Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 29 februari 2020, 18:03 uur
5
Afscheid Van Een Vriend is de enige Clouseau-song die bij mij hoger dan een 6 scoort
Afscheid Van Een Vriend is de enige Clouseau-song die bij mij hoger dan een 6 scoort
0
geplaatst: 29 februari 2020, 20:07 uur
7.5
Toch wel één van de Clouseau-klassiekers. Verschrikkelijke random montage wel, hier is wat beters.
Toch wel één van de Clouseau-klassiekers. Verschrikkelijke random montage wel, hier is wat beters.
0
geplaatst: 29 februari 2020, 22:00 uur
esteban schreef:
Helemaal mee eens; voor mij ook één van hun betere platen.
En inderdaad; de random montage is een drama, maar het gaat om de plaat, niet om de clip natuurlijk.
(om eerlijk te zijn, deze live versie is niet al te best
als ik die moest beoordelen kwam ik denk ik net wel of net niet op een voldoende)
1
geplaatst: 29 februari 2020, 22:04 uur
Clouseau - Domino: 8
en dat durf ik gewoon hardop te zeggen
en dat durf ik gewoon hardop te zeggen

1
geplaatst: 1 maart 2020, 00:12 uur
Ik had eerst ook een 8, maar dan begon ik aan andere Clouseau-liedjes te denken die ik een 8 zou geven (slechts een handvol) en ... Daar zitten dingen tussen die nog een tikkeltje straffer zijn. 

1
geplaatst: 1 maart 2020, 08:53 uur
8
Clouseau beluister ik niet vaak meer maar dit is één van hun betere.
Clouseau beluister ik niet vaak meer maar dit is één van hun betere.
1
geplaatst: 1 maart 2020, 09:40 uur
7,8
Deze band heeft toch een aantal pareltjes voortgebracht. Daar reken ik deze nog niet bij.
Deze band heeft toch een aantal pareltjes voortgebracht. Daar reken ik deze nog niet bij.
0
geplaatst: 1 maart 2020, 10:19 uur
Behoorlijk slecht, andere nummers vd band zijn beter te verteren.
3
3
0
geplaatst: 1 maart 2020, 10:50 uur
Shocking Blue: 7
BananaRama: 6
Sandra van N: 5
Led Z: 8
Clouseau: 7
BananaRama: 6
Sandra van N: 5
Led Z: 8
Clouseau: 7
0
geplaatst: 1 maart 2020, 17:31 uur
Domino van Clouseau blijkt een echte love it or hate it song te zijn en eindigt voorlopig op plek 102 met een gemiddelde van 6,26. Wat helemaal frappant is: één plekje lager, met een gemiddelde van 6,25, staat die andere Domino die eerder voorbijkwam. Domino platen vallen duidelijk in de 6,2 categorie 
Vandaag gaan we terug naar 2007 met een nummer dat in maar liefst 12 landen de nummer 1 positie wist te bereiken. Ook in Nederland was het een behoorlijk grote hit en kon deze zangeres van The Black Eyed Peas op veel airplay rekenen. Spreek jullie waardering uit voor:
181. Fergie - Big Girls Don't Cry
[2007, #aw20, #hp3]

Vandaag gaan we terug naar 2007 met een nummer dat in maar liefst 12 landen de nummer 1 positie wist te bereiken. Ook in Nederland was het een behoorlijk grote hit en kon deze zangeres van The Black Eyed Peas op veel airplay rekenen. Spreek jullie waardering uit voor:
181. Fergie - Big Girls Don't Cry
[2007, #aw20, #hp3]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.