Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2020, 17:55 uur
meer dan een 1 kan ik hier echt niet van maken...dit is weer zo'n plaat die eigenlijk gewoon in de min gaat qua beoordeling maar helaas mag dat niet
0
geplaatst: 19 juli 2020, 00:56 uur
2,6 Dat refrein is inderdaad een wonder van taalvaardigheid. En weer eens een nummer dat ik zeker voor het eerst in mijn leven heb gehoord, ik kan het nu niet meer onhoren zal ik maar zeggen.
0
geplaatst: 19 juli 2020, 12:33 uur
Public Enemy 10
Ik ben geen fan van hip-hop, maar deze...wat een ongelofelijk strakke beat.
De Jantjes 3
Ra ta ta, ra ta ta, ra ta ta ik loop haar constant achterna. De intellectuele diepgang van een dronken aardbei.
Ik ben geen fan van hip-hop, maar deze...wat een ongelofelijk strakke beat.
De Jantjes 3
Ra ta ta, ra ta ta, ra ta ta ik loop haar constant achterna. De intellectuele diepgang van een dronken aardbei.
0
geplaatst: 19 juli 2020, 17:07 uur
Toedeloe van De Jantjes komt bijzonder dicht in de buurt van het overnemen van de laatste plek van Vader Abraham, maar een aantal lichtere onvoldoendes behoeden ze van die ongewilde positie.
Jan and Dean, Pussy Riot, Tiny Tim en, daar zijn ze weer, Public Enemy namen een versie van het nummer van vandaag op, maar de bekendste komt uit 1965. Amerikaanse radiozenders toentertijd boycotten het nummer omdat ze het zagen als politieke kritiek. Het nummer werd echter wereldwijd een behoorlijk succes. Is het ook in dit topic een succes?
322. Barry McGuire - Eve Of Destruction
[1965, #aw13, #hp3]
Jan and Dean, Pussy Riot, Tiny Tim en, daar zijn ze weer, Public Enemy namen een versie van het nummer van vandaag op, maar de bekendste komt uit 1965. Amerikaanse radiozenders toentertijd boycotten het nummer omdat ze het zagen als politieke kritiek. Het nummer werd echter wereldwijd een behoorlijk succes. Is het ook in dit topic een succes?
322. Barry McGuire - Eve Of Destruction
[1965, #aw13, #hp3]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.