MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Marillion meter

zoeken in:

Thunder Fly: 6

Alweer een nummer waar ik weinig mee kan; wordt weer tijd voor een paar toppers tussendoor...

ProGNerD schreef:

Alweer een nummer waar ik weinig mee kan; wordt weer tijd voor een paar toppers tussendoor...

Natuurlijk hebben we 3 nummer geleden een topper/subtopper gehad met Slainte Mhath maar zeker in het weekend zouden we nog wel 1 of 2 subtoppers/toppers kunnen gebruiken..

Zonder natuurlijk bonothecat te willen beinvloeden wat hij als zodanig ziet!

Ik kom ook niet verder dan een 6.5.
Niet echt een sterk uitgewerkte song. Heeft wel wat aardige momenten.

Thunder Fly: 5,5

Thunder Fly : 7

Casartelli (moderator)
bikkel2 schreef:
Niet echt een sterk uitgewerkte song.
Dit vat het wel samen. Het begint wel lekker en dan gaat het eigenlijk nergens heen.

5,5

Thunder Fly, vaak een skip nummer voor mij. De gehele cd vind ik maar zo zo

5,5

Nu ben ik héél wat positiever over het Happiness-tweeluik dan sommigen, maar het nummer dat we daaruit horen vandaag,... nou, nee. Dat is het niet....
Ik stoor mij hier enorm aan de "zang" van h.... Jongens wat is dat zeg?

Zoals Casartelli schreef: "het begint wel lekker en dan gaat het eigenlijk nergens heen".
En het zou misschien ook nog gewerkt hebben indien korter, en instrumentaal... Die zang hier... auw...

Nou, toch nog een 4,9 !

Thunder Fly - 4,9

House - 6
Thunder Fly - 6,5

Thunder Fly: 5

Precies zoals c-moon en Casartelli schreven. En bikkel2

House: lekker jazzy toch? 7
Thunder Fly: al heel wat minder opwindend, een 6je

Casartelli (moderator)
c-moon schreef:
Zoals Casartelli schreef: "het begint wel lekker en dan gaat het eigenlijk nergens heen".
En het zou misschien ook nog gewerkt hebben indien korter, en instrumentaal... Die zang hier... auw...
Nou veroorloofde Hogarth zich met het klimmen der jaren steeds wildere vocale uitstapjes, maar deze was toch juist nogal conventioneel? Of was dat juist het probleem?

House: 6
Thunder Fly: 6,5

Thunder Fly valt niet echt in de smaak bij ons kritisch Marillion panel, Positie 80 van 88.

77 Marbles IV (6,24/30)
78 The Answering Machine (6,22/38)
79 Marbles II (6,22/30)
80 Thunder Fly (6,13/23)
81 Thankyou Whoever You Are (6,06/34)
82 The Damage (5,97/31)
83 Faith (5,85/30)

Vandaag: Angelina

Angelina - YouTube

Angelina - 8

Dit is het dan weer echt wel. Wat een prachtig nummer, zo mooi rustgevend. Aandoenlijk!!

8,7

Op een of andere manier vind ik dit een van de minste van Marbles, lief liedje maar voor mij te saai.

6,5

Casartelli (moderator)
Moeizame start, maar uiteindelijk is Angelina wel een bescheiden groeiertje gebleken. Valt ook gewoon niet mee om na al het geweld van Marbles' eerste cd nog wat overtuigends te bieden.

7,5

Angelina : 7

Thunder Fly: 6,3
Angelina: 8

Gast
geplaatst: vandaag om 14:42 uur

geplaatst: vandaag om 14:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.