Muziek / Muziekgames / Marillion meter
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2021, 14:02 uur
Bij mij werkt die youtube-link niet ???
En ik kan ook geen official video van Dry Land vinden op YouTube ??
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 januari 2021, 14:06 uur
Nou, ik heb hem gewoon geremasterd en wel op Youtube even herbeluisterd. Dan maar zonder beelden van besneeuwd IJsland.
How We Live had wel betere nummers. Marillion heeft een heleboel betere nummers. Dit is allemaal wel correct en in orde en zo, maar verder gewoon weinig enerverend.
6,5
How We Live had wel betere nummers. Marillion heeft een heleboel betere nummers. Dit is allemaal wel correct en in orde en zo, maar verder gewoon weinig enerverend.
6,5
0
geplaatst: 16 januari 2021, 14:09 uur
Casartelli schreef:
Dit is allemaal wel correct en in orde en zo, maar verder gewoon weinig enerverend.
6,5
Dit is allemaal wel correct en in orde en zo, maar verder gewoon weinig enerverend.
6,5
Mee eens. Half puntje erbij voor de gitaarsolo.
Dry Land: 7
0
geplaatst: 16 januari 2021, 14:18 uur
SBube schreef:
MARILLION : Dry Land (HD) ? Video | VK
0
geplaatst: 16 januari 2021, 15:26 uur
Casartelli schreef:
Dit is allemaal wel correct en in orde en zo, maar verder gewoon weinig enerverend
Dit is allemaal wel correct en in orde en zo, maar verder gewoon weinig enerverend
Geen vrouw in huize Casper, vermoed ik ?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 januari 2021, 15:34 uur
meneer schreef:
Geen vrouw in huize Casper, vermoed ik ?
Er is al ruim acht jaar een vrouw in huize Casper en hoe complexer de prog, hoe liever het haar is.Geen vrouw in huize Casper, vermoed ik ?
0
geplaatst: 16 januari 2021, 15:38 uur
Casartelli schreef:
Er is al ruim acht jaar een vrouw in huize Casper en hoe complexer de prog, hoe liever het haar is.
Er is al ruim acht jaar een vrouw in huize Casper en hoe complexer de prog, hoe liever het haar is.
Ah ! Anneke van Giersbergen dus. Leuk ! Beter dan Anouk.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 januari 2021, 16:14 uur
meneer schreef:
Ah ! Anneke van Giersbergen dus. Leuk ! Beter dan Anouk.
Ik heb haar nooit met Anouk geconfronteerd, maar Anneke van Giersbergen kan haar goedkeuring niet wegdragen.Ah ! Anneke van Giersbergen dus. Leuk ! Beter dan Anouk.
Om het nog een beetje ontopic te houden: Marillion met Fish wordt gewaardeerd, niet in de laatste plaats omdat ze hem wel een expressieve zanger vindt. De waardering van Hogarth is een stuk gemengder (zowel vanwege zijn zang als vanwege ten minste een deel van het repertoire) en ik ga er zonder meer vanuit dat Dry Land hier te huize de handen niet op elkaar gaat krijgen.
0
geplaatst: 16 januari 2021, 16:19 uur
Redelijk nummer wat lekker wegluisterd maar niet echt speciaal.
Druk land een 7
Af en toe handig die automatische spellingscontrole maar niet altijd. Uiteraard bedoelde ik Dry Land voordat men hier denkt dat Marillion een nieuw nummer heeft geschreven.
Druk land een 7
Af en toe handig die automatische spellingscontrole maar niet altijd. Uiteraard bedoelde ik Dry Land voordat men hier denkt dat Marillion een nieuw nummer heeft geschreven.
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 januari 2021, 16:28 uur
Clownvis schreef:
Druk land een 7
Er valt genoeg te mopperen over Nederland, maar al bij al hebben we het hier zo slecht nog niet. Ik ben geneigd een zeventje nog aan de zuinige kant te vinden.Druk land een 7
1
geplaatst: 16 januari 2021, 17:37 uur
"Choose life, Choose living, Choose life, Choose living
Go digging, Go digging Go digging, Go digging
Go digging for essence
For Essence. For Essence"
Misschien wel een van de mooiste momenten op een sowieso sterke plaat. Misschien is deze Essence wel het vlaggenschip op Happiness Is The Road.... alleszins een ongelooflijk sterke compositie....
Als ik ze vanuit Bono The Cat's spotifylijst an elkaar speel valt het me op hoe fraai dat Dry Land achter Essence past, en ook voor deze song heb ik best wel een zwak. Ook erg sterk. En voor beide songs geldt dat we een H in topform horen!
Maar dan de punten... Dan krijgen ze beide een mooie score van mij, misschien vind ik Essence nog net ietsje mooier, en 'meer puur' (whatever that means) dan 'Dry Land'....
Also....
Essence - 8,5
Dry Land - 8
Go digging, Go digging Go digging, Go digging
Go digging for essence
For Essence. For Essence"
Misschien wel een van de mooiste momenten op een sowieso sterke plaat. Misschien is deze Essence wel het vlaggenschip op Happiness Is The Road.... alleszins een ongelooflijk sterke compositie....
Als ik ze vanuit Bono The Cat's spotifylijst an elkaar speel valt het me op hoe fraai dat Dry Land achter Essence past, en ook voor deze song heb ik best wel een zwak. Ook erg sterk. En voor beide songs geldt dat we een H in topform horen!
Maar dan de punten... Dan krijgen ze beide een mooie score van mij, misschien vind ik Essence nog net ietsje mooier, en 'meer puur' (whatever that means) dan 'Dry Land'....
Also....
Essence - 8,5
Dry Land - 8
0
geplaatst: 16 januari 2021, 23:32 uur
dry land.... niet slecht natuurlijk. Maar ik kan er ook nooit heel enthousiast van worden. 6,3
0
geplaatst: 17 januari 2021, 21:53 uur
Vandaag bekend gemaakt
April/begin mei Fugazi
November Holidays in Eden
April 2021 Seasons End
Welk concert er bij de Fugazi box zit is nog niet bekend maar de geruchten zijn een Noord-Amerikaanse show (Canada).
0
geplaatst: 17 januari 2021, 23:20 uur
Jullie mogen best weten dat ik jaloers ben op een vrouw/vriendin hebben die Marillion kan waarderen. Mijn vriendin is, zonder overdrijven, allergisch voor de stem van Hogarth. Wanneer hij zacht zingt vindt ze het al ronduit hinderlijk, je kunt wel raden hoe haar blik vertrekt wanneer hij begint uit te halen. Onze emoties zijn in dat geval vrij tegenovergesteld. Toch gaat het ondanks deze wig over mijn favoriete bandje al bijna 15 jaar goed, ik luister nu bijvoorbeeld naar de laatste nummers terwijl zij in bad zit 
Goed, dan de punten:
White Paper 8,4
Garden Party 7,8
Essence 5,8
Dry Land 7,7

Goed, dan de punten:
White Paper 8,4
Garden Party 7,8
Essence 5,8
Dry Land 7,7
0
geplaatst: 18 januari 2021, 09:00 uur
[quote]vigil schreef:
[quote]daniel1974nl schreef:
Het volledige concert van Real To Reel hoogstwaarschijnlijk.
Dus wel Cinderella Search dan ook
Thanks btw.
Jammer dat ze eerst HIE en dan Season End. Had het graag andersom gezien.
Maar ja, het komt en dat is belangrijker.
[quote]daniel1974nl schreef:
Het volledige concert van Real To Reel hoogstwaarschijnlijk.
Dus wel Cinderella Search dan ook

Thanks btw.
Jammer dat ze eerst HIE en dan Season End. Had het graag andersom gezien.
Maar ja, het komt en dat is belangrijker.
* denotes required fields.