Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 8 maart 2020, 17:24 uur
Het stringetjes-lied eindigt voorlopig op plek 159.
Vandaag en morgen is het tijd voor voormalige nummer 1 hits in de Top 40.
De band van vandaag was in de 70s mateloos populair en scoorde alleen in thuisland Engeland al 6 top 4 noteringen in anderhalf jaar tijd.
Bij dezen!
188. The Sweet - Block Buster!
[1973, #aw13, #hp1]
Vandaag en morgen is het tijd voor voormalige nummer 1 hits in de Top 40.
De band van vandaag was in de 70s mateloos populair en scoorde alleen in thuisland Engeland al 6 top 4 noteringen in anderhalf jaar tijd.
Bij dezen!
188. The Sweet - Block Buster!
[1973, #aw13, #hp1]
1
geplaatst: 8 maart 2020, 17:32 uur
10 (ik had er zelf om gevraagd dus dan ook die 10 maar, wat een jeugdsentiment , ik was toen 8-9 jaar en zat altijd klaar voor Toppop en dan maar hopen dat The Sweet weer kwamen, The Sweet zijn echt mijn idolen uit mijn kindertijd.
)
)
0
geplaatst: 8 maart 2020, 17:49 uur
9
Het kan misschien jeugdsentiment zijn maar dit is wél opwindend en origineel itt. Sisqó.
Het kan misschien jeugdsentiment zijn maar dit is wél opwindend en origineel itt. Sisqó.
0
geplaatst: 8 maart 2020, 18:03 uur
Grappig wat jeugdsentiment kan doen. Dit is minstens net zo 'fout' als Sisqo. Bovendien heeft de band veel betere nummers.
5
5
1
geplaatst: 8 maart 2020, 18:12 uur
Ik dacht die eerste seconde dat ik Anton aus Tirol had aangeklikt. 
Ik kan niet zeggen dat ik deze ooit al gehoord heb. Toffe ontdekking. I like it.
7

Ik kan niet zeggen dat ik deze ooit al gehoord heb. Toffe ontdekking. I like it.
7
1
geplaatst: 8 maart 2020, 18:15 uur
toen ik het nummer hier zojuist opzette, zei mijn vriendin (die het nummer ook nog nooit eerder had gehoord) precies hetzelfde in de eerste paar seconden.
0
geplaatst: 8 maart 2020, 20:40 uur
7,5
Tja wat is origineel in een bepaalde tijdsgeest? Blockbuster komt uit 1973 en Thong Song uit 2000.
27 jaar verder is het toch al wat lastiger om nog origineel voor de dag te komen. En is dat perse nodig om een goede song voort te brengen?
Tja wat is origineel in een bepaalde tijdsgeest? Blockbuster komt uit 1973 en Thong Song uit 2000.
27 jaar verder is het toch al wat lastiger om nog origineel voor de dag te komen. En is dat perse nodig om een goede song voort te brengen?
0
geplaatst: 8 maart 2020, 20:47 uur
Voor mij geen nostalgie in het spel bij dit nummer (het kwam uit vér voordat ik geboren werd), maar ik vind het gewoon een lekker nummer. Ballroom Blitz is, denk ik, mijn favoriet van The Sweet.
7,5
7,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 9 maart 2020, 09:19 uur
Dua Lipa 7
Sisqo 3
Sweet 8
fatsoenlijk play backen was niet zo nodig in die tijd
Sisqo 3
Sweet 8
fatsoenlijk play backen was niet zo nodig in die tijd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.