Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
1
geplaatst: 17 mei 2020, 22:29 uur
Drowning Man haalt een voorlopige score van 8,213 uit 16 stemmen.
In dit topic bestaat de neiging om te kiezen voor de onbekende nummers. Ook bij de toppers uit het genre worden de gebaande paden zoveel mogelijk vermeden. Niks mis mee, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik kies meestal voor de kortste weg van A naar B. Dus bij Echo & the Bunnymen gewoon voor hun opus magnus.
202. Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
In dit topic bestaat de neiging om te kiezen voor de onbekende nummers. Ook bij de toppers uit het genre worden de gebaande paden zoveel mogelijk vermeden. Niks mis mee, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik kies meestal voor de kortste weg van A naar B. Dus bij Echo & the Bunnymen gewoon voor hun opus magnus.
202. Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
1
geplaatst: 17 mei 2020, 22:33 uur
Hmmm, niet echt m'n E&B-favoriet. Ze hebben wel betere nummers gemaakt vind ik. Maar toch nog een:
8
8
0
geplaatst: 17 mei 2020, 22:52 uur
Eigenlijk ligt dit buiten mijn bunnymenbereik maar ik heb hier toch een groot zwak voor.
9,5
9,5
0
geplaatst: 18 mei 2020, 22:03 uur
Echo & The Bunnymen scoort een gemiddelde van 8,882 uit 19 stemmen.
De volgende song komt uit 1988. De hoogtijdagen van de New Wave en Post-Punk muziek waren toen al een tijdje voorbij. Maar omdat deze jongens aan de basis stonden van de Australische New Wave movement, denk ik toch dat ik dit liedje mag en kan plaatsen. Gezien de kwaliteit van het nummer, ben ik ervan overtuigd, dat jullie mij dat niet kwalijk zullen nemen.
203. The Church - Under the Milky Way
De volgende song komt uit 1988. De hoogtijdagen van de New Wave en Post-Punk muziek waren toen al een tijdje voorbij. Maar omdat deze jongens aan de basis stonden van de Australische New Wave movement, denk ik toch dat ik dit liedje mag en kan plaatsen. Gezien de kwaliteit van het nummer, ben ik ervan overtuigd, dat jullie mij dat niet kwalijk zullen nemen.
203. The Church - Under the Milky Way
0
geplaatst: 18 mei 2020, 22:45 uur
9,5
Klinkt toch heel anders dan When You're Mine (1982) dat ik op 9 maart heb geplaatst.
Klinkt toch heel anders dan When You're Mine (1982) dat ik op 9 maart heb geplaatst.
* denotes required fields.