Muziek / Muziekgames / 1967Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 29 januari 2020, 21:12 uur
Ben E. King - 8,1
Al Greene - 8,4
13the Floor Elevators - 7,5
The Seeds - 7,2
Al Greene - 8,4
13the Floor Elevators - 7,5
The Seeds - 7,2
0
geplaatst: 31 januari 2020, 08:48 uur
Vandaag zijn we aangekomen bij nominatie nummer 75. Ik doe er vandaag maar 1 want dan komen we precies op 75 uit en kan ik straks de top 75 vermelden hier als ik alle stemmen verwerkt en geteld hebt.
En vandaag is best een historische dag want de Brexit is vanaf vandaag een feit! En ja, ik doe vandaag dan ook een van de grootste Britse bands uit de jaren 60 en dat zijn The Kinks met Waterloo Sunset.
En vandaag is best een historische dag want de Brexit is vanaf vandaag een feit! En ja, ik doe vandaag dan ook een van de grootste Britse bands uit de jaren 60 en dat zijn The Kinks met Waterloo Sunset.
0
geplaatst: 31 januari 2020, 11:31 uur
8,5
Neeeeeeee, niet hun mooiste...hun mooiste is Lola, mijn jongste cockertje heet daarom ook Lola...

Neeeeeeee, niet hun mooiste...hun mooiste is Lola, mijn jongste cockertje heet daarom ook Lola...

1
geplaatst: 1 februari 2020, 16:25 uur
Even The Kinks weer uppen!
Er kan nog de hele avond gestemd worden! Morgenochtend ga ik alle stemmen tellen en in een Top 75 neerzetten. Maar dan zijn de stembussen dus gesloten! Dus onder het mom van laat je stem niet verloren gaan, Shaky Rufus esteban en wibro als jullie tijd en zin hebbuh, stem nog ff ajb?!?
Er kan nog de hele avond gestemd worden! Morgenochtend ga ik alle stemmen tellen en in een Top 75 neerzetten. Maar dan zijn de stembussen dus gesloten! Dus onder het mom van laat je stem niet verloren gaan, Shaky Rufus esteban en wibro als jullie tijd en zin hebbuh, stem nog ff ajb?!?
1
geplaatst: 1 februari 2020, 16:38 uur
Ik vind dat de Kinks best lekkere muziek maakten en ik heb dit nummer nogmaals meerdere malen gedraaid sinds gisterenochtend, maar ik hoor het gewoon niet in deze plaat 
6

6
1
geplaatst: 1 februari 2020, 19:10 uur
13the Floor Elevators: 7,2
The Seeds: 6,6
The Kinks: 5,8
Geen schaduw van de muziek die zij o.a. in 1964 en 1965 maakten.
Slaapverwekkend. Er zit gewoon helemaal niks in.
The Seeds: 6,6
The Kinks: 5,8
Geen schaduw van de muziek die zij o.a. in 1964 en 1965 maakten.
Slaapverwekkend. Er zit gewoon helemaal niks in.
* denotes required fields.