Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
3
geplaatst: 1 april 2020, 23:43 uur
3,0 / 209. Peter en zijn Rockets - Angeline (M'n Blonde Sexmachine)
6,0 / 210. Bruce Springsteen - Glory Days
6,0 / 211. Def Dames Dope - Ain't Nothing to It
6,5 / 212. Barry White - You're the First, the Last, My Everything
Def Dames Dope vond ik destijds geweldig. Weet nog precies wanneer ik het voor de eerste keer hoorde. In een supermarkt in Emmen waar we boodschappen deden nadat we in de dierentuin waren geweest. Tijdens een kleine vakantie. Ik was blij dat we weer naar huis gingen, dan kon ik tenminste de single kopen. Maar na al die jaren is de glans er wel vanaf ja...
6,0 / 210. Bruce Springsteen - Glory Days
6,0 / 211. Def Dames Dope - Ain't Nothing to It
6,5 / 212. Barry White - You're the First, the Last, My Everything
Def Dames Dope vond ik destijds geweldig. Weet nog precies wanneer ik het voor de eerste keer hoorde. In een supermarkt in Emmen waar we boodschappen deden nadat we in de dierentuin waren geweest. Tijdens een kleine vakantie. Ik was blij dat we weer naar huis gingen, dan kon ik tenminste de single kopen. Maar na al die jaren is de glans er wel vanaf ja...
0
geplaatst: 2 april 2020, 08:04 uur
209. Peter en zijn Rockets - Angeline (M'n Blonde Sexmachine) 6,5
211. Def Dames Dope - Ain't Nothing to It 5,7
212. Barry White - You're the First, the Last, My Everything 7,8
211. Def Dames Dope - Ain't Nothing to It 5,7
212. Barry White - You're the First, the Last, My Everything 7,8
1
geplaatst: 2 april 2020, 09:38 uur
herman schreef:
Def Dames Dope vond ik destijds geweldig. Weet nog precies wanneer ik het voor de eerste keer hoorde. In een supermarkt in Emmen waar we boodschappen deden nadat we in de dierentuin waren geweest. Tijdens een kleine vakantie. Ik was blij dat we weer naar huis gingen, dan kon ik tenminste de single kopen.
Def Dames Dope vond ik destijds geweldig. Weet nog precies wanneer ik het voor de eerste keer hoorde. In een supermarkt in Emmen waar we boodschappen deden nadat we in de dierentuin waren geweest. Tijdens een kleine vakantie. Ik was blij dat we weer naar huis gingen, dan kon ik tenminste de single kopen.
Jij bent echt een laatbloeier met muziek, is het niet?

0
geplaatst: 2 april 2020, 12:28 uur
Te vaak gehoord vroeger (Radio 10 stond in het ouderlijk huis vaak op), maar nu kan ik deze weer heel goed hebben:
8
8
0
geplaatst: 2 april 2020, 13:20 uur
ja, scheelt misschien dat ik geen oudere broers of zussen had waar ik de kunst een beetje van af kon kijken. Had wel een oudere neef die into Queen en Metallica was, maar daar was ik wel snel klaar mee...
0
geplaatst: 2 april 2020, 13:36 uur
herman schreef:
(quote)
ja, scheelt misschien dat ik geen oudere broers of zussen had waar ik de kunst een beetje van af kon kijken. Had wel een oudere neef die into Queen en Metallica was, maar daar was ik wel snel klaar mee... Yup, ik had gewoon het geluk met een oudere broer die aan de lopende band cd's kocht en lid was van de Oor. Moest er vooral in dit geval een beetje om gniffelen, dit was een hit in de zomervakantie van 1993, weet dat nog omdat een aantal meisjes van de groep waar ik op de camping in Zeeland mee omging dit nummer uitgekozen hadden voor de playbackshow aldaar. Ik was zelf die zomer verslingerd aan de laatste 2 albums van Talk Talk (op cassettebandje, had pas een jaar later m'n eerste cd-speler), dus dat was best een wereld van verschil

0
geplaatst: 2 april 2020, 14:36 uur
GrafGantz schreef:
Yup, ik had gewoon het geluk met een oudere broer die aan de lopende band cd's kocht en lid was van de Oor. Moest er vooral in dit geval een beetje om gniffelen, dit was een hit in de zomervakantie van 1993, weet dat nog omdat een aantal meisjes van de groep waar ik op de camping in Zeeland mee omging dit nummer uitgekozen hadden voor de playbackshow aldaar. Ik was zelf die zomer verslingerd aan de laatste 2 albums van Talk Talk (op cassettebandje, had pas een jaar later m'n eerste cd-speler), dus dat was best een wereld van verschil
Yup, ik had gewoon het geluk met een oudere broer die aan de lopende band cd's kocht en lid was van de Oor. Moest er vooral in dit geval een beetje om gniffelen, dit was een hit in de zomervakantie van 1993, weet dat nog omdat een aantal meisjes van de groep waar ik op de camping in Zeeland mee omging dit nummer uitgekozen hadden voor de playbackshow aldaar. Ik was zelf die zomer verslingerd aan de laatste 2 albums van Talk Talk (op cassettebandje, had pas een jaar later m'n eerste cd-speler), dus dat was best een wereld van verschil
Ja, dat scheelt wel. Buiten R.E.M. had ik voor mijn 18e volgens mij überhaupt geen albums uit de 80's of nog ouder. Maar daarna ging het wel redelijk snel.
2
geplaatst: 2 april 2020, 14:36 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Heb jij toen I Believe In You nog gedaan op die playbackshow?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.