MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
8
Die nummers uit hun beginperiode begin ik steeds meer te waarderen.

7.5

Mooi nummer, maar tegelijkertijd één van de weinige Beatles-nummers uit hun 'brave' periode waarin ik het jammer vind dat ze zo netjes spelen. Hier zit een heerlijke powerpop-song in, maar het komt er niet uit. Had zeker de Twist And Shout-behandeling mogen krijgen van mij.

Poek schreef:
Jim Diamond is natuurlijk beter

Haha, Amen!

6,8

Shaky schreef:
(quote)

dat is toch heerlijk.
Leuk om te lezen Poek

Uit artikel in de Volkskrant van vandaag, waar nog een paar leuke quotes in staan.

7.5

Ugh, The Beatles. Ja, ik ben er zo ééntje.

4

johannesA
7,5

wavanbuuren
8,7

The Beatles - I Should Have Known Better : 7

Briljant. M'n favoriet van A Hard Day's Night.

9,9

ArthurDZ schreef:

Mooi nummer, maar tegelijkertijd één van de weinige Beatles-nummers uit hun 'brave' periode waarin ik het jammer vind dat ze zo netjes spelen. Hier zit een heerlijke powerpop-song in, maar het komt er niet uit. Had zeker de Twist And Shout-behandeling mogen krijgen van mij.

Wow, ik kan het hier niet meer mee oneens zijn. Meer kan ik er niet van maken.

Voor de 2e dag op rij een onbekend nummer voor mij. Van de artiest heb ik al wel eens gehoord.

6,5

Ast
7

Bietels 9

The Beatles scoren goed en weten een plek in de top 30 te bemachtigen. Daarmee komt ook dit thema duo weer ten einde. 

Vandaag een nummer waarvan we in ieder geval zeker weten dat er één 10 zal gaan vallen.
ArthurDZ schreef:
Hopend op All Saints - Pure Shores zodat ik nog eens een 10 kan geven hier

Deze meidengroep werd al in 1993 gevormd en ze noemden zichzelf toen All Saints 1.9.7.5. Pas in 1997 brachten zij hun eerste singles en album uit en veranderden zij hun naam naar het veel beter klinkende All Saints. Waar ze met hun eerdere singles wereldwijd succes hadden, wisten ze met Pure Shores enkel in Europa een hit te scoren. Zijn wij het eens met ArthurDZ dat dit de maximale score waard is, of wordt daar toch anders over gedacht?

229. All Saints - Pure Shores

[2000, #aw10, #hp9]

9

En dat is extreem hoog naar mijn doen voor dit genre. Nochtans geen fan van de meidengroep, maar wél van dit ene nummer. Ik kan er niet precies de vinger op leggen, maar 'Pure Shores' heeft mij altijd al kunnen betoveren, dat is nog steeds niet uitgewerkt. De leeftijd van toen (17-18) zal er ook wel iets mee te maken hebben, de herinneringen die het ophaalt ook, de film -waarvan de hele soundtrack mij bijgebleven is- eveneens.

8,3

Vorig jaar flink gestegen in de ladder!

8

Zij hadden inderdaad enkele mooie nummers.

9.5

Ik was toch nét iets te enthousiast ten tijde van die quote

Wel een prachtig nummer ja, heeft echt die x-factor, en Willam Orbit was in die tijd natuurlijk op de toppen van zijn kunnen als producer (niet dat ik de prestaties van de All Saints-dames daarmee wil minimaliseren)

Ik bedoel, in het refrein slagen ze er zelfs in om 'you' op 'you' te laten rijmen en ze komen er gewoon nog mee weg ook (I can hear it calling you/I'm coming not drowning/Swimming closer to you)

Bedankt voor het plaatsen, Shaky!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:09 uur

geplaatst: vandaag om 17:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.