MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Barry White - 8,2

Barry White: 6,3

Met een 7,3 gemiddeld scoort Big Barry meer dan aardig.

Vandaag en morgen weer een back-to-back thema. We hebben al een blokje boybands, een blokje girl groups en twee keer een blokje nummer 1-hits gehad. Deze keer een vreemd fenomeen: 2 totaal verschillende acts, maar met exact dezelfde naam.

We beginnen deze duo-dagen met een 80's plaat. Graham Gouldman kende natuurlijk al de nodige solosuccessen, songwriter-successen en 10cc-successen. In 1986 kon hij daar weer iets nieuws aan toevoegen toen hij samen met zijn goede vriend Andrew Gold een nieuwe band vormde. Deze hitsingle is het bekendste product van die samenwerking:

213. Wax - Bridge To Your Heart

[1987, #aw10, #hp8]

Kwaliteitspop uit het boekje, maar vond 'm toendertijd leuker.

7.7

6

Ik kijk uit naar Rosana !

Wax: 7,3

Edgar18 schreef:
6

Ik kijk uit naar Rosana !

ja de verassing welke plaat het morgen dus gaat worden is inderdaad niet bepaald groot
Het gaat wel nog een verassing worden hoe die gaat scoren, maar dat gaan we vanzelf zien.

Eerst nog even deze fijne 80's plaat.

Arbeidsdeskundige
6

johannesA
5,4

Barry White - You're the First, the Last, My Everything : 7,5

Wax - Bridge To Your Heart : 3,5

wavanbuuren
6.8

Ik verheug me al op een dubbelzinnige clip.

7,5

7.5

7 brengt me terug naar Radio 10 Gold in de auto bij mn ouders toen ik nog jong was

Ast
7,3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:03 uur

geplaatst: vandaag om 18:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.