Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
1
geplaatst: 25 november 2020, 23:16 uur
1. I'm Not in Love (1975)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. I'm Mandy, Fly Me (1976)
4. Clockwork Creep* (1974)
5. Arts for Art's Sake (1975)
6. Good Morning Judge (1977)
7. Une Nuit à Paris* (1975)
8. Silly Love (1974)
9. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
10. Rubber Bullets (1973)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. I'm Mandy, Fly Me (1976)
4. Clockwork Creep* (1974)
5. Arts for Art's Sake (1975)
6. Good Morning Judge (1977)
7. Une Nuit à Paris* (1975)
8. Silly Love (1974)
9. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
10. Rubber Bullets (1973)
1
geplaatst: 25 november 2020, 23:22 uur
Shaky Het is toch Art (zonder s) for Art's Sake en komt van How Dare You! uit 1976?
1. I'm Mandy, Fly Me (1976)
2. Arts for Art's Sake (1975)
3. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
4. Good Morning Judge (1977)
5. Une Nuit à Paris* (1975)
6. I'm Not in Love (1975)
7. Life Is a Minestrone (1975)
8. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
9. The Wall Street Shuffle (1974)
10. Rubber Bullets (1973)
1. I'm Mandy, Fly Me (1976)
2. Arts for Art's Sake (1975)
3. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
4. Good Morning Judge (1977)
5. Une Nuit à Paris* (1975)
6. I'm Not in Love (1975)
7. Life Is a Minestrone (1975)
8. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
9. The Wall Street Shuffle (1974)
10. Rubber Bullets (1973)
1
geplaatst: 25 november 2020, 23:33 uur
01. The Wall Street Shuffle (1974)
02. Life Is a Minestrone (1975)
03. Good Morning Judge (1977)
04. Rubber Bullets (1973)
05. Lazy Ways* (1976)
06. Dreadlock Holiday (1978)
07. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
08. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
09. I'm Mandy, Fly Me (1976)
10. I'm Not in Love (1975)
02. Life Is a Minestrone (1975)
03. Good Morning Judge (1977)
04. Rubber Bullets (1973)
05. Lazy Ways* (1976)
06. Dreadlock Holiday (1978)
07. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
08. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
09. I'm Mandy, Fly Me (1976)
10. I'm Not in Love (1975)
0
geplaatst: 26 november 2020, 00:37 uur
Ik kom wel met een lijstje maar vind het teleurstellend dat er niks is overgebleven van de laatste 5 albums. Beetje typisch MuMe Greatest Hits syndroom waarbij later werk minder wordt gewaardeerd terwijl daar vaak veel moois (maar minder bekend) tussen zit.
Outlaw104 schreef:
Shaky Het is toch Art (zonder s) for Art's Sake en komt van How Dare You! uit 1976?
Inderdaad!Shaky Het is toch Art (zonder s) for Art's Sake en komt van How Dare You! uit 1976?
1
geplaatst: 26 november 2020, 05:27 uur
Outlaw104 schreef:
Shaky Het is toch Art (zonder s) for Art's Sake en komt van How Dare You! uit 1976?
Shaky Het is toch Art (zonder s) for Art's Sake en komt van How Dare You! uit 1976?
Het is zeker Art for Art's Sake: daar is een foutje in de startlijst geslopen, die s bij Arts moet inderdaad weg. Scherp, dank voor het aangeven.
How Dare You! is het album waarop deze single uit 1975 verscheen; het jaartal achter de nummers is echter niet het jaartal van het corresponderende album, maar uit welk jaar de single komt. Zo staat Donna ook op 10CC (1973), maar de single was er al het jaar ervoor. Zelfde geldt dus voor Art.
dynamo d: dat lijkt inderdaad vrij vaak te gebeuren bij dit spelletje. Vind het soms ook jammer, maar ik durf ook wel te stellen dat er naar eer en geweten gestemd wordt. Als de meest recente nummers dan sneuvelen, so be it. Iedere zijn eigen ding / smaak. Als daar net een persoonlijke favoriet tussen zit, dan is het wel extra vervelend natuurlijk. Poeh... doet me denken aan een andere Greatest Hits die ik organiseerde: bij Chris Isaak werd mijn hele top 10 onthoofd en ontleed toen alle recente nummers daar keihard werden weggestemd, een vreemde aangepaste top 10 heb ik toen moeten maken. Maar goed, dat is het spelletje: meeste stemmen gelden. Fijn om te lezen dat je wel alsnog met een lijstje gaat komen
2
geplaatst: 26 november 2020, 08:43 uur
1 . Dreadlock Holiday
2 . Silly Love
3 . Good Morning Judge
4 . The Things We Do For Love
5 . Life Is A Minstrone
6 . Rubber Bullets
7 . I'm Mandy Fly Me
8 . The Wall Street Shuffle
9 . Donna
10 . The Dean And I
2 . Silly Love
3 . Good Morning Judge
4 . The Things We Do For Love
5 . Life Is A Minstrone
6 . Rubber Bullets
7 . I'm Mandy Fly Me
8 . The Wall Street Shuffle
9 . Donna
10 . The Dean And I
2
geplaatst: 26 november 2020, 10:06 uur
1. I'm Not in Love (1975)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. The Things We Do for Love (1976)
4. Dreadlock Holiday (1978)
5. I'm Mandy, Fly Me (1976)
6. Donna (1972)
7. Good Morning Judge (1977)
8. Blackmail* (1975)
9. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
10. Life Is a Minestrone (1975)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. The Things We Do for Love (1976)
4. Dreadlock Holiday (1978)
5. I'm Mandy, Fly Me (1976)
6. Donna (1972)
7. Good Morning Judge (1977)
8. Blackmail* (1975)
9. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
10. Life Is a Minestrone (1975)
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 november 2020, 10:18 uur
01 Good Morning Judge (1977)
02 The Wall Street Shuffle (1974)
03 I'm Mandy, Fly Me (1976)
04 Blackmail* (1975)
05 Dreadlock Holiday (1978)
06 The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
07 Rubber Bullets (1973)
08 Silly Love (1974)
09 Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
10 Art for Art's Sake (1975)
Voor mij een toptien (plus nog een paar) waarin het allemaal dicht bij elkaar ligt. De startlijst vertelde het grootste deel van het verhaal al. Fijn dat ik mijn twee blauwe sterretjes van The Original Soundtrack er nog tussen kon persen; voor eigen nominaties Une Nuit á Paris en Lazy Ways was evenwel geen plaats meer. En hoewel net op nummer 11 was Honeymoon with 'B Troop een fijne herontdekking.
02 The Wall Street Shuffle (1974)
03 I'm Mandy, Fly Me (1976)
04 Blackmail* (1975)
05 Dreadlock Holiday (1978)
06 The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
07 Rubber Bullets (1973)
08 Silly Love (1974)
09 Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
10 Art for Art's Sake (1975)
Casartelli schreef:
Die liedjes van na 1978 zullen wel allemaal afvallen.
En aldus geschiedde, tot verdriet van dynamo d. Daarmee bevinden we ons echter in goed gezelschap.Die liedjes van na 1978 zullen wel allemaal afvallen.
Voor mij een toptien (plus nog een paar) waarin het allemaal dicht bij elkaar ligt. De startlijst vertelde het grootste deel van het verhaal al. Fijn dat ik mijn twee blauwe sterretjes van The Original Soundtrack er nog tussen kon persen; voor eigen nominaties Une Nuit á Paris en Lazy Ways was evenwel geen plaats meer. En hoewel net op nummer 11 was Honeymoon with 'B Troop een fijne herontdekking.
2
geplaatst: 26 november 2020, 11:30 uur
1. Dreadlock Holiday (1978)
2. I'm Not in Love (1975)
3. The Wall Street Shuffle (1974)
4. I'm Mandy, Fly Me (1976)
5. The Things We Do for Love (1976)
6. Good Morning Judge (1977)
7. Rubber Bullets (1973)
8. Art for Art's Sake (1975)
9. Une Nuit à Paris* (1975)
10. Life Is a Minestrone (1975)
2. I'm Not in Love (1975)
3. The Wall Street Shuffle (1974)
4. I'm Mandy, Fly Me (1976)
5. The Things We Do for Love (1976)
6. Good Morning Judge (1977)
7. Rubber Bullets (1973)
8. Art for Art's Sake (1975)
9. Une Nuit à Paris* (1975)
10. Life Is a Minestrone (1975)
1
geplaatst: 26 november 2020, 13:30 uur
1.Une Nuit à Paris* (1975)
2. I'm Not in Love (1975)
3. Blackmail* (1975)
4. Lazy Ways* (1976)
5. Somewhere in Hollywood* (1974)
6. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
7. The Wall Street Shuffle (1974)
8. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
9. Clockwork Creep* (1974)
10. I'm Mandy, Fly Me (1976)
2. I'm Not in Love (1975)
3. Blackmail* (1975)
4. Lazy Ways* (1976)
5. Somewhere in Hollywood* (1974)
6. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
7. The Wall Street Shuffle (1974)
8. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
9. Clockwork Creep* (1974)
10. I'm Mandy, Fly Me (1976)
1
geplaatst: 26 november 2020, 14:09 uur
01 Donna
02 Rubber Bullets
03 The Wall Street Shuffle
04 Silly Love
05 Une Nuit à Paris
06 Honeymoon with 'B Troop
07 Dreadlock Holiday
08 The Second Sitting for the Last Supper
09 Clockwork Creep
10 I'm Mandy, Fly Me
02 Rubber Bullets
03 The Wall Street Shuffle
04 Silly Love
05 Une Nuit à Paris
06 Honeymoon with 'B Troop
07 Dreadlock Holiday
08 The Second Sitting for the Last Supper
09 Clockwork Creep
10 I'm Mandy, Fly Me
1
Zack
geplaatst: 26 november 2020, 14:13 uur
Over de keuzes .....het is inderdaad een spel en je eigen Top10 kan je altijd kwijt in Toplijsten/Favorieten.
In het geval van 10CC lukt me dat niet omdat het totaal mijn band/muziek niet is. Wel zijn er 3 toppers voor mij en de rest is een greep uit de finale lijst.
Het mooie ervan is dat je er wel (weer) even duikt
In het geval van 10CC lukt me dat niet omdat het totaal mijn band/muziek niet is. Wel zijn er 3 toppers voor mij en de rest is een greep uit de finale lijst.
Het mooie ervan is dat je er wel (weer) even duikt
1
geplaatst: 26 november 2020, 15:26 uur
1. I’m Not in Love
2. Donna
3. Dreadlock Holiday
4. Good Morning Judge (1977)
5. Art for Art's Sake (1975)
6. Feel the Benefit (Parts I-III)
7. The Wall Street Shuffle (1974)
8. Silly Love (1974)
9. I'm Mandy, Fly Me (1976)
10. Rubber Bullets (1973)
2. Donna
3. Dreadlock Holiday
4. Good Morning Judge (1977)
5. Art for Art's Sake (1975)
6. Feel the Benefit (Parts I-III)
7. The Wall Street Shuffle (1974)
8. Silly Love (1974)
9. I'm Mandy, Fly Me (1976)
10. Rubber Bullets (1973)
1
geplaatst: 26 november 2020, 15:36 uur
1. I'm Mandy, Fly Me (1976)
2. I'm Not in Love (1975)
3. Lazy Ways* (1976)
4. The Things We Do for Love (1976)
5. Art for Art's Sake (1975)
6. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
7. The Wall Street Shuffle (1974)
8. Life Is a Minestrone (1975)
9. Good Morning Judge (1977)
10. Rubber Bullets (1973)
2. I'm Not in Love (1975)
3. Lazy Ways* (1976)
4. The Things We Do for Love (1976)
5. Art for Art's Sake (1975)
6. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
7. The Wall Street Shuffle (1974)
8. Life Is a Minestrone (1975)
9. Good Morning Judge (1977)
10. Rubber Bullets (1973)
1
geplaatst: 26 november 2020, 17:24 uur
1. I'm Not in Love (1975)
2. Une Nuit à Paris* (1975)
3. Lazy Ways* (1976)
4. Dreadlock Holiday (1978)
5. The Wall Street Shuffle (1974)
6. The Things We Do for Love (1976)
7. Clockwork Creep* (1974)
8. Good Morning Judge (1977)
9. I'm Mandy, Fly Me (1976)
10. Blackmail* (1975)
2. Une Nuit à Paris* (1975)
3. Lazy Ways* (1976)
4. Dreadlock Holiday (1978)
5. The Wall Street Shuffle (1974)
6. The Things We Do for Love (1976)
7. Clockwork Creep* (1974)
8. Good Morning Judge (1977)
9. I'm Mandy, Fly Me (1976)
10. Blackmail* (1975)
1
geplaatst: 26 november 2020, 17:46 uur
Ook nu moeten de jaren '80 het weer ontgelden. In het geval van 10cc is dat deels terecht, al had Oomachasaooma er toch bij moeten zijn.
1. I'm Not in Love (1975): De titel is ironisch, want hoe meer de zanger zijn stelling probeert te bewijzen, hoe duidelijker het wordt dat hij wel degelijk verliefd is. De zachtaardige stem van Eric Stewart gaat goed samen met de dromerige Moogsynthesizer, klankeffecten en gemanipuleerde achtergrondzang van Godley en Creme.
2. Clockwork Creep* (1974)
3. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
4. The Things We Do for Love (1976)
5. Rubber Bullets (1973)
6. Dreadlock Holiday (1978)
7. The Wall Street Shuffle (1974)
8. Une Nuit à Paris* (1975)
9. Somewhere in Hollywood* (1974)
10. Good Morning Judge (1977)
1. I'm Not in Love (1975): De titel is ironisch, want hoe meer de zanger zijn stelling probeert te bewijzen, hoe duidelijker het wordt dat hij wel degelijk verliefd is. De zachtaardige stem van Eric Stewart gaat goed samen met de dromerige Moogsynthesizer, klankeffecten en gemanipuleerde achtergrondzang van Godley en Creme.
2. Clockwork Creep* (1974)
3. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
4. The Things We Do for Love (1976)
5. Rubber Bullets (1973)
6. Dreadlock Holiday (1978)
7. The Wall Street Shuffle (1974)
8. Une Nuit à Paris* (1975)
9. Somewhere in Hollywood* (1974)
10. Good Morning Judge (1977)
1
geplaatst: 26 november 2020, 19:39 uur
1. I'm Not in Love (1975)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. Dreadlock Holiday (1978)
4. Silly Love (1974)
5. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
6. I'm Mandy, Fly Me (1976)
7. Lazy Ways* (1976)
8. Life Is a Minestrone (1975)
9. Une Nuit à Paris* (1975)
10. Good Morning Judge (1977)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. Dreadlock Holiday (1978)
4. Silly Love (1974)
5. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
6. I'm Mandy, Fly Me (1976)
7. Lazy Ways* (1976)
8. Life Is a Minestrone (1975)
9. Une Nuit à Paris* (1975)
10. Good Morning Judge (1977)
1
geplaatst: 26 november 2020, 22:12 uur
1. Clockwork Creep* (1974)
2. Silly Love (1974)
3. I'm Mandy, Fly Me (1976)
4. Somewhere in Hollywood* (1974)
5. Dreadlock Holiday (1978)
6. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
7. The Dean and I (1973)
8. Rubber Bullets (1973)
9. The Wall Street Shuffle (1974)
10. The Things We Do for Love (1976)
2. Silly Love (1974)
3. I'm Mandy, Fly Me (1976)
4. Somewhere in Hollywood* (1974)
5. Dreadlock Holiday (1978)
6. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
7. The Dean and I (1973)
8. Rubber Bullets (1973)
9. The Wall Street Shuffle (1974)
10. The Things We Do for Love (1976)
1
geplaatst: 26 november 2020, 23:35 uur
1. Dreadlock Holiday (1978
2. The Things We Do for Love (1976)
3. Honeymoon with 'B Troop* (1977)
4. Good Morning Judge (1977)
5. I'm Mandy, Fly Me (1976)
6. Somewhere in Hollywood* (1974)
7. I'm Not in Love (1975)
8. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
9. The Wall Street Shuffle (1974)
10. The Dean and I (1973)
2. The Things We Do for Love (1976)
3. Honeymoon with 'B Troop* (1977)
4. Good Morning Judge (1977)
5. I'm Mandy, Fly Me (1976)
6. Somewhere in Hollywood* (1974)
7. I'm Not in Love (1975)
8. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
9. The Wall Street Shuffle (1974)
10. The Dean and I (1973)
1
geplaatst: 27 november 2020, 02:57 uur
1. Rubber Bullets (1973)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. Dreadlock Holiday (1978)
4. Clockwork Creep* (1974)
5. Donna (1972)
6. Silly Love (1974)
7. The Things We Do for Love (1976)
8. Une Nuit à Paris* (1975)
9. I'm Not in Love (1975)
10. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. Dreadlock Holiday (1978)
4. Clockwork Creep* (1974)
5. Donna (1972)
6. Silly Love (1974)
7. The Things We Do for Love (1976)
8. Une Nuit à Paris* (1975)
9. I'm Not in Love (1975)
10. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
1
geplaatst: 27 november 2020, 06:23 uur
1. Rubber Bullets (1973)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. I'm Not in Love (1975)
4. The Things We Do for Love (1976)
5. Good Morning Judge (1977)
6. Silly Love (1974)
7. The Dean and I (1973)
8. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
9. Dreadlock Holiday (1978)
10. Donna (1972)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. I'm Not in Love (1975)
4. The Things We Do for Love (1976)
5. Good Morning Judge (1977)
6. Silly Love (1974)
7. The Dean and I (1973)
8. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
9. Dreadlock Holiday (1978)
10. Donna (1972)
1
geplaatst: 27 november 2020, 11:59 uur
1. I'm Not in Love (1975)
2. Art for Art's Sake (1975)
3. The Wall Street Shuffle (1974)
4. I'm Mandy, Fly Me (1976)
5. Life Is a Minestrone (1975)
6. Good Morning Judge (1977)
7. Silly Love (1974)
8. Rubber Bullets (1973)
9. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
10. Lazy Ways* (1976)
2. Art for Art's Sake (1975)
3. The Wall Street Shuffle (1974)
4. I'm Mandy, Fly Me (1976)
5. Life Is a Minestrone (1975)
6. Good Morning Judge (1977)
7. Silly Love (1974)
8. Rubber Bullets (1973)
9. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
10. Lazy Ways* (1976)
1
geplaatst: 27 november 2020, 12:07 uur
https://i.ytimg.com/vi/Qk5yubZiGy4/maxresdefault.jpg
Wat fantastisch om al die lijstjes te zien binnenstromen .
Om 19.00 post ik mijn lijstje en daarmee zullen de lijnen gesloten worden.
Mocht je ook nog graag jouw top 10 willen insturen: dat kan dus nog tot 19.00 vanavond.
Het is ontzettend spannend en ieder lijstje kan nog van alles teweegbrengen in de tussenstand.
Wat fantastisch om al die lijstjes te zien binnenstromen .
Om 19.00 post ik mijn lijstje en daarmee zullen de lijnen gesloten worden.
Mocht je ook nog graag jouw top 10 willen insturen: dat kan dus nog tot 19.00 vanavond.
Het is ontzettend spannend en ieder lijstje kan nog van alles teweegbrengen in de tussenstand.
1
geplaatst: 27 november 2020, 14:53 uur
De top 3 luister ik graag. De rest van de top 10 is oke.
1. Good Morning Judge (1977)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. Donna (1972)
4. Life Is a Minestrone (1975)
5. Rubber Bullets (1973)
6. Clockwork Creep* (1974)
7. The Things We Do for Love (1976)
8. Arts for Art's Sake (1975)
9. Honeymoon with 'B Troop* (1977)
10. I'm Mandy, Fly Me (1976)
1. Good Morning Judge (1977)
2. The Wall Street Shuffle (1974)
3. Donna (1972)
4. Life Is a Minestrone (1975)
5. Rubber Bullets (1973)
6. Clockwork Creep* (1974)
7. The Things We Do for Love (1976)
8. Arts for Art's Sake (1975)
9. Honeymoon with 'B Troop* (1977)
10. I'm Mandy, Fly Me (1976)
2
geplaatst: 27 november 2020, 14:59 uur
1. I'm Not in Love (1975)
2. I'm Mandy, Fly Me (1976)
3. Dreadlock Holiday (1978)
4. The Wall Street Shuffle (1974)
5. Good Morning Judge (1977)
6. Silly Love (1974)
7. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
8. The Things We Do for Love (1976)
9. Donna (1972)
10. Rubber Bullets (1973)
2. I'm Mandy, Fly Me (1976)
3. Dreadlock Holiday (1978)
4. The Wall Street Shuffle (1974)
5. Good Morning Judge (1977)
6. Silly Love (1974)
7. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
8. The Things We Do for Love (1976)
9. Donna (1972)
10. Rubber Bullets (1973)
1
geplaatst: 27 november 2020, 17:50 uur
1. I'm Not in Love (1975)
2. Art for Art's Sake (1975)
3. Rubber Bullets (1973)
4. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
5. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
6. I'm Mandy, Fly Me (1976)
7. Une Nuit à Paris* (1975)
8. Lazy Ways* (1976)
9. The Wall Street Shuffle (1974)
10. Dreadlock Holiday (1978)
2. Art for Art's Sake (1975)
3. Rubber Bullets (1973)
4. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
5. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
6. I'm Mandy, Fly Me (1976)
7. Une Nuit à Paris* (1975)
8. Lazy Ways* (1976)
9. The Wall Street Shuffle (1974)
10. Dreadlock Holiday (1978)
1
geplaatst: 27 november 2020, 18:40 uur
Ik ben eigenlijk vooral bekend met het bekendere werk van 10CC. Best wat mooie ontdekkingen gedaan, maar de eerlijkheid gebied me ook te zeggen dat ik zeker niet overal even enthousiast van werd.
1. The Wall Street Shuffle (1974)
2. Dreadlock Holiday (1978)
3. Good Morning Judge (1977)
4. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
5. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
6. Une Nuit à Paris* (1975)
7. I'm Not in Love (1975)
8. Art for Art's Sake (1975)
9. I'm Mandy, Fly Me (1976)
10. Somewhere in Hollywood* (1974)
1. The Wall Street Shuffle (1974)
2. Dreadlock Holiday (1978)
3. Good Morning Judge (1977)
4. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
5. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
6. Une Nuit à Paris* (1975)
7. I'm Not in Love (1975)
8. Art for Art's Sake (1975)
9. I'm Mandy, Fly Me (1976)
10. Somewhere in Hollywood* (1974)
1
geplaatst: 27 november 2020, 18:53 uur
01. Dreadlock Holiday (1978)
02. I'm Not in Love (1975)
03. Silly Love (1974)
04. Honeymoon with 'B Troop* (1977)
05. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
06. I'm Mandy, Fly Me (1976)
07. Lazy Ways* (1976)
08. Blackmail* (1975)
09. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
10. Art for Art's Sake (1975)
02. I'm Not in Love (1975)
03. Silly Love (1974)
04. Honeymoon with 'B Troop* (1977)
05. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
06. I'm Mandy, Fly Me (1976)
07. Lazy Ways* (1976)
08. Blackmail* (1975)
09. The Second Sitting for the Last Supper* (1975)
10. Art for Art's Sake (1975)
0
geplaatst: 27 november 2020, 19:00 uur
1. Feel the Benefit (Parts I-III) (1977)
2. I'm Not in Love (1975)
3. The Wall Street Shuffle (1974)
4. Silly Love (1974)
5. Art for Art's Sake (1975)
6. I'm Mandy, Fly Me (1976)
7. Donna (1972)
8. Rubber Bullets (1973)
9. Good Morning Judge (1977)
10. The Dean and I (1973)
...en daarmee zijn de lijnen gesloten!
2. I'm Not in Love (1975)
3. The Wall Street Shuffle (1974)
4. Silly Love (1974)
5. Art for Art's Sake (1975)
6. I'm Mandy, Fly Me (1976)
7. Donna (1972)
8. Rubber Bullets (1973)
9. Good Morning Judge (1977)
10. The Dean and I (1973)
...en daarmee zijn de lijnen gesloten!
3
geplaatst: 27 november 2020, 19:04 uur
https://www.uncut.co.uk/wp-content/uploads/2017/01/10cc-photo-hi-res.jpg
Er zijn maar liefst 31 finalelijstjes ingeleverd. Dat is toch werkelijk prachtig, dank aan allen!
- 13 van de 20 nummers hebben een nummer 1 positie achter hun naam
- 7 nummers hebben de 100 punten grens bereikt / doorbroken
- Geen enkele song heeft minder dan 10 punten
Over een half uurtje start ik de presentatie van de uiteindelijke top 20.
Extra tagrondje voor iedereen die een top 10 heeft ingediend:
zaafwendyvortexZackRenoirvigilandréaerobagOutlaw104Salvadore50tracksSimon77Casartellijeroentjuhhgjvcbikkel2Astranboychevy93Superbitchdynamo dmotel matchesEttaJamesBrownKees-JanLes de GrootteusAstroStartlaxus11Johnny MarrBonkChoconas
Er zijn maar liefst 31 finalelijstjes ingeleverd. Dat is toch werkelijk prachtig, dank aan allen!
- 13 van de 20 nummers hebben een nummer 1 positie achter hun naam
- 7 nummers hebben de 100 punten grens bereikt / doorbroken
- Geen enkele song heeft minder dan 10 punten
Over een half uurtje start ik de presentatie van de uiteindelijke top 20.
Extra tagrondje voor iedereen die een top 10 heeft ingediend:
zaafwendyvortexZackRenoirvigilandréaerobagOutlaw104Salvadore50tracksSimon77Casartellijeroentjuhhgjvcbikkel2Astranboychevy93Superbitchdynamo dmotel matchesEttaJamesBrownKees-JanLes de GrootteusAstroStartlaxus11Johnny MarrBonkChoconas
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.