Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 31 mei 2020, 17:14 uur
t.A.T.u eindigt met een 7,06 ruim binnen de top 100 en doet het dus prima.
De band van vandaag bestaat nog niet zo heel erg lang (jaar of 8 ), maar hun beide albums scoorden bijzonder goed in het Verenigd Koninkrijk. Ook in Nederland wist Broken Machine de top 10 te halen in de albumcharts. Wat vinden we van deze Britse pop/rock?
273. Nothing But Thieves - Sorry
[2017, #aw8, #hp29]
De band van vandaag bestaat nog niet zo heel erg lang (jaar of 8 ), maar hun beide albums scoorden bijzonder goed in het Verenigd Koninkrijk. Ook in Nederland wist Broken Machine de top 10 te halen in de albumcharts. Wat vinden we van deze Britse pop/rock?
273. Nothing But Thieves - Sorry
[2017, #aw8, #hp29]
1
geplaatst: 31 mei 2020, 18:15 uur
6
Wake Up Call vind ik een geweldig nummer van deze band, verder hebben ze me nog niet echt kunnen overtuigen. Laat ik dus maar gewoon het rijtje zessen verderzetten. Normaal had ik Nothing But Thieves trouwens al live gezien, want ze deden het voorprogramma van een concert van Muse waar ik naartoe ging. Die dag bleek echter dat een bandlid ziek geworden dus hadden ze afgezegd. Niet getreurd, The Van Jets werden opgeroepen als vervanger en die deden dat prima.
Wake Up Call vind ik een geweldig nummer van deze band, verder hebben ze me nog niet echt kunnen overtuigen. Laat ik dus maar gewoon het rijtje zessen verderzetten. Normaal had ik Nothing But Thieves trouwens al live gezien, want ze deden het voorprogramma van een concert van Muse waar ik naartoe ging. Die dag bleek echter dat een bandlid ziek geworden dus hadden ze afgezegd. Niet getreurd, The Van Jets werden opgeroepen als vervanger en die deden dat prima.
0
geplaatst: 31 mei 2020, 18:51 uur
Zeker niet slecht, maar alles behalve memorabel. Ik kom ook niet verder dan een ...
6
6
1
geplaatst: 1 juni 2020, 14:05 uur
t.A.T.u.
7,8
jordidj1 schreef:
gister nog gedraaid
Ik ook. Met de bedoeling om hem vandaag te beoordelen. gister nog gedraaid
7,8
1
geplaatst: 1 juni 2020, 14:12 uur
2,2 - Onbegrijpelijk hoge cijfers. Identiteitsloos gejengel.
Rick Nelson - 6,1
t.A.T.u. - 6,7
Het is op 't randje van het acceptabele.
Rick Nelson - 6,1
t.A.T.u. - 6,7
Het is op 't randje van het acceptabele.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.