Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2020, 23:51 uur
Ik weet dat dit een nummer is dat op MuMe al een paar keer goed scoorde, maar ik vind er met de beste wil absoluut niets aan.
3
3
0
geplaatst: 15 maart 2020, 13:08 uur
8,9
Ik heb een hekel aan autorijden op een grauwe band maar met dit op de achtergrond wordt het fahren fun.
Ik heb een hekel aan autorijden op een grauwe band maar met dit op de achtergrond wordt het fahren fun.
0
geplaatst: 15 maart 2020, 13:11 uur
The Marbles - Only One Woman
6,0
Ken dit al meer dan 51 jaar en ik vond het destijds een mislukte Bee gees imitatie (ondanks de grote inbreng van the Bee Gees).
Ik ben het met de argumentatie hierboven volledig eens.
6,0
Titmeister schreef:
Kende dit nog niet. Veel pathos, weinig verheffing.
Kende dit nog niet. Veel pathos, weinig verheffing.
Ken dit al meer dan 51 jaar en ik vond het destijds een mislukte Bee gees imitatie (ondanks de grote inbreng van the Bee Gees).
Ik ben het met de argumentatie hierboven volledig eens.
0
geplaatst: 15 maart 2020, 13:27 uur
Nas - If I Ruled the World (Imagine That) (feat. Lauryn Hill)
Beter dan het jaren 80 origineel van Kurtis Blow. Toch scoorde Nas in 1996 destijds nog hoger.
Nu zit hij op 8,5.
Beter dan het jaren 80 origineel van Kurtis Blow. Toch scoorde Nas in 1996 destijds nog hoger.
Nu zit hij op 8,5.
0
geplaatst: 15 maart 2020, 13:38 uur
Vader Abraham - Als Je Inlegkruisje Maar Goed Zit
Even mijn referentiekader aan de onderkant vastzetten.
1
Even mijn referentiekader aan de onderkant vastzetten.
1
0
geplaatst: 15 maart 2020, 14:11 uur
Willy Alberti - De glimlach van een kind
Om welk album gaat het?
Het kind, Danielle Oonk, vindt dat alles met elkaar verbonden is. Alles is yoga en zen.
Ze is momenteel getrouwd met de bondscoach van Griekenland.
7
esteban schreef:
Eindelijk hoor ik dit nummer eens. Wiske zong het ooit eens in een Suske en Wiske album, maar ik kende het niet.
Het is mooi dat we hier nog even de culturele grenzen tussen landen beslechten nu ze weer gesloten gaan worden. Eindelijk hoor ik dit nummer eens. Wiske zong het ooit eens in een Suske en Wiske album, maar ik kende het niet.
Om welk album gaat het?
Het kind, Danielle Oonk, vindt dat alles met elkaar verbonden is. Alles is yoga en zen.
Ze is momenteel getrouwd met de bondscoach van Griekenland.
7
0
geplaatst: 15 maart 2020, 14:53 uur
5 The Marbles
8 Kraftwerk
Geweldig nummer van Kraftwerk, maar hoor liever de lange versie. En nog liever een stuk of 20 andere nummers van ze.
8 Kraftwerk
Geweldig nummer van Kraftwerk, maar hoor liever de lange versie. En nog liever een stuk of 20 andere nummers van ze.
0
geplaatst: 15 maart 2020, 18:11 uur
Ook al staat Nederland de komende drie weken zo goed als stil, hier gaan we gestaag door en kunnen we veilig bijeenkomen onder die fijne muziekparaplu.
Kraftwerk valt bij de meeste deelnemers goed en eindigt in de top 60.
Vandaag is het tijd voor iets van eigen bodem. Deze meidengroep behaalde hun grootste successen eind jaren 70, begin jaren 80. Tijd om een cijfer te geven voor:
195. Luv' - One More Little Kissie
[1980, #aw7, #hp9]
Kraftwerk valt bij de meeste deelnemers goed en eindigt in de top 60.
Vandaag is het tijd voor iets van eigen bodem. Deze meidengroep behaalde hun grootste successen eind jaren 70, begin jaren 80. Tijd om een cijfer te geven voor:
195. Luv' - One More Little Kissie
[1980, #aw7, #hp9]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.