Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2019, 19:24 uur
Altered Images 4,5
Moral 5,5
Ik kan beide hoge damesstemmen slecht verdragen
Moral 5,5
Ik kan beide hoge damesstemmen slecht verdragen
0
geplaatst: 27 november 2019, 09:48 uur
London Calling van The Clash moet het doen met een gemiddelde van 8,204 en dat betekent toch wel een zeer teleurstellende 16e plek. Ik had minstens een plaats in de top 10 verwacht.
De top 20 ziet er nu als volgt uit:
01. The Cure - A Forest (1980) / 9,031 (31 stemmen)
02. The Sound - Winning (1981) / 9,030 (27 stemmen)
03. The The - Uncertain Smile (1983) / 8,753 (27 stemmen) 0
04. New Order - Blue Monday (1983) / 8,744 (25 stemmen)
05. Joy Division - Decades (1980) / 8,736 (22 stemmen)
06. Japan - Nightporter (1980) / 8,614 (28 stemmen)
07. Tubeway Army - Are Friends Electric (1979) / 8,602 (24 stemmen)
08. Simple Minds - Someone Somewhere in Summertime (1982) / 8,518 (29 stemmen)
09. Talking Heads - Once in a Lifetime (1980) / 8,442 (31 stemmen)
10. The Sex Pistols - Anarchy in the UK (1976) / 8,384 (28 stemmen)
11. Echo & the Bunnymen - All My Colours (1981) / 8,379 (23 stemmen)
12. Wire - I Should Heve Known Better (1979) 8,351 (22 stemmen)
13. Depeche Mode - Blasphemous Rumours (1984) / 8,31 (25 stemmen)
14. U2 - I Will Follow (1980) / 8,219 (27 stemmen)
15. Anne Clark - Metropolis (1983) / 8,213 (23 stemmen)
16. The Clash - London Calling (1979) / 8,204 (24 stemmen)
17. The Comsat Angels - After the Rain (1982) / 8,195 (21 stemmen)
18. The Damned - New Rose (1977) / 8,179 (19 stemmen)
19. Japan - Quiet Life (1979) / 8,163 (27 stemmen)
20. Tears For Fears - Mad World (1982) / 8,153 (28 stemmen)
Door een late stem voor A Forest is The Cure er toch in geslaagd de 1e plek te veroveren maar oh wat is het verschil miniem.
De top 20 ziet er nu als volgt uit:
01. The Cure - A Forest (1980) / 9,031 (31 stemmen)
02. The Sound - Winning (1981) / 9,030 (27 stemmen)
03. The The - Uncertain Smile (1983) / 8,753 (27 stemmen) 0
04. New Order - Blue Monday (1983) / 8,744 (25 stemmen)
05. Joy Division - Decades (1980) / 8,736 (22 stemmen)
06. Japan - Nightporter (1980) / 8,614 (28 stemmen)
07. Tubeway Army - Are Friends Electric (1979) / 8,602 (24 stemmen)
08. Simple Minds - Someone Somewhere in Summertime (1982) / 8,518 (29 stemmen)
09. Talking Heads - Once in a Lifetime (1980) / 8,442 (31 stemmen)
10. The Sex Pistols - Anarchy in the UK (1976) / 8,384 (28 stemmen)
11. Echo & the Bunnymen - All My Colours (1981) / 8,379 (23 stemmen)
12. Wire - I Should Heve Known Better (1979) 8,351 (22 stemmen)
13. Depeche Mode - Blasphemous Rumours (1984) / 8,31 (25 stemmen)
14. U2 - I Will Follow (1980) / 8,219 (27 stemmen)
15. Anne Clark - Metropolis (1983) / 8,213 (23 stemmen)
16. The Clash - London Calling (1979) / 8,204 (24 stemmen)
17. The Comsat Angels - After the Rain (1982) / 8,195 (21 stemmen)
18. The Damned - New Rose (1977) / 8,179 (19 stemmen)
19. Japan - Quiet Life (1979) / 8,163 (27 stemmen)
20. Tears For Fears - Mad World (1982) / 8,153 (28 stemmen)
Door een late stem voor A Forest is The Cure er toch in geslaagd de 1e plek te veroveren maar oh wat is het verschil miniem.
0
geplaatst: 27 november 2019, 09:58 uur
We gaan verder met een track van het debuutalbum van Killing Joke:
78.
Killing Joke - Requiem (1980)
78.
Killing Joke - Requiem (1980)
0
geplaatst: 27 november 2019, 10:23 uur
6,5 Er staan veel betere songs op dat album van Killing Joke.
0
geplaatst: 27 november 2019, 10:28 uur
Dit debuutalbum eergisteren voor de eerste keer beluisterd. Zeker niet slecht. Of er betere songs op staan; zou kunnen. Ik moet het dan nog een keer beluisteren.
7,8
7,8
0
geplaatst: 27 november 2019, 10:40 uur
Mijn persoonlijke mening uiteraard, mijn cijfer zeker niet representatief voor dat album. Jammer dat ik wat later dit forum ontdekte. Ik heb niet op de Sound gestemd anders hadden ze alsnog op 1 gestaan.
* denotes required fields.