Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
2
geplaatst: 24 december 2025, 17:12 uur
Wat een kracht in die eenvoud van die baslijn op de akoestische gitaar. Zo simpel, zo diep intens! Wat een doorvoelde kracht in de zang. Veel dank verschuldigd ook aan het geweldige minimalistische toetsenwerk van Colvin ‘Max’ Mayers. Geweldig ook hoe aan het slot Bailley en Dudley met gevoel nog even inzetten.
10+++
(RIP Adrian, RIP Max)
10+++
(RIP Adrian, RIP Max)
1
geplaatst: 25 december 2025, 00:10 uur
Du sagest….
(JS Bach - Matthäus - tegen Judas bij het Laatste Avondmaal en Pontius Pilatus bij het Verhoor)

1
geplaatst: 25 december 2025, 12:58 uur
Echt, ik vind het een top ep en de laatste 3 nummers behoren voor mij tot de top songs van The Sound
0
geplaatst: 25 december 2025, 13:44 uur
Ik heb die ep al een tijd niet gehoord, maar ik vind 'm vooral erg kil. Ik ga het wel weer eens proberen.
3
geplaatst: 25 december 2025, 14:15 uur
Chameleon Day schreef:
(JS Bach - Matthäus - tegen Judas bij het Laatste Avondmaal en Pontius Pilatus bij het Verhoor)
Het is vandaag Kerst, geen Pasen. Zo'n tweeduizend jaar gelee ging JC aan zijn eerste avondmaal en waarschijnlijk was het vloeibaar.
1
geplaatst: 25 december 2025, 20:37 uur
dix schreef:
Het is vandaag Kerst, geen Pasen. Zo'n tweeduizend jaar gelee ging JC aan zijn eerste avondmaal en waarschijnlijk was het vloeibaar.
(quote)
Meen je dat? Wist ik niet. Ik dacht dat JC aan z’n einde is gekomen doordat hij werd opgehangen in de kerstboom. Dat gedenken we toch elk jaar als we de boom weer in huis halen en optuigen?
0
geplaatst: 31 december 2025, 01:18 uur
En nu een “oudejaars of nieuwjaars” postpunk nummer? Er is natuurlijk één heel bekende die een schot in de roos is, maar die hebben we al gehad….
0
geplaatst: 31 december 2025, 14:59 uur
Zullen we eens een nieuwe band doen? The Sick Man Of Europe bijvoorbeeld. 

2
geplaatst: 31 december 2025, 18:06 uur
0
geplaatst: 31 december 2025, 19:20 uur
Trouwens een gemiddelde van 8,82 voor The Sound! Waarbij de komende stem van EvilDrSmith nog niet is meegeteld.....
* denotes required fields.