MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Bob Dylan Meter.

zoeken in:

Vandaag is de beurt aan Love Minus Zero van het uit 1965 afkomstige album, Bringing It All Back Home. Het eerste album waarop Bob Dylan met een gehele band te horen is.

9

Geweldig!

Zeker weten....9

Bob Dylan - Love Minus Zero : 8

9

Fantastische tekst hier:
She knows there's no success like failure
And that failure's no success at all.

Maar dit nummer zit vol met poëtische hoogstandjes

Prachtig klein liedje van ome Bob!

9

Love Minus Zero: Wonderschoon in zijn eenvoud, alhoewel zou het mijn top vijf van Bringing it all Back Home niet eens halen, denk ik.

8

Dus daarom maar geen punten, Sandokan-veld?

ArthurDZ schreef:
Dus daarom maar geen punten, Sandokan-veld?

Thanks Arthur!

Love Minus Zero: 7,2

10

Btw na 't weekend weer nieuwe

Slechts een jaar na de redelijk tot goed ontvangen Oh Mercy uit 1989, verscheen Under The Red Sky. Een hele keur aan beroemdheden (o.a.Elton John, George Harrison, Slash, David Crosby) werkte aan dit album mee maar de ontvangst was lauw. En Dylan zelf zou later ook verklaren dat zijn focus niet echt lag bij het opnemen van dit album. En ja, ben benieuwd wat we 30 jaar later van de single, Unbelievable, van dit album afkomstig vinden.

19. Unbelievable - Bob Dylan (1990)

Ligt best lekker in het gehoor, dit nummer. Een van de betere songs op Under the Red Sky, dat ik verder maar matig vind.

6

Unbelievable - Bob Dylan : 7,5

Gast
geplaatst: vandaag om 03:59 uur

geplaatst: vandaag om 03:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.