MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
8 altijd wel een zwak voor gehad, deze

4

Fout is dat misschien niet maar wel vervelend.

Dua Lipa - 5
Sisqó - 3

Het stringetjes-lied eindigt voorlopig op plek 159.

Vandaag en morgen is het tijd voor voormalige nummer 1 hits in de Top 40.

De band van vandaag was in de 70s mateloos populair en scoorde alleen in thuisland Engeland al 6 top 4 noteringen in anderhalf jaar tijd.

AbleMable schreef:
hopelijk komt The Sweet ook een x...

Bij dezen!

188. The Sweet - Block Buster!

[1973, #aw13, #hp1]

10 (ik had er zelf om gevraagd dus dan ook die 10 maar, wat een jeugdsentiment , ik was toen 8-9 jaar en zat altijd klaar voor Toppop en dan maar hopen dat The Sweet weer kwamen, The Sweet zijn echt mijn idolen uit mijn kindertijd. )

8.5

9

Het kan misschien jeugdsentiment zijn maar dit is wél opwindend en origineel itt. Sisqó.

7,75

Grappig wat jeugdsentiment kan doen. Dit is minstens net zo 'fout' als Sisqo. Bovendien heeft de band veel betere nummers.

5

Ik dacht die eerste seconde dat ik Anton aus Tirol had aangeklikt.

Ik kan niet zeggen dat ik deze ooit al gehoord heb. Toffe ontdekking. I like it.

7

esteban schreef:
Ik dacht die eerste seconde dat ik Anton aus Tirol had aangeklikt.

toen ik het nummer hier zojuist opzette, zei mijn vriendin (die het nummer ook nog nooit eerder had gehoord) precies hetzelfde in de eerste paar seconden.

Ah, voila. I'm not crazy.

Glam!

8.0

Geitenharen sokken zijn ook fout
Maar wel lekker warm

6,5

7,5

Tja wat is origineel in een bepaalde tijdsgeest? Blockbuster komt uit 1973 en Thong Song uit 2000.
27 jaar verder is het toch al wat lastiger om nog origineel voor de dag te komen. En is dat perse nodig om een goede song voort te brengen?

6 doe mij Sisqo maar

Voor mij geen nostalgie in het spel bij dit nummer (het kwam uit vér voordat ik geboren werd), maar ik vind het gewoon een lekker nummer. Ballroom Blitz is, denk ik, mijn favoriet van The Sweet.

7,5

The Sweet: 7,3

The Sweet - Block Buster! : 7,5

The Sweet heeft veel beter.

187. SisQó - Thong Song 8.5
188. The Sweet - Block Buster! 6.0

wavanbuuren
Dua Lipa 7
Sisqo 3
Sweet 8
fatsoenlijk play backen was niet zo nodig in die tijd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:02 uur

geplaatst: vandaag om 00:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.