MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Tip de User Game

zoeken in:
Ok, ik zet hem op mijn verlanglijstje.

Voor Luc011190

http://www.musicmeter.nl/artist/17684

Ik zag dat je van hip hop en Rock houd. Dit is wel een erg sterk album. Het is niet helemaal mijn ding maar was er helemaal van onder de indruk.

Woody, misschien is Elliot Smith wel wat voor jou.

Dit album bijvoorbeeld?

Oh, te laat...

Voor The Scientist wellicht een uistapje naar trip-hop land?

http://www.musicmeter.nl/album/7566

@ the scientist. Hele goede tip. Maar die ken ik wel. Was verbaasd dat ik daar nog niet op gestemd had. Nu dus even snel gedaan.

Elliot smith zou ik nog eens een kans geven, dajando.

Woody: anders kun je ook Nick Drake - Five Leaves Left proberen ...

en die ben ik wel benieuwd naar Dajando

voor Dajando:

65daysofstatic - The Fall of Math

Voor the scientis: Smutfish - Through a slightly open door....

(afbeelding)

Geachte bonothecat,

Ik zie dat u heel veel kent, maar nog niet heeft gestemd op Dave Matthews...ik raad u het solo-album Some Devil aan:

(afbeelding)

Mocht u het toch al kennen, dan is de laatste TV on the Radio wellicht een mooi alternatief...dat was een mooie tip van Itchy...;)

Bighead,

eerst wou ik je Saybia aanraden, maar ik zag dat je dat al kende (4.0*, had dus geen slechte tip geweest ). In een ander genre kan ik je (denk ik) My Bloody Valentine - Loveless aanraden! Ik hoop dat je het goed vind, ben niet zeker. Geef wel niet op na een keer luisteren...

aslan (crew)

(afbeelding)

ZERO : mark lanegan - whiskey for the holy ghost

aslan schreef:
ZERO : mark lanegan - whiskey for the holy ghost

Om eerlijk te zijn heb ik die naam zelfs nog nooit gehoord! Ik ben nog heel wat aan het ontdekken... Zou ik misschien mogen vragen op basis van welke groep(en) dat gebaseerd is? Dan weet ik waaraan ik me kan verwachten!

Dank ZERO, ik ken MBV maar vaag en ga Loveless direct nader bestuderen...

Bighead schreef:
Dank ZERO, ik ken MBV maar vaag en ga Loveless direct nader bestuderen...

Don't shoot me als je het niets vindt, maar ik zag toch heel wat alt. rock bandjes in je stemmenlijst en MBV is een van de meest gewaardeerde alt. rockplaten uit de jaren '90 dus... Laat me weten wat je ervan vond! Ohja: Only Shallow en When you Sleep zijn mijn favo's, maar ik ook ben de plaat nog wat aan het ontdekken...

ZERO schreef:
(quote)

Om eerlijk te zijn heb ik die naam zelfs nog nooit gehoord! Ik ben nog heel wat aan het ontdekken... Zou ik misschien mogen vragen op basis van welke groep(en) dat gebaseerd is? Dan weet ik waaraan ik me kan verwachten!
Hij zat in QotSA en Screaming Trees. Bij QotSA is hij die meneer met die wat zwaardere stem (hij zingt bijv. het openingsnummer van Lullabies..).

@Aslan: Ik zie dat je op bijna alle platen van Bad Religion (vrij hoog) gestemd hebt en "The Empire Strikes First" nog geen stem hebt gegeven. Als ik hieruit mag afleiden dat je dat album niet kent, moet je het zeker eens beluisteren! Er staan verdomd veel goede nummers op dat album hoor! Weinig bands die na 25 jaar nog met zo'n plaat afkomen! Het is trouwens de BR-plaat met de hoogste score hier op MuM.

aslan (crew)
ZERO schreef:
(quote)

mark lanegan

en 'the empire strikes first' moet ik nog 'ns goed beluisteren alvorens ik stem... zo ook 'the gray race' en 'the new america'

The Scientist schreef:

voor Dajando:

65daysofstatic - The Fall of Math
Staat al een tijd klaar om eens goed beluisterd te worden

aslan:

Faust - Faust (1971)

Als ik zo naar je top 10 en stemmen kijk, zou je dit ook wel aardig kunnen vinden. Zelf ken ik de band ook nog niet, maar ik ben inmiddels aan het luisteren...

EDIT: Bij nader inzien zou je het ook helemaal niets kunnen vinden , maar zie maar...

aslan (crew)
faust - faust dus... ik ga op zoek

Ben wel benieuwd wat iemand voor mij aan te raden heeft

musicfriek schreef:
Ben wel benieuwd wat iemand voor mij aan te raden heeft

ik heb genoeg voor je

Voor pauljojo heb ik:

http://www.musicmeter.nl/album/26936

is ook wel wat voor jou musicfriek.

voor Raijersen geef ik:

Duke Ellington - Live At Newport

lekker swingende Jazz.... anders blijven we weer bij Reijersen steken

Ehhh.... musicfriek... dat is niet helemaal het idee achter dit topic ... het idee is dat je steeds de voorgaande die een tip gaf zelf een tip geeft... als je er dus een geeft krijg je er daarna een... zo tip je in ieder geval mensen die hier opletten in dit topic

The Scientist schreef:
Ehhh.... musicfriek... dat is niet helemaal het idee achter dit topic ... het idee is dat je steeds de voorgaande die een tip gaf zelf een tip geeft... als je er dus een geeft krijg je er daarna een... zo tip je in ieder geval mensen die hier opletten in dit topic

Ja, ik zie het.. Sorry, ben helemaal enthousiast nu, wil allerlei mensen wat aanraden en horen wie wat voor mij heeft (dus jij ook Scientist ). Maar da's niet de bedoeling dus.

Nou... iemand mij toch een tip geven want ik was de vorige.. dus ik geef jou ook wel even een tip:

Doves - The Last Broadcast

The Scientist schreef:
Nou... iemand mij toch een tip geven want ik was de vorige.. dus ik geef jou ook wel even een tip:

Doves - The Last Broadcast

Ken alleen het nummer There Goes the Fear en die vind ik magnifiek, dus zal zeker aan mij besteed zijn. Thanks!

Oe, oei, oei, Aslan iets aanbevelen blijkt moelijk hoor...
Maar Aslan... ken je dit http://www.musicmeter.nl/album/53553 toevallig al...uit '96...nederlands...en toch niet slecht voor iemand met een brede smaak...

Als je het niets vindt, is het topic in elk geval weer verder

Gast
geplaatst: vandaag om 07:42 uur

geplaatst: vandaag om 07:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.