Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar - Kersteditie
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2020, 19:09 uur
herman schreef:
Apart. Maar er zijn nog wel meer dingen die niet meer werken sinds de nieuwe versie. Vind het eigenlijk maar een achteruitgang.
Apart. Maar er zijn nog wel meer dingen die niet meer werken sinds de nieuwe versie. Vind het eigenlijk maar een achteruitgang.
Gek, ik heb recent niks van een update gemerkt. Misschien dat ze net als iOS niet iedereen tegelijk laten updaten.
1
geplaatst: 28 november 2020, 19:11 uur
aERodynamIC schreef:
Ik heb dat ook.
Ik zie het al voor me: River vs. All I Want for Christmas Is You.
Stem ik dan op wat gewoon op 1 van de allerbeste albums ooit staat (Joni)? Of ga ik lekker Christmassy doen? (best wel een beetje pulp, maar dat hoort met kerst juist: foute truien, glitters en ballen weet je wel)?
(quote)
Ik heb dat ook.
Stem ik dan op wat gewoon op 1 van de allerbeste albums ooit staat (Joni)? Of ga ik lekker Christmassy doen? (best wel een beetje pulp, maar dat hoort met kerst juist: foute truien, glitters en ballen weet je wel)?
Ik ga deze hele editie alleen maar stemmen op kerstgevoel. Welk nummer zou ik het liefst de aankomende kerstdagen nog eens willen horen?
River zal niet heel veel punten krijgen van mij.
0
geplaatst: 28 november 2020, 19:19 uur
Teunnis schreef:
Ik ga deze hele editie alleen maar stemmen op kerstgevoel. Welk nummer zou ik het liefst de aankomende kerstdagen nog eens willen horen?
(quote)
Ik ook, maar dat betekent geen punten voor All I Want for Christmas

3
geplaatst: 28 november 2020, 19:27 uur
Die krijgt van mij in de meeste gevallen de volle mep. Nog steeds een fantastische Kersttrack.
0
geplaatst: 28 november 2020, 19:41 uur
ondertussen
54 David Bowie met Bing Crosby - Peace on Earth / Little Drummer Boy (2017)
54 David Bowie met Bing Crosby - Peace on Earth / Little Drummer Boy (2017)
0
geplaatst: 28 november 2020, 19:43 uur
Teunnis schreef:
Gek, ik heb recent niks van een update gemerkt. Misschien dat ze net als iOS niet iedereen tegelijk laten updaten.
(quote)
Het is wel echt een grote update, waarin je bv. binnen playlists niet meer op artiest kan sorteren, alles een ander lettertype heeft, alle knoppen zijn veranderd, etc. Als je niets gemerkt hebt, heb je hem nog niet gehad. Waarschijnlijk wordt 'ie dan in fases uitgerold. Ik zit wel vanaf het prille begin op Spotify (letterlijk dag 1 dat Spotify in NL kwam), misschien dat ik hem daarom al heb.
0
geplaatst: 28 november 2020, 20:17 uur
Rufus schreef:
(2017)
Is er een versie uit 2017 die ik niet ken, of bedoel je het origineel uit 1977 (opname) / 1982 (officiële release) ?(2017)
Op Spotify staat dit nummer in uitvoering met het London Symphony Orchestra. Is dat de juiste?
0
geplaatst: 28 november 2020, 20:38 uur
We zitten inmiddels op 58 liedjes, dat betekent dat er nog ruimte is voor zes erbij. Een van die zes is voor mij, dus dan blijven er nog vijf nominatieplekjes over.
59.
En we missen nog: This Christmas, Santa Claus is Coming to Town, Winter Wonderland, Jingle Bells, The Christmas Song, Merry X-Mas Everybody, Have Yourself a Merry Little Christmas, Feliz Navidad en Blue Christmas. Genoeg keus dus!!
59.
En we missen nog: This Christmas, Santa Claus is Coming to Town, Winter Wonderland, Jingle Bells, The Christmas Song, Merry X-Mas Everybody, Have Yourself a Merry Little Christmas, Feliz Navidad en Blue Christmas. Genoeg keus dus!!
0
geplaatst: 28 november 2020, 20:43 uur
60. The Crystals - Santa Claus Is Coming to Town spotify:track:7eWiGxQIXmUkgfsPHfO2nK
1
geplaatst: 28 november 2020, 20:46 uur
Vooruit, dan nomineer ik die Slade wel.
61. Slade - Merry X-mas everybody
(al had ik liever Jochie met een trommeltje van Hazes)
61. Slade - Merry X-mas everybody
(al had ik liever Jochie met een trommeltje van Hazes)
0
geplaatst: 28 november 2020, 20:46 uur
62. Carpenters - Sleigh Ride spotify:track:4Ed1mHqjKIhQmmC4ZUCLvN
1
geplaatst: 28 november 2020, 20:47 uur
Uhm, het is geen tweede ronde hé... 
Ik benoemde gewoon even dat we inmiddels al bij 59 zijn omdat Rufus in zijn post nummer 54 gebruikte.

Ik benoemde gewoon even dat we inmiddels al bij 59 zijn omdat Rufus in zijn post nummer 54 gebruikte.
0
geplaatst: 28 november 2020, 20:53 uur
64. Tracey Thorn - Tinsel And Lights (2012) Tinsel and Lights, a song by Tracey Thorn on Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 28 november 2020, 20:57 uur
Mocht er nog ruimte zijn...
Johnny Cash - That Christmasy Feeling
That Christmasy Feeling, a song by Johnny Cash on Spotify - link.tospotify.com
Johnny Cash - That Christmasy Feeling
That Christmasy Feeling, a song by Johnny Cash on Spotify - link.tospotify.com
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 november 2020, 21:38 uur
herman schreef:
Het is wel echt een grote update, waarin je bv. binnen playlists niet meer op artiest kan sorteren, alles een ander lettertype heeft, alle knoppen zijn veranderd, etc. Als je niets gemerkt hebt, heb je hem nog niet gehad. Waarschijnlijk wordt 'ie dan in fases uitgerold. Ik zit wel vanaf het prille begin op Spotify (letterlijk dag 1 dat Spotify in NL kwam), misschien dat ik hem daarom al heb.
(quote)
Welke build heb je van Spotify? (Via menu/help/about spotify)
0
geplaatst: 28 november 2020, 21:41 uur
Edgar18 schreef:

Ok jammer, dan maar geen Crystals

1
geplaatst: 28 november 2020, 22:20 uur
aERodynamIC schreef:
Ik heb dat ook.
.
(quote)
Ik heb dat ook.
.
Het is geen knock-out zoals Marty McFly's Knalgezellige Kerst KO, Deel 3: Do They Know It's Knockout Time Again?, dus je kunt ze gewoon allebei in je top 4 / top 5 zetten zolang het nummer tot je grootste favorieten hoort

0
geplaatst: 28 november 2020, 22:58 uur
Gretz schreef:
Het is geen knock-out zoals Marty McFly's Knalgezellige Kerst KO, Deel 3: Do They Know It's Knockout Time Again?, dus je kunt ze gewoon allebei in je top 4 / top 5 zetten zolang het nummer tot je grootste favorieten hoort
(quote)
Oh, dan moet ik gaan nadenken. Daar doe ik niet aan mee. Vrolijke kerst allen!
0
geplaatst: 28 november 2020, 23:26 uur
1.1.46.916.g416cacf1-a
Op het Spotify-forum zijn ze er ook niet echt over te spreken: 1.1.46.916.g416cacf1-a is garbage - Page 20 - The Spotify Community - community.spotify.com

0
Onweerwolf
geplaatst: 28 november 2020, 23:30 uur
Hmz, ik heb de issues die jij beschrijft niet en ik zit op deze build:
1.1.47.684.g136419d9
Dat zou logischerwijze een latere build moeten zijn. Op wat voor device draai je deze Spotify client?
1.1.47.684.g136419d9
Dat zou logischerwijze een latere build moeten zijn. Op wat voor device draai je deze Spotify client?
1
geplaatst: 28 november 2020, 23:32 uur
Nu op een laptop met windows 10.
Ik zie trouwens dat een aantal van de dingen waar ik last van heb zijn gefixt in de versie die 30 november uitkomt.
New Desktop Experience - your feedback wanted! - Page 15 - The Spotify Community - community.spotify.com
Ik zie trouwens dat een aantal van de dingen waar ik last van heb zijn gefixt in de versie die 30 november uitkomt.
New Desktop Experience - your feedback wanted! - Page 15 - The Spotify Community - community.spotify.com
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 november 2020, 23:35 uur
Ik draai hier ook win 10.
Eens kijken wat die 30 november update doet dan vwb het uri verhaal. Zou erg onhandig zijn als die functie uit de gratis versie wordt gehaald. Dan gaan we echt vrijwilligers nodig hebben voor de nominaties in de games. =/
Eens kijken wat die 30 november update doet dan vwb het uri verhaal. Zou erg onhandig zijn als die functie uit de gratis versie wordt gehaald. Dan gaan we echt vrijwilligers nodig hebben voor de nominaties in de games. =/
0
geplaatst: 29 november 2020, 00:45 uur
Ja, dat zou zeker onhandig zijn. De uri-time codes (zoals YouTube die ook heeft) werken ook niet meer lees ik.
Gaat trouwens om een betaversie die onder bepaalde gebruikers is uitgerold. Toch wel onbegrijpelijk veel bugs die erin zitten en wat rare keuzes die zijn gemaakt (zoals het weghalen van het zoekveld).
Gaat trouwens om een betaversie die onder bepaalde gebruikers is uitgerold. Toch wel onbegrijpelijk veel bugs die erin zitten en wat rare keuzes die zijn gemaakt (zoals het weghalen van het zoekveld).
0
geplaatst: 29 november 2020, 14:56 uur
Mausie & Gretz, ik heb er nog even over nagedacht en ga jullie toch vriendelijk verzoeken een andere nominatie aan te dragen.
De intentie van het topic is een spel met overduidelijke kerstkrakers. Vandaar dat ik in mijn openingspost schreef: Het genomineerde nummer moet ontegenzeggelijk een kerstnummer zijn. Denk aan belletjes, sneeuw, de kerstboom, maretakken enz. Zowel Tom Waits als Joni Mitchell voldoet daar niet aan.
Ik gebruik bewust het woord verzoek. Ik heb geen zin in een welles / nietes discussie, en ik ga geen liedjes weigeren. Maar zoals ik gisteren al schreef: Duizenden en duizenden overduidelijke kerstliedjes. Waarom is het dan nodig de grens op te zoeken?
De intentie van het topic is een spel met overduidelijke kerstkrakers. Vandaar dat ik in mijn openingspost schreef: Het genomineerde nummer moet ontegenzeggelijk een kerstnummer zijn. Denk aan belletjes, sneeuw, de kerstboom, maretakken enz. Zowel Tom Waits als Joni Mitchell voldoet daar niet aan.
Ik gebruik bewust het woord verzoek. Ik heb geen zin in een welles / nietes discussie, en ik ga geen liedjes weigeren. Maar zoals ik gisteren al schreef: Duizenden en duizenden overduidelijke kerstliedjes. Waarom is het dan nodig de grens op te zoeken?

1
geplaatst: 29 november 2020, 15:40 uur
Edgar18, nog geen tijd gehad om te reageren. Maar dit was mijn motivatie: vorig jaar heb ik een alternatieve kerstplaylist gemaakt met input van MuMe en daar kwam deze ook in terecht. Ik vind het nummer echt een kerstsfeer hebben en het woord Christmas staat ook in de titel. Het idee voor zo'n alternatieve kerstplaylist, kwam juist doordat ik de standaard kerstnummers een beetje beu was. Dus dit vond ik leuk voor de afwisseling.
Maar als het een probleem is, dan nomineer ik wel een ander nummer. In die playlist stonden ook 'echte' kerstnummers en deze vond ik ook erg leuk:
30. Isaac Hayes - The Mistletoe And Me (1969) spotify:track:3YU3c6GJ091CboW7guvyef
Maar als het een probleem is, dan nomineer ik wel een ander nummer. In die playlist stonden ook 'echte' kerstnummers en deze vond ik ook erg leuk:
30. Isaac Hayes - The Mistletoe And Me (1969) spotify:track:3YU3c6GJ091CboW7guvyef
* denotes required fields.