Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2020, 13:19 uur
5,5
De plaat van vandaag niet rond de klok van 17.15, maar een uurtje of 2 later. Stem in de tussentijd gerust door op Tones and I.
De plaat van vandaag niet rond de klok van 17.15, maar een uurtje of 2 later. Stem in de tussentijd gerust door op Tones and I.
0
geplaatst: 16 juli 2020, 14:16 uur
Ik heb dit noodgedwongen heel vaak gehoord vorig jaar, maar als ik er een onvoldoende voor geef mag ik niet meer thuis komen 
Vooruit een 6, best en geinig nummer

Vooruit een 6, best en geinig nummer

0
geplaatst: 16 juli 2020, 19:10 uur
Een van de succesvolste singles ooit in de Nederlandse Top 40 wordt hier ontvangen met voornamelijk negatieve cijfers. Tones and I eindigt voorlopig op plek 281.
Back to the 80s vandaag. Deze man is in Nederland behoorlijk populair geweest, maar nergens is hij zó populair als in thuisland Italië: daar scoorde hij maar liefst 9 nummer 1-hits. Laten wij zijn debuutsingle in Nederland maar eens gaan beoordelen:
319. Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore
[1988, #aw7, #hp9]
*Edit: voor de eerste vier stemmers: dit is de juiste plaat. Geen idee wat voor rare remix die eerder geplaatste versie moest voorstellen. De plaat die er nu staat is de juiste.
Back to the 80s vandaag. Deze man is in Nederland behoorlijk populair geweest, maar nergens is hij zó populair als in thuisland Italië: daar scoorde hij maar liefst 9 nummer 1-hits. Laten wij zijn debuutsingle in Nederland maar eens gaan beoordelen:
319. Eros Ramazzotti - Ma Che Bello Questo Amore
[1988, #aw7, #hp9]
*Edit: voor de eerste vier stemmers: dit is de juiste plaat. Geen idee wat voor rare remix die eerder geplaatste versie moest voorstellen. De plaat die er nu staat is de juiste.
0
geplaatst: 16 juli 2020, 20:08 uur
Hier luisterde mijn moeder vroeger naar, heb er wel een zwak voor. Krijg ook opeens zin in een pizza calzone.
6,8
6,8
0
geplaatst: 16 juli 2020, 21:25 uur
ik vrees dat zijn latere carriere voor lagere cijfers zorgt, maar dit is zeker een
8,75
waard
8,75
waard
0
geplaatst: 17 juli 2020, 09:40 uur
Wat Tit zegt, behalve dat ik nu net het ontbijt op heb.
6,1
Terra promessa zou hoger score
6,1
Terra promessa zou hoger score
1
geplaatst: 17 juli 2020, 12:51 uur
6 maar bij een etentje bij de Italiaan een zeven en een half toch wel.
2
geplaatst: 17 juli 2020, 17:12 uur
Eros scoort voorlopig een 6,5 en eindigt in het midden van het klassement.
Vandaag blijven nog even hangen in het einde van de jaren 80. Regisseur Spike Lee had een nummer nodig voor zijn nieuwste film Do the Right Thing (1989) en klopte aan bij deze groep. Het nummer dat ze schreven werd uiteindelijk een nummer 1 hit in de RapChart in Amerika, maar wist de reguliere hitlijst niet te halen. Sterker nog; enkel in het Verenigd Koninkrijk en Nederland wist dit een bescheiden hitje te worden. Toch wordt het tegenwoordig gezien als belangrijk moment in de hiphopgeschiedenis, niet op de laatste plaats om de thema's die besproken worden in het nummer. Bevalt het nummer ook in dit forum?
320. Public Enemy - Fight the Power
[1989, #aw3, #hp30]
Vandaag blijven nog even hangen in het einde van de jaren 80. Regisseur Spike Lee had een nummer nodig voor zijn nieuwste film Do the Right Thing (1989) en klopte aan bij deze groep. Het nummer dat ze schreven werd uiteindelijk een nummer 1 hit in de RapChart in Amerika, maar wist de reguliere hitlijst niet te halen. Sterker nog; enkel in het Verenigd Koninkrijk en Nederland wist dit een bescheiden hitje te worden. Toch wordt het tegenwoordig gezien als belangrijk moment in de hiphopgeschiedenis, niet op de laatste plaats om de thema's die besproken worden in het nummer. Bevalt het nummer ook in dit forum?
320. Public Enemy - Fight the Power
[1989, #aw3, #hp30]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.