MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Arbeidsdeskundige
1

2,0

6,5 gestoord nummer, wel leuke momenten meegemaakt hiermee haha

wavanbuuren
Toe al kut en nu nog steeds.
Al 21 jaar lang de zelfde beoordeling.

1

6.5

Nu veel leuker dan toen. Wel steeds dezelfde azijnzeikers in dit topic valt me op, die moeten toch wel een heel zwaar en serieus leven leiden/lijden

GrafGantz schreef:
6.5

Nu veel leuker dan toen. Wel steeds dezelfde azijnzeikers in dit topic valt me op, die moeten toch wel een heel zwaar en serieus leven leiden/lijden

Ja, voor azijnzeikers hebben we het Hoesmeter 2020-topic.

Ast
5

Def scoort niet best en moet het voorlopig met een 307e plek doen.

Vandaag gaan we naar begin jaren 90 met een band die hun grootste successen vóór die tijd kende. Omdat dit niet een 'het beste nummer van-'topic is, maar het 'Ooit in de Top 40' ga ik niet voor één van de voor de hand liggende nummers, die komen vast ooit nog wel een keertje voorbij. Eens kijken of er ook genoeg liefde bestaat voor hun (voorlopig) laatste hit in de Nederlandse Top 40:

327. AC/DC - Big Gun

[1993, #aw6, #hp19]

Ik heb de term hier regelmatig voorbij zien komen, maar dit ontbeert nou echt elk aspect van wat ik waardeer aan muziek, dus laat ik hem er ook maar eens ingooien: ik vind dit 'geen muziek'.

2

6.5

6.2

7,5

6,5

Hun beste tijd was inderdaad allang achter de rug maar het is best vermakelijk.

ik vind dit een zwak nummer van een best lekkere band 5,5

Ik draai nog liever het complete oeuvre van Def Rhymz.

2

Zak zak zak maar lekker door door

AC/DC 5 (ze hebben veul beter)

Def ook nog een 5

5,5

Arbeidsdeskundige
5

325. Elton John - Your Song Vind ik nog steeds een van zijn mooiste, wellicht zelfs de allermooiste 8,4

326. Def Rhymz - Schudden Dit was eigenlijk de B-kant van de geflopte single Puf (met als refrein "ik rook geen wiet, geen stuff, ik word alleen maar high van mijn eigen puf", een ode aan het verslaafd raken aan ehm.. het ruiken van je eigen scheten), die het veel minder goed deed (en de top 40 niet haalde (wel nummer 64 in single top 100)). Maar de B-kant werd wel langzaam ontdekt en een maand of twee later kwam Schudden op 3 binnen en werden van de nieuwe persing A en B kant omgedraaid. Ik vind het vooral irritant, 4.0

327. AC/DC - Big Gun Ik heb al weinig met AC/DC en van wat ik ken is deze ook nog eens veruit, maar dan ook echt veruit de slechtste. 2,2

Vreselijk

3

Popmuziek had ooit die rebellie functie , iets van de jongelui tegen hun ouders (of oudere).
Dit AC/DC liedje brengt die tijd weer een beetje terug (hier).

7 Ik vind dit wel een lekker nummer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:53 uur

geplaatst: vandaag om 02:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.