Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 7 maart 2020, 11:25 uur
Ik heb er mijn best op gedaan, maar ik hoor het niet. Zwakke (tot bijna geen) hook, om over de tekst nog maar te zwijgen 
4

4
0
geplaatst: 7 maart 2020, 11:50 uur
Jawel joh, tijdens dit soort nummers kunnen wij juist bier gaan halen.
1
geplaatst: 7 maart 2020, 14:53 uur
Vandaag een extra vroege omdat ik zo dadelijk naar een familiefeestje moet.
jordidj1, de starter van dit topic, is toentertijd ook een Spotifylijst begonnen en heeft deze bijgewerkt tot 180 nummers. Die afspeellijst kunnen jullie hier vinden: Ooit in de Top 40 on Spotify
Hij heeft als tegenprestatie een verzoekje ingediend en dat verzoek wordt dan ook uiteraard ingewilligd. Dit nummer is ondertussen al twintig jaar oud en aan jullie de taak om hier een cijfer aan te vast te plakken.
187. SisQó - Thong Song
[2000, #aw13, #hp3]
jordidj1, de starter van dit topic, is toentertijd ook een Spotifylijst begonnen en heeft deze bijgewerkt tot 180 nummers. Die afspeellijst kunnen jullie hier vinden: Ooit in de Top 40 on Spotify
Hij heeft als tegenprestatie een verzoekje ingediend en dat verzoek wordt dan ook uiteraard ingewilligd. Dit nummer is ondertussen al twintig jaar oud en aan jullie de taak om hier een cijfer aan te vast te plakken.
187. SisQó - Thong Song
[2000, #aw13, #hp3]
0
geplaatst: 7 maart 2020, 14:55 uur
Ik hoorde hem gister tijdens het foute uur op Q 
Geen fout nummer natuurlijk.
8

Geen fout nummer natuurlijk.
8
0
geplaatst: 8 maart 2020, 09:31 uur
In 2000 had ik dit met gemak een 0,1 gegeven, nu twintig jaar later ben ik iets milder, maar een voldoende kan ik hier natuurlijk niet aan geven. Vreselijke plaat en het feit dat Sisqo zichzelf zo gruwelijk serieus neemt, maakt het er alleen maar erger op. Hij begon dit solo-project omdat hij vond dat Dru Hill te speels was en hij vond het tijd om als serieuze zanger aan de slag te gaan
Seriously Sisqo? Seriously? Die volledig misplaatste zelfingenomenheid zorgt voor een extra puntje aftrek.
2,5
Seriously Sisqo? Seriously? Die volledig misplaatste zelfingenomenheid zorgt voor een extra puntje aftrek.2,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.