Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 14 april 2020, 21:02 uur
Creedence Clearwater Revival 10
Annie Lennox 9
Wat een zangstemmen! Werelds!
Annie Lennox 9
Wat een zangstemmen! Werelds!
0
geplaatst: 14 april 2020, 21:44 uur
Altijd al een beetje een zaagplaat gevonden. +1 voor Annie Lennox haar stem.
6
6
0
geplaatst: 15 april 2020, 03:24 uur
Annie Lennox - Why : 5
Ik hoor haar veel liever in the Eurythmics.
Ik hoor haar veel liever in the Eurythmics.
0
geplaatst: 15 april 2020, 07:20 uur
0
johannesA
geplaatst: 15 april 2020, 08:04 uur
Ik hoor Annie Lennox liever helemaal niet.
Why: 3
CCR:8
Why: 3
CCR:8
1
wavanbuuren
geplaatst: 15 april 2020, 10:17 uur
Voor mij een zeldzame uitzondering.
Toen ie in de hitlijsten stond had ik de neiging om van alles naar de radio te gooien als ie werd gedraaid.
(Jeanne Kooijmans en Peter van Bruggen draaiden hem echt elke dag in de Breakfast Club..... gek werd ik er van.....of klink ik nu wel heel oud?)
Nu kan ik hem heel goed hebben. Zoals gezegd komt dat maar zeer zelden voor.
Destijds een 2 maar nu een 7,5
Toen ie in de hitlijsten stond had ik de neiging om van alles naar de radio te gooien als ie werd gedraaid.
(Jeanne Kooijmans en Peter van Bruggen draaiden hem echt elke dag in de Breakfast Club..... gek werd ik er van.....of klink ik nu wel heel oud?)
Nu kan ik hem heel goed hebben. Zoals gezegd komt dat maar zeer zelden voor.
Destijds een 2 maar nu een 7,5
0
geplaatst: 15 april 2020, 17:31 uur
Annie Lennox was niet alleen een 'hate it or love it' plaat; het bleek ook een '..en alles daar tussenin plaat' te zijn. De cijfers varieerde van diepe onvoldoendes tot hoge voldoendes en alles wat daar tussen valt. Gemiddeld komt ze nu tot een 6,4 en belandt middenin het klassement.
Vandaag en morgen gaan we weer een thema doen. We hebben ons al geconcentreerd op nr. 1-hits en nr. 2-hits, maar hoe zit het met de platen die echt maar nét een hit zijn geweest? Daar gaan we achter komen! Vandaag en morgen een plaat die niet verder kwam dan plek 40 in de Nederlandse Top 40.
We beginnen met deze recente plaat die vorig jaar twee weken in de lijst bleef hangen, maar dus niet verder kwam dan die laatste plek.
227. Zedd & Kehlani - Good Thing
[2019, #aw2, #hp40]
Vandaag en morgen gaan we weer een thema doen. We hebben ons al geconcentreerd op nr. 1-hits en nr. 2-hits, maar hoe zit het met de platen die echt maar nét een hit zijn geweest? Daar gaan we achter komen! Vandaag en morgen een plaat die niet verder kwam dan plek 40 in de Nederlandse Top 40.
We beginnen met deze recente plaat die vorig jaar twee weken in de lijst bleef hangen, maar dus niet verder kwam dan die laatste plek.
227. Zedd & Kehlani - Good Thing
[2019, #aw2, #hp40]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.