MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Ast
7,5

Na de Backstreet Boys-hit uit 1997 is het vandaag tijd voor één van de allergrootste boyband-hits aller tijden. Dit nummer stond maar liefst 21 weken in de Nederlandse Top 40 waarvan 7 weken op de nummer 1 positie, om van hun succes in andere landen nog maar te zwijgen. Gisteren een wat 'stoerder' boyband-nummer, vandaag een typische, zwoele ballad. Hoe waarderen wij deze?

165. Boyzone - No Matter What

[1998, #aw21, #hp1]

Hierna Take That - Back For Good? Dat vind ik wel een geweldig nummer, deze is niet best

5

ArthurDZ schreef:
Hierna Take That - Back For Good? Dat vind ik wel een geweldig nummer, deze is niet best

nee, twee dagen boybands is wel weer even genoeg voor een paar jaar.

En zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen. Take That komt voor mij echt in de 'maximaal een 2 of 1'-regionen

No Matter What, alles wat een boyband-plaat moet zijn. Het is zwoel, fout en perfect voor karaoke of keihard meezingen in de auto met je broertje (ja okay, die laatste is wel vrij specifiek voor mij en mijn broertje inderdaad). Natuurlijk is dit geen hoogstaande muziek, maar de herinneringen die ik bij dit nummer heb en de pure foutheid die hier vanaf druipt zorgen er toch voor dat ik hier ongegeneerd van kan genieten. Een absolute guilty pleasure voor mij. Wat betreft de strijd Boyzone vs Backstreet Boys; ik sluit me aan bij onze Ierse vrienden: Boyzone all the way

#teamBoyzone

8

Arbeidsdeskundige
4,5

Backstreet Boys: 4,8
Boyzone: 3,5

johannesA
8

4 / 164. Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back)
5 / 165. Boyzone - No Matter What

Back For Good zou hier wel een 6 scoren.

Boyzone: 7,0

Father and Son vind ik prachtig van ze

Boyzone - No Matter What: 8

Boyzone - No Matter What : 3

BSB 5
Boyzone 4

Ast
6,3

OMG they're back again

164. Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back): 7,8

165. Boyzone - No Matter What: 7,9
(Picture of You zou dicht tegen een 10 aan hebben gekregen)
En, ach ja, wat is "niet hoogstaand" bij een ballad?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:42 uur

geplaatst: vandaag om 09:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.