Muziek / Muziekgames / Marillion meter
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2020, 18:15 uur
Wat wordt er hier veel geluld trouwens, geef gewoon je cijfer denk ik dan
Die arme bono...
6,7
Die arme bono...6,7
0
Mssr Renard
geplaatst: 26 november 2020, 18:16 uur
Johnny Marr schreef:
Die arme bono...
7
Die arme bono...7
Vind ik een beetje raar.
Dat is de hele reden voor mij om mee te doen.
Ervaringen delen en lezen.
2
geplaatst: 26 november 2020, 18:18 uur
Johnny Marr schreef:
Die arme bono...
6,7
Die arme bono...6,7
Graag je score hiervoor dan
Van Kooten & De Bie - Ouwe lullen moeten weg! (1984) - YouTube
3
geplaatst: 26 november 2020, 18:23 uur
Mssr Renard schreef:
Vind ik een beetje raar.
(quote)
Vind ik een beetje raar.
Ja, snap ik wel, maar ik kan me inbeelden dat het moeilijk is voor de oprichter van het topic om de scores uit te rekenen
Niet slecht bedoeld hoor, chap! Populairste band van de site dit. Radiohead wie?
0
geplaatst: 26 november 2020, 18:23 uur
Echt slechte dingen staan er eigenlijk helemaal niet op Happiness Is The Road. Maar niet alles is fantastisch. En This Train Is My Life is een goed nummer; ja, een goed nummer. Meer niet. Wel goed. Maar niet fantastisch...
Maar dat levert dan toch een flinke 6,6 en het is de aanloop naar Essence wat van mij een hogere score zou krijgen...
This Train Is My Life: 6,6
Maar dat levert dan toch een flinke 6,6 en het is de aanloop naar Essence wat van mij een hogere score zou krijgen...
This Train Is My Life: 6,6
0
Mssr Renard
geplaatst: 26 november 2020, 18:24 uur
Johnny Marr
Daarom is mijn opbouw ook altijd blablabladieblabla
bla nog wat bla bovendien bla en bla
(cijfer)
Daarom is mijn opbouw ook altijd blablabladieblabla
bla nog wat bla bovendien bla en bla
(cijfer)
0
geplaatst: 26 november 2020, 18:25 uur
Populairste topic van de site dit gewoon. Je knippert een seconde met je ogen en er is alweer een nieuw bericht. 

2
geplaatst: 26 november 2020, 18:31 uur
Misschien toch nog een apart discussietopic openen hiervoor net als bij Het MuMe Top 1000 Project #2
Hier alleen de scores en de dagelijkse tussenstand wat het ook voor bonothecat een stuk gemakkelijker maakt de scores te verwerken.
We hebben nog zo´n 170 nummers te gaan dus lijkt me wel handig!
Hier alleen de scores en de dagelijkse tussenstand wat het ook voor bonothecat een stuk gemakkelijker maakt de scores te verwerken.
We hebben nog zo´n 170 nummers te gaan dus lijkt me wel handig!
0
geplaatst: 26 november 2020, 18:33 uur
Kijk, Bravejester heeft er kijk op! Dat wou ik dus ook voorstellen.
0
geplaatst: 26 november 2020, 18:39 uur
Soms loopt het hier inderdaad een beetje uit de hand.... En daar doe ik zelf soms ook zelf aan mee
Maar wat wil je ook bij het samenstellen van de top 100 van nog steeds de beste band van de wereld
Maar wat wil je ook bij het samenstellen van de top 100 van nog steeds de beste band van de wereld

0
geplaatst: 26 november 2020, 18:52 uur
Met elke dag een nummertje eindigen we ergens rond 15 mei 2021 met deze marathon

1
geplaatst: 26 november 2020, 19:09 uur
Leptop schreef:
Met elke dag een nummertje eindigen we ergens rond 15 mei 2021 met deze marathon
(quote)
Over Marathon gesproken. Mark Kelly brengt morgen een solo album uit onder de naam Marathon

Marathon - marathonsounds.com
1
geplaatst: 26 november 2020, 19:10 uur
Nee, geen voorstander van apart topic openen. Vind de stukjes tekst best wel meevallen, 't is meestal nog vermakelijk ook. En af en toe klappen we er ook nog een cijfer tegenaan.
Een matig nummer voor 'nog steeds de beste band van de wereld' begrippen.
6,3
6,3
1
geplaatst: 26 november 2020, 19:42 uur
Outlaw104 schreef:
Nee, geen voorstander van apart topic openen. Vind de stukjes tekst best wel meevallen, 't is meestal nog vermakelijk ook. En af en toe klappen we er ook nog een cijfer tegenaan.
6,3
6,3
Klopt; helaas hebben ze die vanaf 1998/1999 iets te vaak ook gemaakt. Maar niet getreurd; ik heb tot nu toe 2 tienen uitgedeeld maar er komen er nog rond de 25 van me aan!
0
geplaatst: 26 november 2020, 20:13 uur
Leptop schreef:
(quote)
Mooi Covid / Lockdown project toch ?
0
Mssr Renard
geplaatst: 26 november 2020, 20:14 uur
Als beloning krijgen we op 16 mei een prik in onze bil en worden we weer losgelaten op de maatschappij.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 november 2020, 21:06 uur
De afzonderlijke nummers van Happiness Is the Road komen hier nog niet heel goed voor de dag. Nou wil het geval ook dat als je je even aan die twee uur zet, je op een gegeven moment wel aan dat doffe geluid gewend bent, zo los valt het elke keer weer tegen. Verder is dit wel een aardig en compact nummer.
6,8
6,8
0
geplaatst: 27 november 2020, 00:19 uur
This Train is My Life vind ik 1 van de weinige hoogtepunten van HITR. Cijfer:
8,1
8,1
0
geplaatst: 27 november 2020, 08:13 uur
[quote]Mssr Renard schreef:
[quote]daniel1974nl schreef:
[quote]Leptop schreef:
Ik mag toch hopen dat we eerder worden losgelaten. Maar tot dan houdt ons dit in ieder geval van de straat.
Gisteren nog even het nummer in kwestie gedraaid en raakte verwikkeld in een discussie over het FVD op FB (het zijn uiterst spannende en vermakelijke tijden) waardoor ik voor het eerst sinds een lange tijd HITR heb laten doorlopen en me voor het eerst ook wat (naast de usual suspects) tussennummertjes ging opvallen en me bedacht batik wellicht later nog eens moet opzetten. We zijn vandaag weer wat wijzer geworden en hebben de horizon weer een stukje verder verbreed.
That must at least stand for something.
[quote]daniel1974nl schreef:
[quote]Leptop schreef:
Ik mag toch hopen dat we eerder worden losgelaten. Maar tot dan houdt ons dit in ieder geval van de straat.
Gisteren nog even het nummer in kwestie gedraaid en raakte verwikkeld in een discussie over het FVD op FB (het zijn uiterst spannende en vermakelijke tijden) waardoor ik voor het eerst sinds een lange tijd HITR heb laten doorlopen en me voor het eerst ook wat (naast de usual suspects) tussennummertjes ging opvallen en me bedacht batik wellicht later nog eens moet opzetten. We zijn vandaag weer wat wijzer geworden en hebben de horizon weer een stukje verder verbreed.
That must at least stand for something.
0
Mssr Renard
geplaatst: 27 november 2020, 09:01 uur
daniel1974nl
Soms vind ik het wel moeilijk je afkortingen om te zetten in albumtitels en songs. Welk album is FVD? FB=facebook?
Soms vind ik het wel moeilijk je afkortingen om te zetten in albumtitels en songs. Welk album is FVD? FB=facebook?
* denotes required fields.