MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Whamageddon

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Ik betrapte me er net op dat ik hier op m'n werk ongemerkt Last Christmas (zachtjes) aan het zingen was. Staat hier verder geen radio op of wat dan ook, ben ik nu af en mag ik niet meer mee doen?
Zie regel 3.
https://i.gyazo.com/09120066860ff80741a3b1ea026f0f48.png

Van Whamageddon

Still alive na een cover gehoord te hebben

chevy93 schreef:
(quote)
Zie regel 3.
(afbeelding)

Van Whamageddon

Dank u. Jij had vorig jaar trouwens even het laatste puntje gemist, maar dit terzijde

GrafGantz schreef:
(quote)

Dank u. Jij had vorig jaar trouwens even het laatste puntje gemist, maar dit terzijde
Ik heb me dit jaar ingehouden.

(Overigens ben ik zojuist op kantoor geëlimineerd)

chevy93 schreef:
(Overigens ben ik zojuist op kantoor geëlimineerd)

Guerrilla wraakactie van ArthurDZ.

Bij ons staat de Top 4000 aan (van Radio 10) dus ik ben veilig tot en met de top 50 want (ja, echt waar) hij staat in de hoogste regionen van die lijst. Nog steeds geen Last Christmas, Driving Home for Christmas of zelfs All I Want For Christmas voor mij dit jaar

Volgens mij zit ik onbewust nog in de race.

Snel maar eens aanslingeren dus, dit topnummer.

Mausie schreef:
(quote)

Guerrilla wraakactie van ArthurDZ.

Ik tegen chevy93 vlak voordat hij op kantoor geëlimineerd werd: klik

Casartelli (moderator)
Ja, daar trappen we dus niet in, Arthur.

Casartelli schreef:
Ja, daar trappen we dus niet in, Arthur.

Wat gaf het weg, dat ik niet werkelijk een op wraak beluste Boliviaanse drugbaron ben?

DjFrankie (moderator)
Ik was gisteren af via 100% nl. Dat verw8 je niet.

Teunnis schreef:
Snel maar eens aanslingeren dus, dit topnummer.

Bij mij zoektocht naar Last Christmas kom ik ineens een versie tegen van Carly Rae Jepsen. Niks bijzonder, maar toch best aangenaam.

Godver, ben ik nog steeds niet af.

EDIT: Na het origineel direct erna te horen, vind ik die van CRJ toch wel erg matig en saai. Er gaat niks boven Wham!

Affer dan af! Mn vrouw dacht mij een plezier te doen door een YouTube link af te spelen met 1 uur non-stop Last Christmas aangezien het mijn favoriete kerstnummer is

Als ik ga dan ga ik goed. We zitten nu aan 5x op een rij, en counting...

Casartelli (moderator)
Een huisfeestje met een kerstthema bezoeken is natuurlijk een beetje vragen om problemen. Gisteravond circa kwart over zeven was ik dan ook af. Ik vermoed daarnaast eveneens de versie van Carly Rae Jepsen gehoord te hebben. Mwah.

Nog steeds in de game. Het enige kleine voordeel van dat ik ziek ben, en dus vanavond het kerstdiner met vrienden moet missen, is dat er een groot risico op Wham bij deze is vermeden.

Ik geloof dat ik verloren heb, of telt een minifragmentje op Instagram met een gewijzigd einde als remix?

Leef nog, maar vrees voor vanavond de kerstborrel van mijn werk........

Een onvervalste zelfmoord dit jaar.

De kids wilden gisteren kerstliedjes luisteren. Bijna 3 uur aan kerstmuziek en ongeveer drie kwartier luistertijd. Ofwel, kans van één op vier dat ie voorbij zou komen. Helaas, bij het tweede nummer was het al raak. Dat ze het allemaal konden meezingen maakte veel goed!

Gisteren om 23:15 in de kroeg was het dan zover. Een mokerslag.

Na een autorit van 2 uur met Q-Music vorige week, discozwemmen met het feestje van mijn dochter afgelopen zaterdag dacht ik dit jaar onschendbaar te zijn. Helaas zette dochterlief vanochtend de tv aan voor Serious Request, iets dat ik van harte toejuich. Helaas bij de tweede hap brood verslikte ik me dan toch in Last Christmas.

En af. Op de radio net het nummer gehoord

Ik zit in een hotel en deed uit verveling de tv aan. Op 6 het programma Urk! waar ze kerst aan het voorbereiden zijn en daar hoort een muziekje bij. Last Christmas natuurlijk.

GrafGantz schreef:
Affer dan af! Mn vrouw dacht mij een plezier te doen door een YouTube link af te spelen met 1 uur non-stop Last Christmas aangezien het mijn favoriete kerstnummer is

Ik had een deja vu. Even de archieven ingedoken:

GrafGantz schreef:
M'n vrouw weet dat Last Christmas m'n favoriete kerstnummer is dus die dacht mij zojuist een plezier te doen, aangezien het hier normaalgesproken alleen maar oudere kerstmeuk is. Wellicht had ik haar moeten vertellen over Whamageddon, al had ze dan misschien wel een DJ Chevy gedaan en was ik een week geleden al af geweest.

In elk geval 3 dagen langer dan vorig jaar, volgend jaar weer een nieuwe kans.

Teunnis schreef:
(quote)

Ik had een deja vu. Even de archieven ingedoken:

(quote)

Goed onthouden, al was het toen maar 1 nummer en dit keer 12x achter elkaar. Vorig jaar toch maar niets gezegd, aangezien ze goede bedoelingen had en ik niet ondankbaar over wilde komen. Misschien toch beter wel kunnen doen, al heeft ze een geheugen als een zeef. Dit keer toch maar even de link naar de Whamageddon website gestuurd, benieuwd naar volgend jaar december!

Tip: in de week vóór Kerst geen werklui over de vloer halen - zéker niet wanneer ze hun eigen radio meebrengen. Kansloze missie dit jaar.

BoyOnHeavenHill schreef:
Tip: in de week vóór Kerst geen werklui over de vloer halen - zéker niet wanneer ze hun eigen radio meebrengen. Kansloze missie dit jaar.
Heb je dat niet in de overeenkomst laten zetten dan?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:58 uur

geplaatst: vandaag om 14:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.