwets leuk nummer met prettige melodie.

Traffic Jam en Sailor zou ik beiden een 8 geven , deze halfje minder
7.5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:35 uur

geplaatst: vandaag om 05:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.