Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2020, 22:29 uur
Bwa, bijna alle singles van Pyromania en Hysteria wel. Lekkere hair metal! Maar in NL waren alleen deze, Animal en Love Bites top 40-hits, opvallend wel.
0
geplaatst: 13 juni 2020, 22:32 uur
ArthurDZ schreef:
Bwa, bijna alle singles van Pyromania en Hysteria wel. Lekkere hair metal! Maar in NL waren alleen deze, Animal en Love Bites top 40-hits, opvallend wel.
(quote)
Animal en Love Bites zijn inderdaad nóg beter dan deze. Wel opvallend dat Pour Some Sugar On Me hier niks deed dan, door mij toch wel gezien als hun 'bekendste'.
0
geplaatst: 14 juni 2020, 12:04 uur
Het überfoute Pour Some Sugar on Me vind ik een leuke guilty pleasure, maar deze vind ik toch wel zwak.
5,3
5,3
0
geplaatst: 14 juni 2020, 17:14 uur
Def Leppard krijgt veel onvoldoendes en komt bij de onderste 80 platen van ons klassement terecht.
Back to the 60's.
Vooral in Engeland (#6), Ierland (#3) en Noorwegen (#3) was deze single razend populair. In thuisland Amerika haalde het de reguliere hitlijst niet en ook de countrylijst werd niet bereikt. Het album waar dit nummer van afkomstig is, was Jim's 18e album, maar pas zijn tweede dat de Country Albumcharts wist te halen. Een jaar later zou het echter helemaal goed komen voor Jim en scoorde hij twee, drie jaar lang het ene na het andere commerciële succes. Wat vinden wij van deze plaat?
287. Jim Reeves - There's a Heartache Following Me
[1965, #aw4, #hp11]
Back to the 60's.
Vooral in Engeland (#6), Ierland (#3) en Noorwegen (#3) was deze single razend populair. In thuisland Amerika haalde het de reguliere hitlijst niet en ook de countrylijst werd niet bereikt. Het album waar dit nummer van afkomstig is, was Jim's 18e album, maar pas zijn tweede dat de Country Albumcharts wist te halen. Een jaar later zou het echter helemaal goed komen voor Jim en scoorde hij twee, drie jaar lang het ene na het andere commerciële succes. Wat vinden wij van deze plaat?
287. Jim Reeves - There's a Heartache Following Me
[1965, #aw4, #hp11]
0
geplaatst: 14 juni 2020, 22:08 uur
6.5
Nadeel van de twijfel. Ik kan dit absoluut hebben, maar mis ook wat een ... I don't know ... aanstekelijkheid in het refrein of hoogtepunt. Vrij eentonig.
Nadeel van de twijfel. Ik kan dit absoluut hebben, maar mis ook wat een ... I don't know ... aanstekelijkheid in het refrein of hoogtepunt. Vrij eentonig.
1
wavanbuuren
geplaatst: 15 juni 2020, 08:36 uur
Veel variatie in de platen, weinig variatie in mijn scores.
Zowel Betty als Deff leopard als Jimmy een
6,4
Voor wat het waard is: Voor mij ook een aantal Deff Leopard platen denkbaar die flink hoger hadden gescoord dan dit recht toe recht aan rock plaatje.
Zowel Betty als Deff leopard als Jimmy een
6,4
Voor wat het waard is: Voor mij ook een aantal Deff Leopard platen denkbaar die flink hoger hadden gescoord dan dit recht toe recht aan rock plaatje.
1
geplaatst: 15 juni 2020, 15:49 uur
Ik snap wel wat je bedoelt esteban. Jim is altijd heel degelijk, maar daardoor ook veilig en voor sommigen misschien wat saai op momenten. Een heel album in 1x is mij vaak wat teveel van het goede, maar zo nu en dan een los nummer van Reeves draaien, gaat er wel in.
7
7
0
geplaatst: 15 juni 2020, 17:21 uur
Jim doet het helemaal niet slecht met een 6,3 gemiddeld, maar heeft weinig stemmen gekregen dus wellicht dat er nog iets met dat gemiddelde gaat gebeuren de komende dagen.
De zanger van vandaag scoorde twee grote hits in Europa. Hail Hail Rock'n'Roll deed het goed in 1991, maar er is eigenlijk maar één nummer waar hij echt om bekend staat:
288. Garland Jeffreys - Matador
[1980, #aw13, #hp4]
De zanger van vandaag scoorde twee grote hits in Europa. Hail Hail Rock'n'Roll deed het goed in 1991, maar er is eigenlijk maar één nummer waar hij echt om bekend staat:
288. Garland Jeffreys - Matador
[1980, #aw13, #hp4]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.