MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:
dix
close to perfection ...

9

Wat een kracht in die eenvoud van die baslijn op de akoestische gitaar. Zo simpel, zo diep intens! Wat een doorvoelde kracht in de zang. Veel dank verschuldigd ook aan het geweldige minimalistische toetsenwerk van Colvin ‘Max’ Mayers. Geweldig ook hoe aan het slot Bailley en Dudley met gevoel nog even inzetten.

10+++

(RIP Adrian, RIP Max)

Minste album van The Sound...
6.5

koosknook schreef:
6.5

Du sagest….

(JS Bach - Matthäus - tegen Judas bij het Laatste Avondmaal en Pontius Pilatus bij het Verhoor)

8.5 heerlijk!

koosknook schreef:
6.5

Echt, ik vind het een top ep en de laatste 3 nummers behoren voor mij tot de top songs van The Sound

Ik heb die ep al een tijd niet gehoord, maar ik vind 'm vooral erg kil. Ik ga het wel weer eens proberen.

dix
Chameleon Day schreef:

(JS Bach - Matthäus - tegen Judas bij het Laatste Avondmaal en Pontius Pilatus bij het Verhoor)

Het is vandaag Kerst, geen Pasen. Zo'n tweeduizend jaar gelee ging JC aan zijn eerste avondmaal en waarschijnlijk was het vloeibaar.

dix schreef:
(quote)

Het is vandaag Kerst, geen Pasen. Zo'n tweeduizend jaar gelee ging JC aan zijn eerste avondmaal en waarschijnlijk was het vloeibaar.

Meen je dat? Wist ik niet. Ik dacht dat JC aan z’n einde is gekomen doordat hij werd opgehangen in de kerstboom. Dat gedenken we toch elk jaar als we de boom weer in huis halen en optuigen?

Een dikke 10.

Prima song van een even prima mini album 9,5

Subtiel en mooi en een 8,5

En nu een “oudejaars of nieuwjaars” postpunk nummer? Er is natuurlijk één heel bekende die een schot in de roos is, maar die hebben we al gehad….

Zullen we eens een nieuwe band doen? The Sick Man Of Europe bijvoorbeeld.

Chameleon Day schreef:
En nu een “oudejaars of nieuwjaars” postpunk nummer?

dix
Goeie keuze !

8

Trouwens een gemiddelde van 8,82 voor The Sound! Waarbij de komende stem van EvilDrSmith nog niet is meegeteld.....

Gast
geplaatst: vandaag om 06:16 uur

geplaatst: vandaag om 06:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.