MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

johannesA
6,6 gezellig

Sympathiek

5

5,5 eerlijk = eerlijk de clip maakt veel goed

Rudi S schreef:
5,5 eerlijk = eerlijk de clip maakt veel goed

Absoluut! Dat gaf mij de doorslag voor een puntje extra.

Arbeidsdeskundige
2

Talking Heads - Psycho Killer : 8,5

De Electronica's - De Vogeltjesdans : 6

wavanbuuren
Tsja, wat moet je hier nou weer mee.....

5 dan maar.

wavanbuuren schreef:
Tsja, wat moet je hier nou weer mee.....

, terechte reactie.

4,5

Het origineel is overigens van de Zwitserse harmonicaspeler Thomas Werner, komt uit de 50's en heet 'der Ententanz'. Het is daarna in veel verschillende versies en vogels opgenomen, zo noemen de Fransen het ook 'La Danse des Canards', terwijl het in de Angelsaksische wereld bekend staat als Chicken Dance.

Doe met deze informatie wat je wilt.

6

Destijds vond ik het niks, maar nu krijgt het wel wat nostalgische punten erbij (mijn vader vond het mooi).

De Vogeltjesdans lijkt zijn beste tijd gehad te hebben en scoort hier een 4,6 gemiddeld.

De zanger van vandaag is bekend geworden als frontman van Manfred Mann. In 1966 ging hij solo en scoorde hij meteen zijn grootste solohit met zijn debuutsingle High Time. Follow-up single I Can't Hold on Much Longer wist weinig te bereiken, maar zijn derde single was weer een voltreffer. Zo ook in Nederland waar het nummer de top 20 wist te bereiken. Hoe bevalt dit solowerk van Paul Jones?

278. Paul Jones - I've Been A Bad Bad Boy

[1967, #aw7, #hp17] 

Paul Jones - I've Been A Bad Bad Boy : 5,5

Arbeidsdeskundige
4

Ik heb altijd gedacht dat Manfred Mann de frontman van Manfred Mann was

Dit nummer doet me verder weinig, te oubollig.

5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.