Muziek / Muziekgames / Musicmeters Tip Van De Week: Lejla - O Ljubavi
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2020, 17:54 uur
Leuke plaat die ik nog veel te weinig geluisterd heb, toffe keuze dus! Volgende week Beatsense-sessie? Dinsdag? 21.00 uur?
0
geplaatst: 27 oktober 2020, 20:41 uur
21u ga ik niet halen (want zo meteen heb ik nog een meeting voor school), maar het kan zijn dat ik daarna nog wel even aanschuif. 

0
geplaatst: 27 oktober 2020, 22:25 uur
Lekker sfeervol, duister plaatje, met een paar verrassende covers. Howards heeft een minder karakteristieke stem dan Ome Nick, en de plaat is ook wat aan de lange kant, waardoor mijn aandacht af en toe verslapt, maar de sfeer en songs zijn sterk genoeg om me steeds weer terug de plaat in te trekken.
Shangri-La's cover She Cried is wat mij betreft het hoogtepunt. Het wat zeurderige Autoluminescent had achterwege mogen blijven.
7,3
Nog een 6,6 voor Lewis Taylor.
Shangri-La's cover She Cried is wat mij betreft het hoogtepunt. Het wat zeurderige Autoluminescent had achterwege mogen blijven.
7,3
Nog een 6,6 voor Lewis Taylor.
0
geplaatst: 27 oktober 2020, 22:27 uur
Toffe peer die Rowland, gewoon een goed, spannend plaatje dit. 7,7 van mijnentwege
0
geplaatst: 30 oktober 2020, 21:53 uur
Stemmen op Rowland mag nog altijd, ondertussen is het Titmeister's time to shine! 

4
geplaatst: 1 november 2020, 12:12 uur
Sorry jongens, ik ben even niet in de gelegenheid om een uitgebreid begeleidend schrijven te typen, dus die houden jullie nog van mij tegoed, maar voor mijn albumtip van de week gaan wij naar de kille straten van industrieel Detroit voor de late-night luistertechno van Carl Craig.
Carl Craig - More Songs About Food and Revolutionary Art (1997)
3
geplaatst: 1 november 2020, 12:14 uur
Geen probleem Tit, gewoon al fijn dat je tussen het luiers verversen door zo'n interessante tip hebt weten te droppen 
Voor de beatsensers: dinsdag 21.00 uur?
jordidj1 mag de topictitel anders?

Voor de beatsensers: dinsdag 21.00 uur?
jordidj1 mag de topictitel anders?
0
geplaatst: 3 november 2020, 14:30 uur
Nog een 8,2 voor het album van Rowland S. Howard, mooie ontdekking!
0
geplaatst: 3 november 2020, 17:15 uur
Titmeister schreef:
Sorry jongens, ik ben even niet in de gelegenheid om een uitgebreid begeleidend schrijven te typen, dus die houden jullie nog van mij tegoed, maar voor mijn albumtip van de week gaan wij naar de kille straten van industrieel Detroit voor de late-night luistertechno van Carl Craig.
Dit is een fantastische tip. Hoewel ik geen reguliere deelnemer ben aan dit topic kan ik iedereen dit aanbevelen.
0
geplaatst: 4 november 2020, 14:32 uur
Deze avond zal me niet lukken, maar ik denk dat ik het album eens ergens in de nachtelijke uurtjes via de koptelefoon ga beluisteren. Daar lijkt het me wel geschikt voor.
Have fun, CSL-broeders!
Have fun, CSL-broeders!
2
geplaatst: 4 november 2020, 14:34 uur
Schijt een beer in het bos?
Nee ik ga vanavond uitgebreid dineren voor ik een concertje meepik en ga daarna nog een stapje in de wereld zetten. Vanavond gaat me dus niet lukken.
0
geplaatst: 4 november 2020, 15:03 uur
1
geplaatst: 4 november 2020, 15:10 uur
0
geplaatst: 4 november 2020, 15:30 uur
Gyzzz schreef:
Dit is een fantastische tip. Hoewel ik geen reguliere deelnemer ben aan dit topic kan ik iedereen dit aanbevelen.
(quote)
2
geplaatst: 4 november 2020, 21:21 uur
Attitude is wel een albumhoogtepuntje, zeg. Bedankt daarvoor. Lang niet zo gelachen.
1
geplaatst: 4 november 2020, 21:36 uur
Johnny Marr schreef:
Attitude is wel een albumhoogtepuntje, zeg. Bedankt daarvoor. Lang niet zo gelachen.
Haha idd, wat was me dat. Smetje op een verder puik plaatje, ondanks de lange speelduur bleef het me eigenlijk vrijwel de hele tijd ontzettend boeien. 7,9 krijgt ie van me, onze Carl
2
geplaatst: 5 november 2020, 15:00 uur
Heerlijk album, zalig wegdromen...Beste tip sinds heel lang, het is geen kort album maar het gaat nooit vervelen. De tjd vliegt voorbij, lijkt even niet te bestaan ofzo #vaag. In tegenstelling tot mijn goede kameraad Arthur rond ik zelfs af naar boven:
8 met kans op verhoging in de toekomst.
Bedankt, Titmeister. Bedankt. At Les is trouwens zo'n prachtige classic, één van de mooiste ambient technonummers ooit? Ik dacht het wel.
8 met kans op verhoging in de toekomst.
Bedankt, Titmeister. Bedankt. At Les is trouwens zo'n prachtige classic, één van de mooiste ambient technonummers ooit? Ik dacht het wel.
2
geplaatst: 5 november 2020, 18:42 uur
Heerlijk sfeervolle tracks worden afgewisseld met absurdistische nonsens. Er gebeurt best wel veel, maar toch klinkt het als een geheel en het experiment wordt nooit overdadig. Echt een enorm interessant album waar heel veel in valt te ontdekken.
8,3 voor nu.
8,3 voor nu.
0
geplaatst: 7 november 2020, 09:12 uur
Top! En ondertussen mag er voor Carl Craig (en de overige tips) nog altijd gestemd worden 

1
geplaatst: 7 november 2020, 10:23 uur
8,2 voor Carl Craig. Muziek naar mijn gading. 
Attitude is daarentegen,............een skipmomentje.

Attitude is daarentegen,............een skipmomentje.
* denotes required fields.