Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2020, 17:12 uur
Bellamy Brothers scoort gemiddeld 6,7 en belandt op plek 136.
Dat het nummer van vandaag een succes was, is een understatement. In Nederland evenaarde deze plaat het record van langste nummer 1 door een vrouwelijke artieste, in Duitsland behaalde het een diamanten-status (meer dan 1 miljoen keer verkocht), in Australië werd het nummer 11x platina en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Al dat commerciële succes telt natuurlijk allemaal pas echt als je in Ooit in de Top 40 bent langsgekomen; bij dezen. Wat vinden wij van het nummer?
318. Tones and I - Dance Monkey
[2019, #aw27, #hp1]
Dat het nummer van vandaag een succes was, is een understatement. In Nederland evenaarde deze plaat het record van langste nummer 1 door een vrouwelijke artieste, in Duitsland behaalde het een diamanten-status (meer dan 1 miljoen keer verkocht), in Australië werd het nummer 11x platina en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Al dat commerciële succes telt natuurlijk allemaal pas echt als je in Ooit in de Top 40 bent langsgekomen; bij dezen. Wat vinden wij van het nummer?
318. Tones and I - Dance Monkey
[2019, #aw27, #hp1]
0
geplaatst: 15 juli 2020, 18:45 uur
BB: 7 (If I said you had a beautiful body, would you hold it against me zou nog net iets hoger scoren)
TAI: 6
TAI: 6
0
geplaatst: 15 juli 2020, 19:03 uur
1 sorry dit mag niet de naam muziek dragen, wat een complete bagger
0
geplaatst: 15 juli 2020, 19:12 uur
Vanwaar die haat? *krabt aan hoofd* Van alle recent verschenen commerciële platen, vind ik dit ongetwijfeld één van de leukste. Met een eigen smoel ook. Wat mij nog het meest verbaasde, is dat die zangeres écht zo klinkt. Ik dacht dat het gemanipuleerd was.
8
8
0
geplaatst: 15 juli 2020, 19:19 uur
esteban schreef:
Vanwaar die haat?
Vanwaar die haat?
Die stem. Dat is toch niet aan te horen? Echt verschrikkelijk. Als ik dat aanzet, vluchten alle levende wezens (katten, duiven, hommels en de havik die sinds kort in onze wijk bivakkeert) uit de tuin

0
geplaatst: 15 juli 2020, 21:15 uur
Titmeister schreef:
Die stem. Dat is toch niet aan te horen? Echt verschrikkelijk. Als ik dat aanzet, vluchten alle levende wezens (katten, duiven, hommels en de havik die sinds kort in onze wijk bivakkeert) uit de tuin
(quote)
Am I in heaven?
*knijpt in arm* Toch niet. Dit levend wezen moest er ook even aan wennen, maar ik zeg thumbs up voor die eigenheid. Ik vind het best tof en een welkome afwisseling in TOP 40-achtige lijsten.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.