Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juli 2020, 21:15 uur
Barry McGuire - Eve Of Destruction 7,5
Army Of Lovers - Crucified 6,5
Tubeway Army - Are Friends Electric? 9,5
Elton 8
Army Of Lovers - Crucified 6,5
Tubeway Army - Are Friends Electric? 9,5
Elton 8
2
geplaatst: 22 juli 2020, 21:54 uur
9,5
Onverwoestbare klassieker, deze van Elton John en wat een indrukwekkende carrière heeft hij gehad en is zeker 1 van mijn favoriete zangers. Apart chartverloop moet dit nummer gehad hebben, nummer 10 en slechts 5 weken in de top 40. Dat zie je tegenwoordig nog maar amper volgens mij, alhoewel ik de lijst praktisch niet meer volg.
Onverwoestbare klassieker, deze van Elton John en wat een indrukwekkende carrière heeft hij gehad en is zeker 1 van mijn favoriete zangers. Apart chartverloop moet dit nummer gehad hebben, nummer 10 en slechts 5 weken in de top 40. Dat zie je tegenwoordig nog maar amper volgens mij, alhoewel ik de lijst praktisch niet meer volg.
0
geplaatst: 23 juli 2020, 17:08 uur
Your Song valt 50 jaar na dato nog steeds in de smaak en scoort een gemiddelde van: 8,003
In 1999 bracht deze Surinaams-Nederlandse rapper zijn eerste single uit en met succes: het werd meteen een nummer 1-hit. Zijn tweede single kwam tot plek drie en een jaar later wist hij zijn 2e nummer 1-hit te scoren. Deze successen wist hij echter niet vol te houden en na 2004 was hij vrijwel volledig verdwenen uit het muzieklandschap en concentreert hij zich op zijn carrière als kok/restauranthouder.
Kennen jullie deze nog?
326. Def Rhymz - Schudden
[2001, #aw16 #hp1]
In 1999 bracht deze Surinaams-Nederlandse rapper zijn eerste single uit en met succes: het werd meteen een nummer 1-hit. Zijn tweede single kwam tot plek drie en een jaar later wist hij zijn 2e nummer 1-hit te scoren. Deze successen wist hij echter niet vol te houden en na 2004 was hij vrijwel volledig verdwenen uit het muzieklandschap en concentreert hij zich op zijn carrière als kok/restauranthouder.
Kennen jullie deze nog?
326. Def Rhymz - Schudden
[2001, #aw16 #hp1]
1
geplaatst: 23 juli 2020, 17:42 uur
Def Rhymz paar jaar geleden nog tegengekomen op DGTL. Daar had ie het prima naar zijn zin iig. Dit zou ik wel een nederpopklassieker durven noemen.
7,5
7,5
0
geplaatst: 23 juli 2020, 20:24 uur
Het origineel dat hier gesampled werd is goed, maar deze versie is kak.
2.5
2.5
2
geplaatst: 23 juli 2020, 22:09 uur
Shaky schreef:
Your Song valt 50 jaar na dato nog steeds in de smaak en scoort een gemiddelde van: 8,003
In 1999 bracht deze Surinaams-Nederlandse rapper zijn eerste single uit en met succes: het werd meteen een nummer 1-hit. Zijn tweede single kwam tot plek drie en een jaar later wist hij zijn 2e nummer 1-hit te scoren.
In 1999 bracht deze Surinaams-Nederlandse rapper zijn eerste single uit en met succes: het werd meteen een nummer 1-hit. Zijn tweede single kwam tot plek drie en een jaar later wist hij zijn 2e nummer 1-hit te scoren.
Fun fact: hij scoorde al in 1993 zijn eerste nummer 1 hit, hij deed ook mee op Mockingbird Hill van Roots Syndicate.
Maar deze is wel leuker:
7,5
2
geplaatst: 23 juli 2020, 22:11 uur
hahahah misschien wel het nummer dat ik het vaakst heb gehoord in mn leven
daarvoor een mooie 7
daarvoor een mooie 7
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.