MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Ik heb er mijn best op gedaan, maar ik hoor het niet. Zwakke (tot bijna geen) hook, om over de tekst nog maar te zwijgen

4

jullie mogen allemaal niet op mijn feestje komen

Jawel joh, tijdens dit soort nummers kunnen wij juist bier gaan halen.

True that

Vandaag een extra vroege omdat ik zo dadelijk naar een familiefeestje moet.

jordidj1, de starter van dit topic, is toentertijd ook een Spotifylijst begonnen en heeft deze bijgewerkt tot 180 nummers. Die afspeellijst kunnen jullie hier vinden: Ooit in de Top 40 on Spotify

Hij heeft als tegenprestatie een verzoekje ingediend en dat verzoek wordt dan ook uiteraard ingewilligd. Dit nummer is ondertussen al twintig jaar oud en aan jullie de taak om hier een cijfer aan te vast te plakken.

187. SisQó - Thong Song

[2000, #aw13, #hp3]

8 voor Dua
8 voor SisQó

Ik hoorde hem gister tijdens het foute uur op Q

Geen fout nummer natuurlijk.

8

Arbeidsdeskundige
3

Dua Lipa: 6,3
Sisqo: 5,5

8 lekker hoor!

jordidj1 schreef:

Geen fout nummer natuurlijk.

Correct....4

SisQó - Thong Song : 2

In 2000 had ik dit met gemak een 0,1 gegeven, nu twintig jaar later ben ik iets milder, maar een voldoende kan ik hier natuurlijk niet aan geven. Vreselijke plaat en het feit dat Sisqo zichzelf zo gruwelijk serieus neemt, maakt het er alleen maar erger op. Hij begon dit solo-project omdat hij vond dat Dru Hill te speels was en hij vond het tijd om als serieuze zanger aan de slag te gaan Seriously Sisqo? Seriously? Die volledig misplaatste zelfingenomenheid zorgt voor een extra puntje aftrek.

2,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:31 uur

geplaatst: vandaag om 22:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.