MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Indiemeter (UK Indiechart 1980-1989)

zoeken in:
Erg aanstekelijk nummer!

8,25

7

Geinig plaatje ja!

6,75

7

Kylie: 7,8. Beste Kylie.

Beste Kylie, kom op, jullie weten dat liedjes als Confide in Me, Slow en In Your Eyes bestaan? Niet zo gek doen x

Ja die zijn ook wel leuk, maar toch geen ISBSL

Voor deze een 6,3

Arrie schreef:
Beste Kylie, kom op, jullie weten dat liedjes als Confide in Me, Slow en In Your Eyes bestaan? Niet zo gek doen x

Ja, die zijn veel beter wat mij betreft. En wat te denken van Love at First Sight. Perfect popliedje.

Dat belegen blues-schema in de Indie Top? As if punk never happened: 4

ben tot nu toe nog niet onder de indruk van deze 40 jaar oude Britse Indie Top 40...

Hierna wordt het wel weer tijd voor een van de grotere bands/hofleveranciers, die gaat vast beter scoren.

Kylie 6
Mutant Rock 6

6,33 gemiddeld. Ik had eigenlijk wel meer verwacht van The Meteors.

Het is een Britse hitlijst, dus logischerwijs staan er vooral Britse bands in. Ik heb niet geturfd, maar veruit de best scorende band is Depeche Mode. De meeste hits sowieso, maar bijna ook allemaal in de top 3. Zo ook de volgende, in 1985:

Depeche Mode - Everything Counts

8,5

sinds ik deze cover van een Colombiaanse vader met zijn 2 jonge kindjes hoorde, altijd wel een zwak gehad voor dit nummer:

DMK: "Everything Counts" - YouTube

6,5

The Meteors: 6,5
Depeche Mode: 8,0

9,9

The musicsite was funpacked...

herman schreef:
Zo ook de volgende, in 1985

Dit nummer komt toch uit 1983?

7,8

Premonition schreef:
(quote)

Dit nummer komt toch uit 1983?

Klopt. Ik zat te twijfelen tussen deze en Shake The Disease, die wel uit 1985 komt. Blijkbaar het jaartal vergeten aan te passen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.