Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2020, 08:56 uur
Ik heb meestal niet veel met Nederlandstalige nummers, maar dit vind ik een uitzondering.
9
9
0
geplaatst: 11 maart 2020, 11:14 uur
8.5 (niet van de smartlappen, maar voor deze klassieker maak ik graag een uitzondering)
0
geplaatst: 11 maart 2020, 17:43 uur
Willy leek de top 50 te gaan halen, maar twee keer een 4 vandaag zorgt ervoor dat hij niet verder komt dan de top 70.
Vandaag iets totaal anders. Over smaak valt niet te twisten, maar dat sommige platen beter zijn dan anderen, kunnen we ook niet ontkennen. Dan heb je ook nog een categorie 'hier mogen we ons met ons allen best wel voor schamen'. In welke categorie de plaat van vandaag valt, laat ik aan jullie over.
191. Crazy Frog - Axel F
[2005, #aw14, #hp7]
Vandaag iets totaal anders. Over smaak valt niet te twisten, maar dat sommige platen beter zijn dan anderen, kunnen we ook niet ontkennen. Dan heb je ook nog een categorie 'hier mogen we ons met ons allen best wel voor schamen'. In welke categorie de plaat van vandaag valt, laat ik aan jullie over.
191. Crazy Frog - Axel F
[2005, #aw14, #hp7]
1
geplaatst: 11 maart 2020, 17:46 uur
Ja als je het al hebt over de categorie 'hier mogen we ons met ons allen best wel voor schamen', dan neem je het ook veel te serieus.
Dit is erg vermakelijk op z'n tijd:
7,5
Dit is erg vermakelijk op z'n tijd:
7,5
0
geplaatst: 11 maart 2020, 17:49 uur
jordidj1 schreef:
Ja als je het al hebt over de categorie 'hier mogen we ons met ons allen best wel voor schamen', dan neem je het ook veel te serieus.
Dat klinkt eerder alsof jij mijn opmerking veel te serieus neemt. Lighten up dude, als jij Crazy Frog wil blasten; go for it
0
geplaatst: 11 maart 2020, 18:06 uur
Origineel is top, die geschifte kikker had in het ven mogen blijven.
3
3
0
geplaatst: 11 maart 2020, 18:08 uur
Shaky schreef:
Dat klinkt eerder alsof jij mijn opmerking veel te serieus neemt. Lighten up dude, als jij Crazy Frog wil blasten; go for it
(quote)
Jij begint
niet zo shaky direct
0
geplaatst: 11 maart 2020, 18:10 uur
0
geplaatst: 11 maart 2020, 19:31 uur
Tja, veel slechter zijn ze niet gemaakt natuurlijk, maar ook weer niet heel serieus bedoeld vermoed ik. Vandaar en vanwege het fijne origineel geen 1 maar een 3,0
0
geplaatst: 11 maart 2020, 20:52 uur
Ik denk dat mijn laagste cijfer tot nu toe was voor Ik Mis Je van Andy, maar dat is nog een behoorlijk goed nummer hierbij vergeleken.
1,5
1,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.