Muziek / Muziekgames / Glamrockmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2020, 21:01 uur
Shaky schreef:
Als we doen alsof Ten Years After, Jake Bugg en London Grammar nooit bestaan hebben misschien wel
Nottingham, niet Nothingham... net als de film 'Nothing Hill' zeker
The Night Chicago Died: 7
(quote)
Als we doen alsof Ten Years After, Jake Bugg en London Grammar nooit bestaan hebben misschien wel

Nottingham, niet Nothingham... net als de film 'Nothing Hill' zeker

The Night Chicago Died: 7
Afgaande op de hits kennelijk wel. Maar de Engelse Wikipagina is er vrij stellig over.

1
geplaatst: 12 juli 2020, 21:02 uur
Als het op Wikipedia staat, dan moet het wel waar zijn.
*Vermoed dat het om die nummer 1 hit gaat dat ze die 'titel' gekregen hebben. Vooruit; laten we ze het gunnen
*Vermoed dat het om die nummer 1 hit gaat dat ze die 'titel' gekregen hebben. Vooruit; laten we ze het gunnen

0
geplaatst: 12 juli 2020, 21:27 uur
Shaky schreef:
Zal ongetwijfeld daarom gaan. Na de 70's was de groep zo goed als vergeten.

1
geplaatst: 12 juli 2020, 21:29 uur
Totdat een zekere bikkel2 ze welverdiende aandacht gaf in 2020 op een populaire Nederlandse muziekwebsite 

0
geplaatst: 12 juli 2020, 21:29 uur
Shaky schreef:
Totdat een zekere bikkel2 ze welverdiende aandacht gaf in 2020 op een populaire Nederlandse muziekwebsite

1
geplaatst: 12 juli 2020, 21:30 uur
.. en nu wel Nothingham aanpassen naar Nottingham: als licht neurotisch word ik er echt zenuwachtig van

1
geplaatst: 12 juli 2020, 21:44 uur
Shaky schreef:
.. en nu wel Nothingham aanpassen naar Nottingham: als licht neurotisch word ik er echt zenuwachtig van
Druk vanavond!

Ja, stom hè. Ik dacht even uit het blote hoofd. Ik pas het aan, anders slaap ik ook niet straks.

0
geplaatst: 14 juli 2020, 20:33 uur
De handen gaan niet heel erg op elkaar voor Paper Lace, maar een stemgemiddelde van 6,77 is niet heel beroerd. Komt voorlopig op nr.38 in de lijst.
Ik blijf in de UK en maak een enorme sprong naar 2009. Het volgende trio ontstaat in 1994 en vermengd aardig wat stijlen in hun muziek. Her en der zijn soms wat bombastische Queen invloeden te horen en stoeien ze wat met art rock, electronica, heavy metal en prog rock. Kortom deze boys zijn niet vies van wat experimenten. Het volgende nummer is een combi van glam en electro en is tot op de dag van vandaag hun best verkochte single in de USA. Ik heb het natuurlijk over Muse.
Van het album The Resistance is dit Uprising.
Muse - Uprising [Official Video] - YouTube
59. Muse - Uprising (2009)
Ik blijf in de UK en maak een enorme sprong naar 2009. Het volgende trio ontstaat in 1994 en vermengd aardig wat stijlen in hun muziek. Her en der zijn soms wat bombastische Queen invloeden te horen en stoeien ze wat met art rock, electronica, heavy metal en prog rock. Kortom deze boys zijn niet vies van wat experimenten. Het volgende nummer is een combi van glam en electro en is tot op de dag van vandaag hun best verkochte single in de USA. Ik heb het natuurlijk over Muse.
Van het album The Resistance is dit Uprising.
Muse - Uprising [Official Video] - YouTube
59. Muse - Uprising (2009)
1
geplaatst: 14 juli 2020, 20:55 uur
1
geplaatst: 14 juli 2020, 21:00 uur
Laat ik daar meteen op inhaken. Muse is ook zeker niet mijn band, maar heeft absoluut sterke nummers gemaakt.
Deze vind ik dus ook fantastisch.
Ik volg Shaky.
9.0
Deze vind ik dus ook fantastisch.
Ik volg Shaky.
9.0
0
geplaatst: 16 juli 2020, 13:01 uur
Morgen plaats ik weer een nieuwe. Ik laat Muse nog een dagje staan.
* denotes required fields.