MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Niet mijn kopje thee

4.0

ArthurDZ schreef:
(quote)

Ze hebben wel véél betere hits dan dit hoor, en dat weet jij ook

5

Dit vind ik ook een topper. Noem er es een paar dan.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Dit vind ik ook een topper. Noem er es een paar dan.

Bwa, bijna alle singles van Pyromania en Hysteria wel. Lekkere hair metal! Maar in NL waren alleen deze, Animal en Love Bites top 40-hits, opvallend wel.

ArthurDZ schreef:
(quote)

Bwa, bijna alle singles van Pyromania en Hysteria wel. Lekkere hair metal! Maar in NL waren alleen deze, Animal en Love Bites top 40-hits, opvallend wel.

Animal en Love Bites zijn inderdaad nóg beter dan deze. Wel opvallend dat Pour Some Sugar On Me hier niks deed dan, door mij toch wel gezien als hun 'bekendste'.

Def Leppard - Let's Get Rocked : 6,5

4 Def Leppard, yugh

Betty: 6,8
Def: 5,5

Het überfoute Pour Some Sugar on Me vind ik een leuke guilty pleasure, maar deze vind ik toch wel zwak.

5,3

Ast
6

Def Leppard krijgt veel onvoldoendes en komt bij de onderste 80 platen van ons klassement terecht.

Back to the 60's. 
Vooral in Engeland (#6), Ierland (#3) en Noorwegen (#3) was deze single razend populair. In thuisland Amerika haalde het de reguliere hitlijst niet en ook de countrylijst werd niet bereikt. Het album waar dit nummer van afkomstig is, was Jim's 18e album, maar pas zijn tweede dat de Country Albumcharts wist te halen. Een jaar later zou het echter helemaal goed komen voor Jim en scoorde hij twee, drie jaar lang het ene na het andere commerciële succes. Wat vinden wij van deze plaat?

287. Jim Reeves - There's a Heartache Following Me

[1965, #aw4, #hp11]

6.7

def leppard 5,5
jim reeves 5

6

Mierzoete country maar best te doen.

6.25

Arbeidsdeskundige
6,5

6.5

Nadeel van de twijfel. Ik kan dit absoluut hebben, maar mis ook wat een ... I don't know ... aanstekelijkheid in het refrein of hoogtepunt. Vrij eentonig.

5,8

Jim Reeves - There's a Heartache Following Me : 7,5

wavanbuuren
Veel variatie in de platen, weinig variatie in mijn scores.

Zowel Betty als Deff leopard als Jimmy een

6,4

Voor wat het waard is: Voor mij ook een aantal Deff Leopard platen denkbaar die flink hoger hadden gescoord dan dit recht toe recht aan rock plaatje.

Ast
5,5

Ik snap wel wat je bedoelt esteban. Jim is altijd heel degelijk, maar daardoor ook veilig en voor sommigen misschien wat saai op momenten. Een heel album in 1x is mij vaak wat teveel van het goede, maar zo nu en dan een los nummer van Reeves draaien, gaat er wel in.

7

Jim Reeves: 6

Jim doet het helemaal niet slecht met een 6,3 gemiddeld, maar heeft weinig stemmen gekregen dus wellicht dat er nog iets met dat gemiddelde gaat gebeuren de komende dagen.

De zanger van vandaag scoorde twee grote hits in Europa. Hail Hail Rock'n'Roll deed het goed in 1991, maar er is eigenlijk maar één nummer waar hij echt om bekend staat: 

288. Garland Jeffreys - Matador

[1980, #aw13, #hp4]   

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:23 uur

geplaatst: vandaag om 15:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.