Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
2
geplaatst: 13 maart 2025, 09:51 uur
Na eens het een en ander gelezen te hebben over De Brassers en de plaat nog eens wat harder te draaien moet het cijfer echt hoger.
9
1
geplaatst: 13 maart 2025, 22:36 uur
Wel leuk maar ik kan er niet echt warm op en voor lopen, komt ook door de matige opnamekwaliteit, een 7 hooguit.
2
geplaatst: 13 maart 2025, 22:59 uur
2
geplaatst: 16 maart 2025, 22:49 uur
Ik had een obscure beloofd, daar is ie dan eindelijk.
De band Mass kwam voort uit de overblijfselen van Rema Rema, waarvan hun Fond Affections door This Mortal Coil is gecoverd en hier eerder is gepost. Mass had net als Rema Rema geen lange adem, na het debuut album Labour of Love (op label 4AD) uit 1981, viel de band weer uit elkaar. Twee leden vormden vervolgens de meer bekendere 4AD band, The Wolfgang Press.
Meer post punk kun je het niet krijgen imo, III komt van het debuutalbum.
De band Mass kwam voort uit de overblijfselen van Rema Rema, waarvan hun Fond Affections door This Mortal Coil is gecoverd en hier eerder is gepost. Mass had net als Rema Rema geen lange adem, na het debuut album Labour of Love (op label 4AD) uit 1981, viel de band weer uit elkaar. Twee leden vormden vervolgens de meer bekendere 4AD band, The Wolfgang Press.
Meer post punk kun je het niet krijgen imo, III komt van het debuutalbum.
2
geplaatst: 17 maart 2025, 08:11 uur
Klinkt als een klok en ziet er goed uit maar het loopt niet lekker.
Ik ben mild: 7
Ik ben mild: 7
1
geplaatst: 22 maart 2025, 22:16 uur
Mass - Ill
Geweldig intro! Dwars, desolaat, dissonant: deze triple D schept hoge verwachtingen.
Zanger zet zijn postpunkerigste stem op en lost daarmee de verwachtingen grotendeels in. Maar overtreft deze niet. Het nummer blijft daarna toch een beetje hangen, het ontwikkelt zich verder niet. Het blijft evenwel een interessante en boeiende luisterervaring, maar het gehoopte en ook wel een beetje verwachte kippenvel op basis van de intro blijft toch uit.
7,8
Geweldig intro! Dwars, desolaat, dissonant: deze triple D schept hoge verwachtingen.
Zanger zet zijn postpunkerigste stem op en lost daarmee de verwachtingen grotendeels in. Maar overtreft deze niet. Het nummer blijft daarna toch een beetje hangen, het ontwikkelt zich verder niet. Het blijft evenwel een interessante en boeiende luisterervaring, maar het gehoopte en ook wel een beetje verwachte kippenvel op basis van de intro blijft toch uit.
7,8
0
geplaatst: 23 maart 2025, 15:11 uur
Aangepast gemiddelde 7,49, met de stemmen van koosknook en Juul1998B.
0
geplaatst: 23 maart 2025, 15:13 uur
Vanavond een nieuwe, geen geheim meer welke band, maar het nummer nog wel....
0
geplaatst: 23 maart 2025, 16:07 uur
Second Layer, een voorwaar goede keuze. Blijven we in donkere sferen…ik zet in op ‘In Bits’.
* denotes required fields.