Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 12 juni 2020, 08:32 uur
Is alles in je leven zo grillig en van uitersten als je laatste tien beoordelingen op dit forum?
0
geplaatst: 12 juni 2020, 10:45 uur
1
geplaatst: 12 juni 2020, 12:44 uur
2
Nee, ik geef niet vaak zulke cijfers maar dit is wel erg onverteerbaar.
Nee, ik geef niet vaak zulke cijfers maar dit is wel erg onverteerbaar.
0
geplaatst: 12 juni 2020, 17:16 uur
Bobby McFerrin scoort een aantal fikse onvoldoendes die het gemiddelde behoorlijk doen kelderen: hij komt voorlopig niet verder dan een 5,3 gemiddeld.
Het weekend staat op het punt van beginnen, de temperaturen liggen lekker hoog: wat past daar nu beter bij dan wat upbeat disco-soul?
285. Betty Wright - Shoorah! Shoorah!
[1975, #aw6, #hp20]
Het weekend staat op het punt van beginnen, de temperaturen liggen lekker hoog: wat past daar nu beter bij dan wat upbeat disco-soul?
285. Betty Wright - Shoorah! Shoorah!
[1975, #aw6, #hp20]
0
geplaatst: 12 juni 2020, 17:42 uur
Zo warm is het hier ook weer niet, Shaky. Wel een lekker buitje verder.
Deze kende ik nog niet, maar de b-kant Tonight's The Night wel en die is fantastisch. Helaas is de a-kant wat minder.
7
Deze kende ik nog niet, maar de b-kant Tonight's The Night wel en die is fantastisch. Helaas is de a-kant wat minder.
7
wavanbuuren schreef:
Is alles in je leven zo grillig en van uitersten als je laatste tien beoordelingen op dit forum?
Het is 1 of 10 blijkbaar, wel erg zwartwit. Ik neem de beoordelingen dan ook maar met een korreltje zout...Is alles in je leven zo grillig en van uitersten als je laatste tien beoordelingen op dit forum?
1
geplaatst: 12 juni 2020, 18:23 uur
7,5, kende het ook niet echt, maar ik mag dit heel graag. Fijn nummer. Heerlijke stem.
Bobby Mcferrin krijgt een 7. Vooral wegens een aantal persoonlijke herinneringen die ik associeer met dat nummer.
Bobby Mcferrin krijgt een 7. Vooral wegens een aantal persoonlijke herinneringen die ik associeer met dat nummer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.