MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:

Skeletal Family - 7,5
God - 7,4

Even stemmen!

dix
Ik zag ooit God in Paradiso (daar kun je van alles in teruglezen) maar dit is duidelijk een andere God.

7

9
onweerstaanbare riff

GOD komt met My Pal niet verder dan 7,091 en staat nu 413e. Daarmee wordt de lage waardering binnen dit forum voor Hardcore Punk wederom bevestigd. Al helpt de 3 van Rufus natuurlijk niet mee.

Vandaag is Blondie weer eens aan de beurt. Zeer New Wave, ja zelfs trend settend. Vanuit New York, de hele wereld veroverend met de ene hit na de andere. De refreintjes waren altijd zeer aanstekelijk bij Blondie.
Hoog meezing gehalte op een stevig bodempje van Power Pop. Zoals bij mijn keuze van vandaag.

477. Blondie - Dreaming

Dreaming: 7

dix
Ik kan dit zeker drie keer achtereen horen en er uren naar blijven kijken

8,5

Blondie komt terecht op een gemiddelde can 7,629. Dat levert Debbie Harry en co. een 296e plek op in het tussenklassement.

Ik heb Yazoo altijd een fijne combinatie gevonden. De koele synthesizer van Vince Clarke en de soul-stem van Alison Moyet passen goed bij elkaar. Het was nieuw en origineel. Jammer genoeg van korte duur. Het muzikale richting gevoel van beiden lag toch te ver uit elkaar. Wat blijft zijn twee ijzersterke albums.
Vandaag een song van hun eerste en beste, Upstairs at Eric's.

478. Yazoo - Situation

Gast
geplaatst: vandaag om 02:52 uur

geplaatst: vandaag om 02:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.