Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2020, 20:57 uur
Dit is toch gewoon een plezant tussendoortje? Wat mij nog het meest verwonderd, is het feit dat ook de kinderen van nu deze allemaal kennen. Nooit verwacht dat die zo lang zou overleven.
6
6
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 11 maart 2020, 20:59 uur
1,5. Het kan altijd slechter en daarmee ik heb al teveel woorden vuil gemaakt hieraan
0
geplaatst: 11 maart 2020, 21:23 uur
Ik geloof dat ik het laagste cijfer tot nu toe aan Vader Abraham gegeven heb. Vergeleken met Crazy Frog is zelfs dat een voorbeeld van goede smaak, in een goede bui kan ik er nog mee lachen door de extreme lulligheid. Dat lukt mij niet met Crazy Frog.
0
geplaatst: 12 maart 2020, 00:32 uur
Geinig misschien als je errug stoned of dronken bent, maar straight ontzettend treurig.
2.0
2.0
0
geplaatst: 12 maart 2020, 13:19 uur
LucM schreef:
Ik geloof dat ik het laagste cijfer tot nu toe aan Vader Abraham gegeven heb. Vergeleken met Crazy Frog is zelfs dat een voorbeeld van goede smaak, in een goede bui kan ik er nog mee lachen door de extreme lulligheid. Dat lukt mij niet met Crazy Frog.
Ah, ik zie nu dat ik Vader Abraham een 1 heb gegeven. Ik vind dat nummer ook wel echt het dieptepunt in alle opzichten, Crazy Frog is dan tenminste nog redelijk onschuldig in al zijn slechtheid.
0
geplaatst: 12 maart 2020, 17:30 uur
Crazy Frog eindigt op plek 190 van de 191 en moet alleen Vader Abraham met zijn Inlegkruisjes onder zich dulden.
Van Willy Alberti naar Crazy Frog naar..... Nas. In dit topic kan alles. Ik ben benieuwd hoe deze hip-hop / r&b plaat valt bij de deelnemers aan Ooit in de Top 40. Het gekozen nummer komt niet van zijn legendarische album Illmatic (1994) en betreft tevens een samenwerking met een dame die zelf ook de nodige successen in de Top 40 kende.
Laat jullie waardering horen voor:
192. Nas - If I Ruled the World (Imagine That) (feat. Lauryn Hill)
[1996, #aw10, #hp9]
Van Willy Alberti naar Crazy Frog naar..... Nas. In dit topic kan alles. Ik ben benieuwd hoe deze hip-hop / r&b plaat valt bij de deelnemers aan Ooit in de Top 40. Het gekozen nummer komt niet van zijn legendarische album Illmatic (1994) en betreft tevens een samenwerking met een dame die zelf ook de nodige successen in de Top 40 kende.
Laat jullie waardering horen voor:
192. Nas - If I Ruled the World (Imagine That) (feat. Lauryn Hill)
[1996, #aw10, #hp9]
1
geplaatst: 12 maart 2020, 20:33 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.