MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:
Wrathchild1
9

DjFrankie (moderator)
8,5

johannesA
6,4

Misschien dat de volgende gebruikers ook belangstelling hebben voor dit topic:
50tracks, ArthurDZ, Cervantes, deric raven, divart, dix, Edgar18, Film Pegasus, GrafGantz, jordidj1, Justus18, luigifort, musicfriek, Poeha, vigil, zaaf

Een gemiddelde van 8,242 voor de Simple Minds. Gaat goed zo.

In de 1979 Meter eindigde in de eindstand The Clash met London Calling op de 1e plek. Zonder meer terecht dunkt me maar dat nummer ga ik dus niét plaatsen maar wel een ander nummer van deze band uit het gelijknamige album. Een nummer dat gaat over de Spaanse Burgeroorlog. De indrukwekkende beelden op de videoclip zeggen volgens mij meer dan genoeg.

The Clash - Spanish Bombs

Bedankt voor de tag!

In Shreds: 9
Seeing Out The Angel: 7.5
Spanish Bombs: 9.5

The Clash

9,8

Doet niet onder voor London Calling

9,7 een van mijn LC-faves

8.5

Was een paar maanden terug in Andalucia en betrapte me er op dat ik regelmatig de openingsregel liep te zingen

The Clash: 7,5

Wrathchild1
7,5

zaaf
Chameleons 7,1
SM 5,4
Clash 8,6

Simple Minds 7
The Clash 8

Simple Minds 9
Clash 6,25

johannesA
6,5

Gast
geplaatst: vandaag om 10:17 uur

geplaatst: vandaag om 10:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.