Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
2
geplaatst: 14 augustus 2020, 22:39 uur
Haha, mijn 3,3 voor de Kermisklanten was gewoon het een-na-hoogste cijfer 
Lippy Kids dan, het favoriete nummer van een goede vriend van mij. Ik vind het een typisch Elbow-nummer; muzikaal prima in orde, maar altijd met die handrem erop, waardoor het eigenlijk echt retesaai wordt.
5

Lippy Kids dan, het favoriete nummer van een goede vriend van mij. Ik vind het een typisch Elbow-nummer; muzikaal prima in orde, maar altijd met die handrem erop, waardoor het eigenlijk echt retesaai wordt.
5
1
geplaatst: 14 augustus 2020, 23:04 uur
In 2011 live gezien op Werchter en inderdaad JoaMuse, daarna was die live-opname van dat concert een hit. Waar heel de weide stond te fluiten. Maar de originele versie kwam voorheen al wel eens voorbij op StuBru, vandaar kende ik het al. Met de live-versie in gedachten, een ...
8
Ik moet zeggen dat onze Shaky wel altijd veel afwisseling weet te brengen.
8
Ik moet zeggen dat onze Shaky wel altijd veel afwisseling weet te brengen.

0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 15 augustus 2020, 11:58 uur
8. Goed nummer en toch een beetje een domper na alles op "The Seldom Seen Kid"
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 17:07 uur
Elbow heeft behoorlijk wat aanhangers, al vallen er hier en daar ook wat onvoldoendes. Het gemiddelde volgt morgen.
Ik weet niet hoe goed jullie tegen de warmte kunnen, maar ik ben er niet voor gemaakt. Laten we vandaag een über zwoele plaat doen die lekker bij deze zweet periode, die al twee weken duurt, aansluit.
349. D'Angelo - Untitled (How Does It Feel)
[2000, #aw2, #hp38]
Ik weet niet hoe goed jullie tegen de warmte kunnen, maar ik ben er niet voor gemaakt. Laten we vandaag een über zwoele plaat doen die lekker bij deze zweet periode, die al twee weken duurt, aansluit.
349. D'Angelo - Untitled (How Does It Feel)
[2000, #aw2, #hp38]
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 17:58 uur
4 bij de intro dacht ik nog even misschien word ik verrast, maar helaas
1
geplaatst: 15 augustus 2020, 20:18 uur
Zo is het jordi, D'Angelo luistert lekker weg met zweet in je bilnaad.
8,5
8,5
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 21:45 uur
jordidj1 schreef:
zuinig gedoe hier zeg
D'Angelo is voor de fijnproevers!zuinig gedoe hier zeg
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 22:11 uur
0
geplaatst: 16 augustus 2020, 17:17 uur
Elbow en D'Angelo scoren goed en behalen vrijwel hetzelfde gemiddelde: 7,2 om 7,3
Vandaag een band die in Nederland 10 Top 40-hits scoorde waaronder twee nummer 1-hits. Het gekozen nummer komt van het album The Original Soundtrack en is in maar liefst 36 films (o.a. Guardians of the Galaxy en Stuber) en series (o.a The Office en Mindhunter) gebruikt. Show some love for:
350. 10cc - I'm Not in Love
[1975, #aw10, #hp5]
Vandaag een band die in Nederland 10 Top 40-hits scoorde waaronder twee nummer 1-hits. Het gekozen nummer komt van het album The Original Soundtrack en is in maar liefst 36 films (o.a. Guardians of the Galaxy en Stuber) en series (o.a The Office en Mindhunter) gebruikt. Show some love for:
350. 10cc - I'm Not in Love
[1975, #aw10, #hp5]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.