Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2020, 11:01 uur
Ik merk dat hoe ouder ik word, hoe milder ik word. Jaar of tien geleden had ik dit ook een onvoldoende gegeven, maar nu sluit ik me aan bij laxus11: guilty pleasure.
6,9
6,9
0
geplaatst: 6 april 2020, 17:19 uur
Hoe wij ook gingen stemmen, Glenn liet ons al weten dat niets zijn liefde voor ons zou veranderen. Gelukkig maar, want met een 198ste plek belandt hij duidelijk in de onderste regionen van het klassement.
Vandaag een nummer uit de 21e eeuw. Critici bestempelde dit nummer als 'misschien wel haar beste werk' en ook in de hitlijsten deed dit nummer het prima. Wat vindt het deelnemersveld van dit topic eigenlijk van deze plaat?
218. Toni Braxton - He Wasn't Man Enough
[2000, #aw13, #hp4]
Vandaag een nummer uit de 21e eeuw. Critici bestempelde dit nummer als 'misschien wel haar beste werk' en ook in de hitlijsten deed dit nummer het prima. Wat vindt het deelnemersveld van dit topic eigenlijk van deze plaat?
218. Toni Braxton - He Wasn't Man Enough
[2000, #aw13, #hp4]
0
geplaatst: 6 april 2020, 18:31 uur
8,0
211. Def Dames Dope - Ain't Nothing to It: 4,5
Dat hebben ze beter gedaan.
216. WAX - Rosana: 6,5
Toch wel een bekend nummer, naar net bleek. Artiest en titel zeiden me niets.
217. Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You: 7,2
Maar hij heeft een betere, zullen we maar zeggen (samen met Bobby B.).
211. Def Dames Dope - Ain't Nothing to It: 4,5
Dat hebben ze beter gedaan.
216. WAX - Rosana: 6,5
Toch wel een bekend nummer, naar net bleek. Artiest en titel zeiden me niets.
217. Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You: 7,2
Maar hij heeft een betere, zullen we maar zeggen (samen met Bobby B.).
0
geplaatst: 6 april 2020, 18:55 uur
Barry White - 7.4
Wax (1986) - 6.8
Ain't no Sunshine - 8.3
Lovely Day - 7.5
Wax (2013) - 7 (deze ken ik nog wel ja, maar met alleen de titel moest ik toch diep graven)
Glenn Medeiros - 4.5
Toni Braxton - 6.8
Wax (1986) - 6.8
Ain't no Sunshine - 8.3
Lovely Day - 7.5
Wax (2013) - 7 (deze ken ik nog wel ja, maar met alleen de titel moest ik toch diep graven)
Glenn Medeiros - 4.5
Toni Braxton - 6.8
0
geplaatst: 6 april 2020, 20:26 uur
even een slecht bokje voor jou Rodajc? Zul je zien, nu gaan de platen die je goed bevallen weer extra fijn klinken

1
geplaatst: 6 april 2020, 23:03 uur
Shaky schreef:
even een slecht bokje voor jou Rodajc?
Zul je zien, nu gaan de platen die je goed bevallen weer extra fijn klinken
even een slecht bokje voor jou Rodajc? Zul je zien, nu gaan de platen die je goed bevallen weer extra fijn klinken
Inderdaad Shaky the only way is up.

1
geplaatst: 6 april 2020, 23:15 uur
7,0 / 213. Wax - Bridge To Your Heart
8,5 / 214. Bill Withers - Ain't No Sunshine
8,5 / 215. Bill Withers - Lovely Day
5,5 / 216. WAX - Rosana
6,5 / 217. Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You
6,5 / 218. Toni Braxton - He Wasn't Man Enough
Niks mis met foute 80s als Wax en Glenn Medeiros. WAX vond ik destijds wel leuk, maar nu een beetje flauw. Toni helemaal gemist, in 2000 was ik veel te druk met Sigur Ros en Godspeed You Black Emperor enzo. De nummers van Bill Withers zijn fraai. Lovely Day voelt ook als jeugdsentiment, al dacht ik als kind, tiener en ook nog wel twintiger dat hij altijd Domenic, Domenic, Domenic, etc. zong i.p.v. Lovely Day... voor mij de grootste mondegreen uit de popmuziek.
8,5 / 214. Bill Withers - Ain't No Sunshine
8,5 / 215. Bill Withers - Lovely Day
5,5 / 216. WAX - Rosana
6,5 / 217. Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You
6,5 / 218. Toni Braxton - He Wasn't Man Enough
Niks mis met foute 80s als Wax en Glenn Medeiros. WAX vond ik destijds wel leuk, maar nu een beetje flauw. Toni helemaal gemist, in 2000 was ik veel te druk met Sigur Ros en Godspeed You Black Emperor enzo. De nummers van Bill Withers zijn fraai. Lovely Day voelt ook als jeugdsentiment, al dacht ik als kind, tiener en ook nog wel twintiger dat hij altijd Domenic, Domenic, Domenic, etc. zong i.p.v. Lovely Day... voor mij de grootste mondegreen uit de popmuziek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.