Muziek / Muziekgames / Bob Dylan Meter.
zoeken in:
0
geplaatst: 29 november 2020, 11:10 uur
Mooie, bezielde interpretatie van deze traditional van een piepjonge Dylan.
8,2
8,2
0
geplaatst: 2 december 2020, 17:37 uur
Beste mensen, ik merk dat ik even geen energie en aandacht heb om deze Dylan meter voortvarend voort te zetten. Mijn moeder die overigens bij me in huis woont is na jaren strijd tegen de kanker uitgestreden (en ook uitbehandeld) en aankomende vrijdag om 14 uur zal de huisarts mijn moeder haar de rust geven die ze zo verdiend. Dus ja het is de laatste week een komen en gaan van artsen, verpleegkundigen en vrienden en familie die nog afscheid willen nemen. Maar anyway, is het allemaal weer rustiger dan zal ik zeker verder gaan met deze Meter!
0
geplaatst: 2 december 2020, 17:47 uur
Wow, heftig! Sterkte aan jou en je familie, en maak je over ons maar geen zorgen, wij zullen geduldig wachten tot jij de draad weer wil opnemen hier!
0
geplaatst: 2 december 2020, 17:48 uur
Er zijn uiteraard belangrijkere dingen dan een muziekspelletje. Heel veel sterkte AbleMable, ook voor je naasten.
0
geplaatst: 2 december 2020, 18:19 uur
Heftig nieuws zeg.
Volkomen begrijpelijk dat je dit even staakt.
Heel veel sterkte de komende tijd AbleMable.
Volkomen begrijpelijk dat je dit even staakt.
Heel veel sterkte de komende tijd AbleMable.
0
geplaatst: 2 december 2020, 20:00 uur
Heel veel sterkte AbleMable.
Gelukkig kun je nog afscheid nemen van je moeder.
Gelukkig kun je nog afscheid nemen van je moeder.
0
geplaatst: 2 december 2020, 20:09 uur
Sterkte aan jou en je familie AbleMable.
Ik hoop dat je op een passende manier afscheid kunt nemen.
Ik hoop dat je op een passende manier afscheid kunt nemen.
0
geplaatst: 2 december 2020, 20:32 uur
Veel sterkte de komende tijd, AbleMable. Neem alle tijd die je nodig hebt.
0
geplaatst: 3 december 2020, 09:30 uur
Wat we per p.m poosje geleden al schreven....er zijn meer en/of belangrijkere dingen in het leven dan MM
Veel sterkte AbleMable
Veel sterkte AbleMable
0
geplaatst: 3 december 2020, 11:50 uur
Neem je tijd AbleMable, MuMe en de Bob Dylan meter wachten wel. Veel sterkte en kracht voor de komende tijd.
0
geplaatst: 15 december 2020, 21:55 uur
Bedankt allemaal voor de aardige en lieve woorden!
Het gemis is groot maar er is ook berusting, eindelijk een eind aan haar lijden. Het is alleen ook verdomd stil en leeg in huis...
Maar goed, ik ben er weer aan toe om de Meter op te pakken. En voor vandaag heb ik Not Dark Yet van het album Time Out Of My Mind uit 1997.
Het gemis is groot maar er is ook berusting, eindelijk een eind aan haar lijden. Het is alleen ook verdomd stil en leeg in huis...

Maar goed, ik ben er weer aan toe om de Meter op te pakken. En voor vandaag heb ik Not Dark Yet van het album Time Out Of My Mind uit 1997.
1
geplaatst: 15 december 2020, 21:56 uur
1
geplaatst: 16 december 2020, 08:34 uur
Altijd een favoriet van mij geweest. Die sfeer op dit nummer is onovertroffen.
9
9
1
geplaatst: 16 december 2020, 10:23 uur
Fijn dat je er weer bent AbleMable. Ik hoop dat je ook troost kunt vinden in mooie muziek.
1
geplaatst: 16 december 2020, 12:11 uur
Goed je weer te treffen hier AbleMable. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
Heel mooi liedje. Ik moet Time Out Of Mind nodig eens in zijn geheel beluisteren.
8.5
Heel mooi liedje. Ik moet Time Out Of Mind nodig eens in zijn geheel beluisteren.
8.5
* denotes required fields.