Muziek / Muziekgames / Whamageddon
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2022, 11:14 uur
Ik ben on fire dit jaar
kerst-playlists op het werk, de kroeg en af en toe de radio aanslingeren, maar nog geen Wham! gehoord 
kerst-playlists op het werk, de kroeg en af en toe de radio aanslingeren, maar nog geen Wham! gehoord 
0
geplaatst: 22 december 2022, 11:56 uur
Kerstpakkettenmarkt op het werk… ik was te laat om Wham! uit de playlist te halen
nou ja het is dat het een lekker nummer is
nou ja het is dat het een lekker nummer is
0
geplaatst: 24 december 2022, 18:47 uur
Wanneer eindigt dit 24 dec 23.59.59 uur?, denk dat ik het voor het eerst ga halen…..
0
geplaatst: 24 december 2022, 19:35 uur
Voor het tweede jaar op rij ga ik het halen (tenzij ze hem in mijn blu-ray van The Return of the King hebben gemonteerd). 

0
geplaatst: 24 december 2022, 19:53 uur
Glen Hansard schreef:
Voor het tweede jaar op rij ga ik het halen (tenzij ze hem in mijn blu-ray van The Return of the King hebben gemonteerd).
Dan sta je toch raar te kijken

Ik verwacht het ook te halen. Vier kerstavond bij mijn moeder en heb de controle over de playlist overgenomen: een verantwoorde en Wham-vrije kerstplaylist.
https://open.spotify.com/playlist/7KgskOnHNWCMMBP6rFgly0?si=ZW7pF6imTuKsuHNbJBUqRA
(voor de liefhebbers)
0
geplaatst: 25 december 2022, 00:31 uur
Bij de kapper (die Kerstmuziek had aanstaan) en de stad geen Wham gehoord dus heb het dit jaar gehaald 

1
geplaatst: 25 december 2022, 03:04 uur
Met twee vingers in de neus. Hoefde ze niet in eens in mijn oren te stoppen. 

0
geplaatst: 25 december 2022, 09:28 uur
Nou, ik heb het ook gehaald, voor het eerst. Ook de kapper en familie waren veilig dit jaar. 

0
geplaatst: 25 december 2022, 09:36 uur
Voor het eerst sinds ik dit bewust speel heb ik de Whamageddon overleefd 

0
geplaatst: 25 december 2022, 12:02 uur
Voor het derde jaar op rij gefaald
riskante zet natuurlijk om een hele avond op een kerstmarkt rond te hangen als je meedoet aan Whamageddon maar het is niet anders!
riskante zet natuurlijk om een hele avond op een kerstmarkt rond te hangen als je meedoet aan Whamageddon maar het is niet anders!
1
geplaatst: 26 december 2022, 10:29 uur
Titmeister schreef:
Vier kerstavond bij mijn moeder en heb de controle over de playlist overgenomen: een verantwoorde en Wham-vrije kerstplaylist.
Vier kerstavond bij mijn moeder en heb de controle over de playlist overgenomen: een verantwoorde en Wham-vrije kerstplaylist.
Een kerstplaylist zonder Wham is geen kerstplaylist.
1
geplaatst: 26 december 2022, 11:01 uur
Is Last Christmas soms jouw favoriete kerstnummer? Ik heb zo'n vermoeden, maar weet het niet zeker

1
geplaatst: 26 december 2022, 11:20 uur
Titmeister schreef:
Is Last Christmas soms jouw favoriete kerstnummer? Ik heb zo'n vermoeden, maar weet het niet zeker
(quote)
Het zou kunnen dat ik dat hier al eens een keertje heb laten vallen ja.
1
geplaatst: 26 december 2022, 12:32 uur
Titmeister schreef:
een verantwoorde en Wham-vrije kerstplaylist.
Smith & Burrows een verantwoorde en Wham-vrije kerstplaylist.

1
geplaatst: 31 oktober 2023, 21:50 uur
STORM WARNING: komende zaterdag zendt BBC2 de eerste Kerstfilm van het jaar uit. Ik raad eenieder aan om vanaf nu in de supermarkt of bij de autoradio op zijn of haar hoede te zijn, want je weet maar nooit wanneer de een of andere krankzinnige plaatjesdraaier opeens zijn koffertje met Kerstsingles van zolder haalt.
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 21:59 uur
Laat ik er dit keer maar eens extra vroeg bij zijn door alvast te laten doorschemeren dat Last Christmas veruit m'n favoriete kerstnummer aller tijden is 

0
geplaatst: 1 november 2023, 17:41 uur
Oh is het alweer tijd voor deze traditie... ik doe weer vrolijk mee. Gelukkig heb ik die Wham! documentaire van eerder dit jaar al gezien.
1
geplaatst: 2 november 2023, 09:49 uur
Hoe kun je dit nummer nu niet willen horen in december? Al sinds de jaren tachtig samen met band Aid het hoogtepunt van de decembermaand!
0
geplaatst: 2 november 2023, 13:59 uur
We zijn er vroeg bij dit jaar, zeg! Ik doe mee.
Dat Mariah gisteren met dit nummer al in het jeugdjournaal al voorbij kwam is ik gelukkig voordat ik hieraan mee ging doen.
Dat Mariah gisteren met dit nummer al in het jeugdjournaal al voorbij kwam is ik gelukkig voordat ik hieraan mee ging doen.

0
geplaatst: 2 november 2023, 14:20 uur
Fathead schreef:
Mariah Carey kwam voorbij met Last Christmas?
1
geplaatst: 2 november 2023, 21:36 uur
Dat zou dan niet erg zijn (voor het spel althans, misschien wel voor je oren).
0
geplaatst: 2 november 2023, 22:17 uur
O, wat dom
.Ik was al bezig het nieuwsbericht uit te leggen toen ik het zag!

3
geplaatst: 28 november 2023, 15:33 uur
[met door tranen verstikte stem] Het is nog niet eens december, en bij de kringloopwinkel waar de radio aan stond knetterde Last Christmas al uit de speakers...
2
geplaatst: 28 november 2023, 20:25 uur
Ik was gisteren eigenlijk al af. Mijn dochter wilde graag Sky Radio Christmas aan... 

2
geplaatst: 29 november 2023, 09:05 uur
Fathead schreef:
Ik was gisteren eigenlijk al af. Mijn dochter wilde graag Sky Radio Christmas aan...
Volgens de Officiële Whamageddon website begint het spel pas op 1 december dus je kunt nog meedoen. Maar dan wel zonder Sky Radio Christmas want dan heb je geen schijn van kans.

* denotes required fields.