MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Ast
7,3

Bellamy Brothers scoort gemiddeld 6,7 en belandt op plek 136.

Dat het nummer van vandaag een succes was, is een understatement. In Nederland evenaarde deze plaat het record van langste nummer 1 door een vrouwelijke artieste, in Duitsland behaalde het een diamanten-status (meer dan 1 miljoen keer verkocht), in Australië werd het nummer 11x platina en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Al dat commerciële succes telt natuurlijk allemaal pas echt als je in Ooit in de Top 40 bent langsgekomen; bij dezen. Wat vinden wij van het nummer?

318. Tones and I - Dance Monkey

[2019, #aw27, #hp1]

Arbeidsdeskundige
1

Superleuk

9

Aarghh

2

5.5

Vrij kansloos met dat stemmetje.

3.5

7,5

Ik vind het wel leuk.

7,5

Eens met LucM.

BB: 7 (If I said you had a beautiful body, would you hold it against me zou nog net iets hoger scoren)
TAI: 6

1 sorry dit mag niet de naam muziek dragen, wat een complete bagger

Vanwaar die haat? *krabt aan hoofd* Van alle recent verschenen commerciële platen, vind ik dit ongetwijfeld één van de leukste. Met een eigen smoel ook. Wat mij nog het meest verbaasde, is dat die zangeres écht zo klinkt. Ik dacht dat het gemanipuleerd was.

8

esteban schreef:
Vanwaar die haat?

Die stem. Dat is toch niet aan te horen? Echt verschrikkelijk. Als ik dat aanzet, vluchten alle levende wezens (katten, duiven, hommels en de havik die sinds kort in onze wijk bivakkeert) uit de tuin

Titmeister schreef:
(quote)

Die stem. Dat is toch niet aan te horen? Echt verschrikkelijk. Als ik dat aanzet, vluchten alle levende wezens (katten, duiven, hommels en de havik die sinds kort in onze wijk bivakkeert) uit de tuin

Am I in heaven? *knijpt in arm* Toch niet. Dit levend wezen moest er ook even aan wennen, maar ik zeg thumbs up voor die eigenheid. Ik vind het best tof en een welkome afwisseling in TOP 40-achtige lijsten.

2,5

6,25

Het is weer eens overdrijven is ook een vak tijd

6,5

2

Nope, toch niet. Dit is echt heel erg kut hoor.

Bellamy Brothers 8
Tones and I 7

Tones and I - Dance Monkey : 3

wavanbuuren
3,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:16 uur

geplaatst: vandaag om 17:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.