MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

6,4

5
Valt mee

Arbeidsdeskundige
6

Zedd & Kehlani - Good Thing : 4

Vorig jaar gaf ik in het zustertopic nog een 7, ik nu ga ik voor 6.5.

Nog nooit of te nimmer gehoord, denk ik. Of misschien ben ik het vergeten? Dat is perfect mogelijk, want ik vind het maar zwak.

4

4,5

CCR 5,8
Annie Lennox 4,7
Zedd & Kehlani 4,3

Ik had deze plaat ook nog nooit eerder gehoord (ken beide artiesten ook niet trouwens).

5

wavanbuuren
6

Van Zedd ken ik een leuk nummer met zangeres Foxes (Clarity). Verder kan ik ook niet veel zeggen over deze artiesten of dit specifieke nummer.

6

Ast
5

Ik bleek lang niet de enige te zijn die Good Thing niet kende. Daar komt nog eens bij dat het nummer behalve relatief onbekend ook nog behoorlijk onbemind lijkt te zijn. Met beduidend minder users die een stem uitbrachten kwamen Zedd en Kehlani niet verder dan een gemiddelde van een 5,0 en nestelt het nummer zich in de onderste regionen van het klassement.

Dat het echt niet alleen de wat minder geijkte artiesten zijn die een hit scoren die niet verder komt dan de rode lantaarn in de Top 40, bewijst het nummer van vandaag. Deze is namelijk afkomstig van niemand minder dan 'The Fab Four'. Dit nummer is vooral bekend omdat het gebruikt werd in de Beatles' film: A Hard Day's Night. Wat vinden we van dit nummer van onze jongens uit Liverpool?

228. The Beatles - I Should Have Known Better

[1965, #aw1, #hp40]  

Arbeidsdeskundige
9,5

9,5

CCR: 8,3
Annie L: 5,2
Beatles: 8,8

Beatles: 8.2

johan de witt schreef:
CCR: 8,3
Annie L: 5,2
Beatles: 8,8

Geen stem voor de plaat van gisteren?

Wie weet als ik eraan toe kom, maar het zei ze me zo niks.

Zedd & Kehlani: 5
The Beatles: 8,8

7,3

Trouw schreef ooit: "In Nederland zijn de Beatles nog bijna onbekend. Gelukkig maar, want als wij hier deze slechte muzikale smaak van de Britten zouden overnemen, kunnen onze zangers als Rob de Nijs en Johnny Lion wel inpakken.’"

Jim Diamond is natuurlijk beter, maar vooruit, toch een 7.

Poek schreef:
Trouw schreef ooit: "In Nederland zijn de Beatles nog bijna onbekend. Gelukkig maar, want als wij hier deze slechte muzikale smaak van de Britten zouden overnemen, kunnen onze zangers als Rob de Nijs en Johnny Lion wel inpakken.’"

dat is toch heerlijk.
Leuk om te lezen Poek

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:30 uur

geplaatst: vandaag om 15:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.