menu

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:
avatar van Premonition
Poek schreef:
Misschien kunnen we een roulatiesysteem doen? Dat Premonition vijf nummers doet, iemand anders dan vijf nummers, weer iemand etc?


Prima idee, plaats ik er vijf. Ik probeer het wat minder bekende werk te plaatsen.


Arbeidsdeskundige
8,5

avatar van wibro
Van deze band stonden maar liefst drie nummers op mijn shortlist met als favoriet Something Something. Geen van allen genomineerd omdat ze van 1985 of later waren. De new wave was toen al duidelijk over zijn hoogtepunt heen en er was nog zoveel goeds uit de periode 1977-1983 wat nog niet genoemd was. Tja, je moet ten slotte kiezen hè.

7,6



avatar van Lonesome Crow
Lowlife: 7




avatar van pygmydanny
The Visitor 7,5
Lowlife 5



avatar van Frenkie!
The Visitor 6
Lowlife 6,5


avatar van Frenkie!
Premonition schreef:
(quote)


Prima idee, plaats ik er vijf. Ik probeer het wat minder bekende werk te plaatsen.


Ik doe mee!

Premonition
Poek
Frenkie! (heb er een stuks of 25 klaar staan van nog niet behandelde bands)

avatar van wibro
Ik heb er nog zo'n vijf waar helaas geen plaats meer voor was voor mijn eerder geplaatste 100.

Premonition
Poek
Frenkie!
wibro

Met jullie goedvinding uiteraard.





avatar van Frenkie!
Klinkt lekker: 8

avatar van Poek
7,2

Doe je nog wel de gemiddeldes berekenen Premonition?

avatar van wibro
7,2

The Visitor - Liquid and Crystalline / 6.927 (15 stemmen)
Lowlife - Eternity Road / 6,888 (16 stemmen)

Niet al te hoog dus.






Gast
geplaatst: vandaag om 18:02 uur

geplaatst: vandaag om 18:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.